Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hävettääkö teitä kuunnella jotain tiettyä musiikkia?

Vierailija
15.03.2015 |

Olen miettinyt että olenko ainoa joka ei kehtaa kuunnella esim. poikabändejä kauhean kovalla.
Asun kerrostalossa, naapurini kuuntelevat myös usein kovalla musiikkia, en usko häiritseväni ketään.
Ärsyttää, tykkään hirveästi juuri siitä musiikista mistä tykkään, tuskin ketään oikeasti edes kiinnostaa mitä kuuntelen. Silti häpeän.

Rohkaiskaa mua! :D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:26"]

Mun mies soittaa täysillä Jenni Vartiaista. Hävettää mitä naapurit ajattelee.

[/quote]

Säälin sua. Jos vartiaisen huohotusta kuuntelee voi joku luulla että kyseessä on SM-seksi ja sua tuijoteetaan kun liikut rapussa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, olen 45 ja kuuntelen suomiräppiä.

Vierailija
5/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
6/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ed Sheeran mies 25v

Vierailija
7/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:28"]Sitä korealaista ja japanilaista poppia. Ehkä elän vain "nuoruuttani" uudelleen, mutta rakastan niitä söpöjä tyttöjä ja seksikkäitä miehiä! Hävettää :D

N33
[/quote]
Haha, sama täällä!

Vierailija
8/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kehtaa kuunnella top 50 listaa.

Vierailija
9/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tänään vähän hävetti kun popitin antti tuiskun peto on irti -kappaletta täysillä ikkunat auki ja pihalla oli naapureita.. :D

Vierailija
10/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuuntelen häpeämättä sellaista musiikkia mistä minä tykkään. Jos joku ei tykkää minun kuuntelemasta musiikista niin se ei ole minun ongelmani.

Vierailija
11/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En häpeä, kun kuuntelen Mozartia tai Chopinia, jos naapuria häiritsee, ei mahda mitään.

Vierailija
12/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:25"]

Mua ei varsinaisesti hävetä mutta vähän ihmetyttää se että kun kuuntelen musaa joka on esim vuodelta 2006, nii mulle huomautetaan siitä ja sitä pidetään jotenki muotirikoksena :D pitäisi kuulemma kuunnella sitä uusinta mitä tulee. Itseä ei vain kiinnosta kaikki sama poppijuttu mitä kaikki artistit tuovat ulos. On osa ihan ok, mutta läheskään kaikki mun korvalle ei ole edes kuulemisen arvoisia:DD Se on mun mielipiteeni

[/quote]

Miss ihmeessä elää noin kuplassa elävää porukkaa, mistä kerrot? Vai oletteko 14-vuotiaita?

Vierailija
13/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:28"]

Sitä korealaista ja japanilaista poppia. Ehkä elän vain "nuoruuttani" uudelleen, mutta rakastan niitä söpöjä tyttöjä ja seksikkäitä miehiä! Hävettää :D N33

[/quote]

Mä olin yhdessä vaiheessa rakastunut Girl's Generationin Yuriin ja muutenkin katselin yhtenä vuotena joka ilta vähintään tunnin kpop tyttöryhmien videoita youtubesta. Kerran Yuri itki jossain tv-showssa niin minä itkin myös. Lisäksi hajoilin joka kerta kun ne teki aegyoita. Se oli onnellisin vuoteni viimeisen 10 vuoden aikana. En ole kertonut kenellekään. M34

Vierailija
14/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua hävettää kuunnella Poets of the fallia. Maailman ihanin bändi ja rakastan sitä musiikkia. Yksi poikaystävä vaan aina kommentoi, kuinka noloa se musiikki on. Minulla on jopa niiden paitoja ja käyn keikoilla, mutta paitoja käytän vain kotona ja keikoista kerron vain joillekin ja niistäkään en kaikista kenellekään x) äärimmäisn noloa hävetä jotakin niiiin hyvää kuin POTF. Tämä liittyy varmaan johonkin perushäpeään, jota koen itsäni kohtaan, ei varsinaissti musiikkiin?

[/quote]

POTF on todella hyvää musiikkia minunkin mielestäni. Ei pitäisi ruveta vääntämään omia mielipiteitä sen mukaan, mitä mieltä muut sattuvat olemaan. Sanoo vain tuollaiseen exäsi sanomaan kommenttiin, että ok, et tykkää mutta minä tykkään.

Vierailija
15/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen salaa kuunnellut,kaija koota -90luvulla ja pari kertaa sen robinin uuden radiossa soineen kappaleen.

tekisi mielen vetää ranteet auki kun edes ajattelee.

t.mies39v

Vierailija
16/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:57"]

Mua hävettää kuunnella Poets of the fallia. Maailman ihanin bändi ja rakastan sitä musiikkia. Yksi poikaystävä vaan aina kommentoi, kuinka noloa se musiikki on. Minulla on jopa niiden paitoja ja käyn keikoilla, mutta paitoja käytän vain kotona ja keikoista kerron vain joillekin ja niistäkään en kaikista kenellekään x) äärimmäisn noloa hävetä jotakin niiiin hyvää kuin POTF. Tämä liittyy varmaan johonkin perushäpeään, jota koen itsäni kohtaan, ei varsinaissti musiikkiin?

[/quote]

POTF on todella hyvää musiikkia minunkin mielestäni. Ei pitäisi ruveta vääntämään omia mielipiteitä sen mukaan, mitä mieltä muut sattuvat olemaan. Sanoo vain tuollaiseen exäsi sanomaan kommenttiin, että ok, et tykkää mutta minä tykkään.

[/quote]

no näimpä niin! Ehkä häpeäminen on hieman väärä sana, koen että olen aika yksityinen ihminen ja jos julistaisin pitäväni poetseista joka paikassa ja julkisesti niin musta tuntuu kuin huutelisin kaikille omista tunteistani :) kun se on minusta niin herkkää musiikkia, niin se on myös henkilökohtaista tavallaan julistautua faniksi. Vähän sairasta ehkä :)... Ja tavallaan olen aina ollut metallimusiikki-ihminen jos ei lasketa New kids on the blockia ja tätä Poets of the fallia. Kaikki mun kaverit kyllä tietää, että Poetsit on parasta mahdollista minulle, mutta aistin usein lievää tuomitsemista ja vähättelyä sen suhteen ja se on suurinpiirtein suuri loukkaus minusta sekä bandiä että minua kohtaa, joten mielummin suojelen itseäni siltä että joku pääsee tuomitsemaan ja olen asiasta hissuksiin... :)

Vierailija
17/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee aina välillä "Manserock-kausia", eli kuuntelisin ihan jatkuvasti varsinkin Juicea, mutta myös toista ikuista fanitukseni kohdetta Leevi and the Leavingsiä. Tästä ei tiedä kukaan muu kuin mies, enkä sillekään kertoisi, jos se ei olosuhteiden pakosta olisi päässyt selville tästä mun nolosta musiikkimaustani.

Vierailija
18/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hatsune Mikua kuunteleminen hävettää pikkuisen

Vierailija
19/33 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:34"]Joo, tykkään Scooterista, mitä en kaikille kertoisi. Olen 40+, akateeminen, keskiluokkaisesti elävä perheenäiti. Välillä silti kivaa kuunnella "aivot narikkaan" -musaa.
[/quote]
Scooteria kuuntelen minäkin välillä, olen 50+.

Vierailija
20/33 |
07.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 18:56"]

Sitä korealaista ja japanilaista poppia. Ehkä elän vain "nuoruuttani" uudelleen, mutta rakastan niitä söpöjä tyttöjä ja seksikkäitä miehiä! Hävettää :D N33

[/quote]

Mä olin yhdessä vaiheessa rakastunut Girl's Generationin Yuriin ja muutenkin katselin yhtenä vuotena joka ilta vähintään tunnin kpop tyttöryhmien videoita youtubesta. Kerran Yuri itki jossain tv-showssa niin minä itkin myös. Lisäksi hajoilin joka kerta kun ne teki aegyoita. Se oli onnellisin vuoteni viimeisen 10 vuoden aikana. En ole kertonut kenellekään. M34

[/quote]

Mä herkistyin. K-pop teki mut myös onnelliseksi. Ei siinä ollut minulle niinkään kyse musiikista vaan artistien uutteruudesta harjoitella ja lempeydestä toisilleen. Ne tekee töitä vuorokauden ympäri, harjoittelee tansseja väsyneenäkin ja antaa koko elämänsä jollekin asialle. Se on aika ihailtavaa, vaikkakin myös mielestäni typerää. Ja on ihana kattoa kaikkia tv-ohjelmia ym. missä ne pelleilee yästäviensä kanssa ja sillee. Yksinäiselle teinille se tuntui, kuin olis ollu ystäviä. Tiesin kaiken lempibändeistäni, ja joka päivä tuli jotain uutta katsottavaa.

Sori nosto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi