Syöpä
Antaisitteko syöpäsairaan syödä herkkuja, jos parantuminen ei ole mahdollista ja noin vuosi olisi korkeintaan jäljellä.
Kommentit (37)
Kukaan täysipäinen ei kysele tällaista tosissaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan täysipäinen ei kysele tällaista tosissaan.
Elinikä saattaisi jatkua yli vuodenkin?
Ei missään tapauksessa ankara dieetti ja salille/lenkille 6xvko. Ei kipulääkettä, ei huumoria ainakaan, hymyillä ei saa. Kieltäisin ehkä myös nukkumisen koska sehän kuolee pian joten sitte ehtii lepäämään.
Jokainen valitsee vapaasti mitä syö.
Elämä on tehty myös nautittavaksi, lopun lähestyessä erityisesti.
En ymmärrä mihin siinä syöpää tarvitsee. Taikka kenenkään lupaa.
Mikäli aloittajan kysymys vakavasti esitetty, anna nauttia lopusta elämästään.
Ihan kuten hän itse valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Ei missään tapauksessa ankara dieetti ja salille/lenkille 6xvko. Ei kipulääkettä, ei huumoria ainakaan, hymyillä ei saa. Kieltäisin ehkä myös nukkumisen koska sehän kuolee pian joten sitte ehtii lepäämään.
Ihan rauhassa lepäilee, ei rehki tietenkään. Ei nuku nyt juuri lainkaan, jotain lyhyitä torkahduksia. Kipulääkkeitä ei voi määrättömästi antaa. Teho huono.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan rauhassa lepäilee, ei rehki tietenkään. Ei nuku nyt juuri lainkaan, jotain lyhyitä torkahduksia. Kipulääkkeitä ei voi määrättömästi antaa. Teho huono.
Olin koko yön vierellä. Alkuyöstä torkkui puolisen tuntia ja aamulla vajaan tunnin. Siltikään ei torku päivisin. Päivällä tuon suklaata, että saa maistella, jos maistuu.
Vierailija kirjoitti:
Mikäli aloittajan kysymys vakavasti esitetty, anna nauttia lopusta elämästään.
Ihan kuten hän itse valitsee.
Täähän se ois.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä mihin siinä syöpää tarvitsee. Taikka kenenkään lupaa.
Eikö sokeri nopeuta lähtöä?
Minä sairastan parantumatonta syöpää enkä kysele saatana keneltäkään lupaa.
Vierailija kirjoitti:
Voi olla ettei ole ruokahalua.
Komppaan. Mutta silti kannattaa tarjota. Ei syöpäsairaankaan suu ole tuohesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin koko yön vierellä. Alkuyöstä torkkui puolisen tuntia ja aamulla vajaan tunnin. Siltikään ei torku päivisin. Päivällä tuon suklaata, että saa maistella, jos maistuu.
Onko suklaa ainut herkku, mitä syö? Onko enää mitään muita ruokaan liittyviä mielitekoja?
Vierailija kirjoitti:
Minä sairastan parantumatonta syöpää enkä kysele saatana keneltäkään lupaa.
Millainen ennuste sinulla on? Ei tarvitse vastata, jos oli tungetteleva kysymys.
Vierailija kirjoitti:
Ah, vanha kunnon 50-lukulainen asenne takaisin👏👏
Antaisitteko maistella muun muassa suklaata?