Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa tää nykyajan nuorten naisten meininki :D

Vierailija
15.03.2015 |

Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen.

Kommentit (147)

Vierailija
81/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään sen naurettavampaa, kuin nuorten miesten paidattomat salikuvat ja kuvat isin/isin ostamasta komeasta Bemarista & moottoripyörästä.

Vierailija
82/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on Ghost-tuoli?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen. [/quote] Oikeaa luksusta ei revitellä missään!! Kukaan varakas ei oo noin typerä

[/quote]

No niinniin, siitähän tässä olikin kyse että yritetään ESITTÄÄ sitä luksusta, kun ei oikeesti rahkeet siihen riitä. :D:D
[/quote]
Millanen koti sulla on?

Vierailija
84/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:16"]

Mikä on Ghost-tuoli?

[/quote]

no semmonen helvetin kallis muovinen tuoli, jonka kaikki typerät sopulit ostaa vaikka näyttää lähinnä joltain parveketuolilta :D:D

Vierailija
85/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok kiinostavaa. Onneksi muiden elämäntyyli ei ärsytä mua.

Vierailija
86/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen. [/quote] Oikeaa luksusta ei revitellä missään!! Kukaan varakas ei oo noin typerä

[/quote]

No niinniin, siitähän tässä olikin kyse että yritetään ESITTÄÄ sitä luksusta, kun ei oikeesti rahkeet siihen riitä. :D:D
[/quote]
Millanen koti sulla on?
[/quote]

Mull on ammattilaisen rakennuttama sekä sisustama. Jonkin verran panostettu vielä muutoksiin. Eipä ole mitään lisättävää.

Vierailija
87/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämmöst se nykyään on ei voi mitää

Vierailija
88/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:15"]

Ap tuo asia tuntuu haittaavan sinua hyvin paljon. Mä näen sen niin että se on vaan joku trendi mitä jotkut tekee. Anna niiden tehdä niin. Omanlaisensa elämäntapa sekin. Mutta noi ihmisethän on siinä niitä jotka elää kuukauden silläedullidemmalla ruualla että voi hankkia jonkun jutun. Niiden omaan nilkkaan se huono ruokavalio kostautuu myöhemmin esim sairauksina tms jos oikein kauan tuota tekevät. Todennäköisesti tämmöiset ihmiset eivät muutenkaan taida olla ruuanlaittaja ihmisiä.

[/quote]

No ei tosiaan taida juu olla ruuanlaittajaihmisiä, jos tommonen paska salaatti ja kanapihvi on niiden mielestä joku hienokin ateria :D:D:D ai vittu että naurattaa

Vierailija
89/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kyllä samaa mieltä ap:n kanssa. Olen itsekin nuori nainen, ja inhoan noita rikkaan teeskentelijöitä jotka esittelee "sisustuskotejaan" blogeissaan. Varsinkin kun ne on kaikki ihan samanlaisia :D

Vierailija
90/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm... Ihanaa kun rinnastat kaikki nuoret naiset yhteen nippuun, vaikka selkeästi puhut vain muutamasta hassusta ihmisestä netissä. Ei minua himota valkoinen sisustus, ghot-tuoli (mikä lie) tai Vuittonin laukut (hyi). Rahaa kyllä palaa minullakin sisustukseen niin että joskus vähän kirpaisee. En minä silti juokse nettiin laittamaan kuvia asiasta.

Vierailija
91/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen. [/quote] Oikeaa luksusta ei revitellä missään!! Kukaan varakas ei oo noin typerä [/quote] No niinniin, siitähän tässä olikin kyse että yritetään ESITTÄÄ sitä luksusta, kun ei oikeesti rahkeet siihen riitä. :D:D [/quote] Millanen koti sulla on? [/quote] Mull on ammattilaisen rakennuttama sekä sisustama. Jonkin verran panostettu vielä muutoksiin. Eipä ole mitään lisättävää.

[/quote]Ei suatana, tyyppi, joka ei edes itse sisusta omaa kotiaan, vaan antaa jopa senkin toisten tehtäväksi, arvostelee toisia, buaaahhhaaaa. Se on varmaan siis tooooosi persoonallinen, tarttis vaan arvata, et kenen persoonaa se kuvastaa, sen ammattilaisen, sen ammattilaisen työnantajan vai sen ammattilaisen autonkuljettajan vai sen ammattilaisen autonkuljettajan lukeman sisustuslehden päätoimittajan.

Kuule, asustele sinä vain siinä toisten sinulle rakentamassa pesässä ja anna toisten rakentaa omaansa. Ei helevata, kaikkea sitä....DDDD.

Vierailija
92/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]

Ap on selkeästi yksinäinen ja katkeroitunut ihmispaska.

[/quote]

Ainakaan hän ei itse voi omalla ulosannillaan leijua. Enkä usko, että millään muullakaan ja siksi aloituksen tekikin. 

t. 32v, oma koti on kaunis ja aika valkoinen, huonekalut sekaisin vanhaa ja uutta. Matkustellaan muutama kerta vuodessa koko perhe, syödään terveellisesti ja voidaan hyvin ja velkaa 0€. Emmekä leiki yhtään mitään, elämme varmaan sinun unelmaasi ;)

Vierailija
93/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:24"]

Hmm... Ihanaa kun rinnastat kaikki nuoret naiset yhteen nippuun, vaikka selkeästi puhut vain muutamasta hassusta ihmisestä netissä. Ei minua himota valkoinen sisustus, ghot-tuoli (mikä lie) tai Vuittonin laukut (hyi). Rahaa kyllä palaa minullakin sisustukseen niin että joskus vähän kirpaisee. En minä silti juokse nettiin laittamaan kuvia asiasta.

[/quote]

Kyllä niitä kuule taitaa nykyään olla muutamia satoja tai muutamia tuhansia. Ja voi vittuuuu kun ei ihmiset edes ymmärrä lukemaansa! Ei haittaa jos laittaa rahaa sisustukseen ja nää pimukathan nimenomaan ei niin tee, kun suurin osa on ikean parinkympin krääsää. Sitten on se joku pari merkkituotetta, joista otetaan lähikuvia ja laitellaan instagramiin ja yritetään ESITTÄÄ jotain hienompaa. Vittu menee hermo ja opetelkaa nyt saatana lukeen!!

Vierailija
94/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:25"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:19"]

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:17"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:11"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:09"] [quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:53"]Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen. [/quote] Oikeaa luksusta ei revitellä missään!! Kukaan varakas ei oo noin typerä [/quote] No niinniin, siitähän tässä olikin kyse että yritetään ESITTÄÄ sitä luksusta, kun ei oikeesti rahkeet siihen riitä. :D:D [/quote] Millanen koti sulla on? [/quote] Mull on ammattilaisen rakennuttama sekä sisustama. Jonkin verran panostettu vielä muutoksiin. Eipä ole mitään lisättävää.

[/quote]Ei suatana, tyyppi, joka ei edes itse sisusta omaa kotiaan, vaan antaa jopa senkin toisten tehtäväksi, arvostelee toisia, buaaahhhaaaa. Se on varmaan siis tooooosi persoonallinen, tarttis vaan arvata, et kenen persoonaa se kuvastaa, sen ammattilaisen, sen ammattilaisen työnantajan vai sen ammattilaisen autonkuljettajan vai sen ammattilaisen autonkuljettajan lukeman sisustuslehden päätoimittajan.

Kuule, asustele sinä vain siinä toisten sinulle rakentamassa pesässä ja anna toisten rakentaa omaansa. Ei helevata, kaikkea sitä....DDDD.
[/quote]

No en ole tuo ap. Menit halbaan buaaaaa.....

Et oo varmaan ikinä tavannu yhtään suunnittelijaa tai sissaria :)

Vierailija
95/147 |
16.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua eivät häiritse nuo steriilin valkoiset ja modernit ikeakodit sinällään. Minulla on itsellänikin valkoisia huonekaluja, mutta myös muun värisiä. Ikeaakin, mutta aika vähän. Jotain merkkituotettakin voi sisustuksessa olla, mutta usein välttelen tuotteita, joissa on merkki. Siksi ihmettelen, miksi jotkut haluavat kaiken merkkituotteina. Ymmärrän, jos pitää jostain yksittäisestä merkkituotteesta, mutta koko kodin sisustaminen ja itsensä pukeminen pelkästään merkkeihin tuntuu statushakuiselta.

Olen seurannut pitkään blogeja ja huomannut ikävän ilmiön lähinnä siinä, kuinka kulutus ja merkkien haalinta ruokkivat itseään. Enää ei riitä, että on se yksi luiskan laukku vaan pitää kerätä mahdollisimman laaja kokoelma kasseja. Tuskin moni blogisti edes ehtii käyttämään kaikkia. Nuoriso elää tuossa kulutusyhteiskunnassa. Uskon, että moni odottaa vain seuraavan kuun palkkaansa, jotta pääsisi shoppailemaan ja esittelemään itseään. Moni asiahan on oikeasti jo niin nähty noissa blogeissa. Sen vuoksi kulutukselle ja krääsän esittelylle pohjautuva blogimaailma ei voi elää noissa mittasuhteissa enää kovin kauaa. Ihmiset voisivat esitellä vaikkapa marjastusta tai sienien keräämistä ym. aineetonta juttua tuon kulutusvimmansa ohessa.

Vierailija
96/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:llä taitaa olla vähän paha olla. Ihan yhtä naurettava tyyppi, kuin vihaamansa ihmiset. Ap asuu varmasti jossain kaupungin vuokramurjussa, jonka on sisustanut kirppistyyliin. On lisäksi ruma ja mielenvikainen. Menikö oikein? :)

Vierailija
97/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:24"]

[/quote]

Kyllä niitä kuule taitaa nykyään olla muutamia satoja tai muutamia tuhansia. Ja voi vittuuuu kun ei ihmiset edes ymmärrä lukemaansa! Ei haittaa jos laittaa rahaa sisustukseen ja nää pimukathan nimenomaan ei niin tee, kun suurin osa on ikean parinkympin krääsää. Sitten on se joku pari merkkituotetta, joista otetaan lähikuvia ja laitellaan instagramiin ja yritetään ESITTÄÄ jotain hienompaa. Vittu menee hermo ja opetelkaa nyt saatana lukeen!!
[/quote]

Selkeä kateellisen teinipellen kirjoitus. Ne ei osaa muuta, kuin vittua hokea.

Vierailija
98/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:30"]

Ap:llä taitaa olla vähän paha olla. Ihan yhtä naurettava tyyppi, kuin vihaamansa ihmiset. Ap asuu varmasti jossain kaupungin vuokramurjussa, jonka on sisustanut kirppistyyliin. On lisäksi ruma ja mielenvikainen. Menikö oikein? :)

[/quote]

No eipä menny oikein. Oon kauniimpi kun ne kaikki tytöt yhteensä ja asun kaupungin keskustassa yksityiseltä vuokraamassani kämpässä ja säästän rahaa omaan. Että siinä sulle idiootti.

Vierailija
99/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei helvetti mä lähen menee tästä ketjusta, on nii saatana typeriä ihmisiä taas liikkeellä, että tuun entistä vihasemmaks :D:D Voi luoja. 

Vierailija
100/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten näiden nuorten naisten sitten pitäisi sisustaa ja elää? Nuorena harvemmin on varaa sisustaa/pukeutua täysin kalliilla designilla. Eikö halvalla sisustettuun kotiin saa siis ostaa mitään merkkituotetta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yhdeksän