Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä kuunnella jotain tiettyä musiikkia?

Vierailija
15.03.2015 |

Olen miettinyt että olenko ainoa joka ei kehtaa kuunnella esim. poikabändejä kauhean kovalla.
Asun kerrostalossa, naapurini kuuntelevat myös usein kovalla musiikkia, en usko häiritseväni ketään.
Ärsyttää, tykkään hirveästi juuri siitä musiikista mistä tykkään, tuskin ketään oikeasti edes kiinnostaa mitä kuuntelen. Silti häpeän.

Rohkaiskaa mua! :D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen vaikka Horst Wesseliä jos siltä tuntuu.

Vierailija
22/33 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oman bändin musiikin kuunteleminen varsinkaan muiden kuullen hävettää ihan törkeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 21 n ja mu musamakuu on Demi Lovato, Selen Comez, One Direction,Anna Abreu, Antti Tuisk ym.

Enpä kvereille oo maininnu..

mutjoo so what.. :) ne n hyvii

Vierailija
24/33 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis antti tuiskun ne kaks uusinta, peto on irti ja blaa blaa mikä nyt olikaan. Sit kans jotai nylon beatia joskus, ja jari sillanpäätä, ja erinin vanha nainen hunningolla ja voi huh :D apua

Vierailija
25/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävettää yhden natsibändin kuuntelu. Musiikillisesti siinä on jotain mistä tykkään, mutta samalla aika häiritseviä elementtejä. En kuuntelisi kenenkään muun läsnäollessa.

Vierailija
26/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei varsinaisesti hävetä mutta vähän ihmetyttää se että kun kuuntelen musaa joka on esim vuodelta 2006, nii mulle huomautetaan siitä ja sitä pidetään jotenki muotirikoksena :D pitäisi kuulemma kuunnella sitä uusinta mitä tulee. Itseä ei vain kiinnosta kaikki sama poppijuttu mitä kaikki artistit tuovat ulos. On osa ihan ok, mutta läheskään kaikki mun korvalle ei ole edes kuulemisen arvoisia:DD
Se on mun mielipiteeni

Vierailija
27/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies soittaa täysillä Jenni Vartiaista. Hävettää mitä naapurit ajattelee.

Vierailija
28/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen joskus salaa ysärihittejä, ihan vain tuodakseni mieleen sitä teinivuosien kaihoa ja jännitystä. Nolottais kertoa edes omalle miehelle.

Vierailija
29/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä korealaista ja japanilaista poppia. Ehkä elän vain "nuoruuttani" uudelleen, mutta rakastan niitä söpöjä tyttöjä ja seksikkäitä miehiä! Hävettää :D

N33

Vierailija
30/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kuunnella Poets of the fallia. Maailman ihanin bändi ja rakastan sitä musiikkia. Yksi poikaystävä vaan aina kommentoi, kuinka noloa se musiikki on. Minulla on jopa niiden paitoja ja käyn keikoilla, mutta paitoja käytän vain kotona ja keikoista kerron vain joillekin ja niistäkään en kaikista kenellekään x) äärimmäisn noloa hävetä jotakin niiiin hyvää kuin POTF. Tämä liittyy varmaan johonkin perushäpeään, jota koen itsäni kohtaan, ei varsinaissti musiikkiin?

Vierailija
31/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nyt enää tässä iässä hävetä mikään, mut ihmetyttää...DDD On jotenkin koomista huomata pitävänsä jostain, joka ei kuulu ihan niin genreihin, joista yleensä pitää. Nyt on Sam Smith sellainen, ehhheee. 

Vierailija
32/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen vain bändejä, joista aidosti pidän. Näistä kaikki ovat metallia, joten en häpeä kuuntelemaani :)

Vierailija
33/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tykkään Scooterista, mitä en kaikille kertoisi. Olen 40+, akateeminen, keskiluokkaisesti elävä perheenäiti. Välillä silti kivaa kuunnella "aivot narikkaan" -musaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kaksi