Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa tää nykyajan nuorten naisten meininki :D

Vierailija
15.03.2015 |

Esimerkiksi kun kattoo näitä nuorien typyköiden instagrameja. Esitetään jotain ihmeen hienohelmoja. Koti on niin valkonen ja muka tyylikäs,  kaikki huonekalut jotain ikean valkosta lastulevypaskaa :DDDD sitte pari iittalan tuikkua ja lexingtonin tyynyä ja ehkä hyvällä säkällä se läpinäkyvä ghost-tuoli vai mikä onkaan jota varten säästetty vuosi tai vaihtoehtosesti tuhlattu yhden kuukauden palkka mokomaan ja syöty kaurapuurooo loppuaika mutta kun pitää olla "hieno" design-tuoli! :D Ja nää asiat sitte muka tekee kodista tyylikkään. Yritetään noilla muutamilla asioissa esitellä jotain "luksusta". Ja unohtamatta tietty kuvia viinilasillisista ja macaronskuivistakannikoista (=pirkan tai lidlin pakasteversioita). Sitte rytkyt on muuten henkkamaukkaa mutta se yks pakollinen vuittonin veska pitää olla, rahoitus sama kun tossa tuolissa, katso ylempää. Voi luoja ihan oikeesti. Ja sitten laitetaan kuvia kun ollaan "kokattu hieno illallinen" = pilkottu kulhoon salaattia, jossa jääsalaattia, tomaattia, kurkkua ja fetaa, ehkä säkällä paistettu jotkut kanapihvit ja valmista kaupan patonkia. No WAU mikä kokkaamisen taidonnäyte, siis uskomatonta taitoo vaatii tälläisen aterian valmistaminen :D:D:D:D Kiitos, olen puhunut js kyllä helpotti kun sai ilmaista tän ärsytyksen.

Kommentit (147)

Vierailija
41/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava avautuminen, pakko tykätä :D

Vierailija
42/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:02"]

Mjoo. Ja se että kolmessa blogissa noita esitellään, tekee siitä "nykyajan nuorten naisten meininkiä". Oon nuori nainen eikä mikään noista pidä mun kohdalla paikkaansa. Enkä kyllä lue blogejakaan kun mulla on aika paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin kyylätä toisten elämää...

[/quote]

Sama juttu täällä. Olen 20v nainen ja koti on juuri niillä kaikista halvimmilla Ikean lastulevypaskoilla (vai miten se menikään) ja sotkan matoilla sisustettu, eikä yritä muuta ollakkaan. Ruokakuvia en postaile minnekkään (ehkä kaverille joskus saatan laittaa jos olen oikein innostunut kokkailemaan, mutta se on meidän kahden tapa ja nää kuvat liikkuu whatssappissa, ei facessa/instassa tms) enkä muutenkaan mitään viinilasi-juttuja. Vaatteet on henkkamaukkaan enkä peittele sitä. En bloggaa enkä seuraa blogeja. Mulla on omassa elämässäkin elämistä, en tarvi muiden elämiä seurattavakseni. 

Mutta tiedän kyllä ton ihmistyypin. Kuuluu noita munkin tuttava- ja jopa ystäväpiiriin. Eipä se nyt mua oikeestaan ärsytä, ihmettelen vaan mistä energia moiseen? Ja rahat? Onko se sitten niin että pappa betalar ja mamma käy siivoomassa? :D Tällaista ainakin joiltain kuulee...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan ymmärtänyt aloitusta. Ensin ap naureskelee sille, että sisustuksessa käytetään valkoista, halpaa lastulevyä. Hetken päästä hän irvii sille, että sisustuksessa käytetään designia, kuten Ghost-tuolia. Mitenköhän sitä saisi sisustaa, jotta arvon ap olisi tyytyväinen? :D rahaa ei näköjään saa säästää kalliiseen designiin eikä eikä toisaalta käyttää edulliseen Ikeaan. Ok.

Vierailija
44/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurettavinta mitä ihminen voi tehdä, on kuvitella olevansa jotenkin erityinen. Meitä on täällä pallolla 7 miljardia samanlaista apinaa, siinä ei kuule yks tuoli paljon paina. Me ollaan kaikki sitä samaa vellovaa biomassaa, ihan turha leikkiä erityistä sen takia että sun tyynynpäällinen on Marimekolta eikä Gantilta. 

Vierailija
45/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei riitä aika eikä energia leikkiä mitään tyyligurua, käytän tasan just niitä vaatteita mihin silmä on sillä hetkellä tottunut ja mitä kaupoissa myydään. Menen siis tyytyväisenä muodin mukana ja pidän "massaa" halveksivia todella yksinkertaisina.

Vierailija
46/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tämä jäykistää paskaasi miten...?

Vierailija
47/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:55"]

Ja tämä jäykistää paskaasi miten...?

[/quote]

Kunhan ärsyttää :D Jotenkin niin huvittava ilmiö 

Vierailija
48/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhät apinoivat luxuselämää ja leikkivät maailmankansalaisia. Tuo on juuri sitä.

Vierailija
49/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:57"]

Köyhät apinoivat luxuselämää ja leikkivät maailmankansalaisia. Tuo on juuri sitä.

[/quote]

Jep, siks se varmaan onkin ihan saatana ärsyttävää.

Vierailija
50/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on selkeästi yksinäinen ja katkeroitunut ihmispaska.

Vierailija
51/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suotakoon sisustamisen ilo myös nuorille ja köyhillekin. Olen reilusti yli nelikymppinen nainen,ja tunnen enemmän sympatiaa nuoria naisia kohtaan kuin ärsytystä.

Vierailija
52/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mjoo. Ja se että kolmessa blogissa noita esitellään, tekee siitä "nykyajan nuorten naisten meininkiä". Oon nuori nainen eikä mikään noista pidä mun kohdalla paikkaansa. Enkä kyllä lue blogejakaan kun mulla on aika paljon tärkeämpääkin tekemistä kuin kyylätä toisten elämää...

Vierailija
53/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tää oli hyvä aloitus :DD Nuoret naiset (ei kaikki) on niin laumasieluisia.

Vierailija
54/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Juu jä tässä sitten kans yks ihmistyyppi, joka ärsyttää :D heti jos kritisoi näitä tytönheitukoita, on kateellinen. En oo kateellinen, oon allerginen kaikenlaisille typeryksille, joista ootte molemmat esimerkkejä. Niin tämmöset kateellisen-huutelijat kuin myös noi typerät tytöt, joista kirjotin. Kumpaakaan ihmisryhmää en voi sietää.

Vierailija
55/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]Ap on selkeästi yksinäinen ja katkeroitunut ihmispaska.
[/quote]

Sinä olet selvästi törröhuulipissis.

Vierailija
56/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]

[/quote]

Juu jä tässä sitten kans yks ihmistyyppi, joka ärsyttää :D heti jos kritisoi näitä tytönheitukoita, on kateellinen. En oo kateellinen, oon allerginen kaikenlaisille typeryksille, joista ootte molemmat esimerkkejä. Niin tämmöset kateellisen-huutelijat kuin myös noi typerät tytöt, joista kirjotin. Kumpaakaan ihmisryhmää en voi sietää.
[/quote]

En sanonut että kateellinen. Sanoin että katkeroitunut. Helvetin negatiiviselta ämmältä kuulostat.. Ei normaalia ihmistä tollaset kiinnosta. On se nii kivaa vihata kaikkee!

Vierailija
57/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:55"]Ja tämä jäykistää paskaasi miten...?
[/quote]
ei se kenenkään paskaa jäykistä. Muo ärsyttää suunnattomasti noi sAnonnat!

Vierailija
58/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:04"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]Ap on selkeästi yksinäinen ja katkeroitunut ihmispaska.
[/quote]

Sinä olet selvästi törröhuulipissis.
[/quote]

Ok. Ja sinä olet selvästi se harmaa seinäruusu josta kukaan ei ikinä kiinnostunut. :)

Vierailija
59/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No perkele.  Kuuttakymppiä käyn ja mulla on valkoset huonekalut.  Miksi?  Kun tykkään niistä.  Revi siitä.

Vierailija
60/147 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:03"][quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 16:59"]

[/quote]

[/quote]

Mäkään en voi sietää sunlaista ihmisjätettä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme