Löytyykö kokemuksia Juoksuklubista?
Katsoin, että löytyisi sellainen kuunneltava Juoksuklubi, joka valmentaisi sohvalta jaksamaan juoksemaan 5 kilometriä. Se maksaa 79 euroa ja siksi ensin kyselen hieman kokemuksia. Kiitos vastauksestasi.
Kommentit (13)
First rule of Juoksuklubi is that you don't talk about Juoksuklubi.
Onko vaimosi onnistunut siis siinä 5 kilsan juoksutavoitteessa?
Vierailija kirjoitti:
Onko vaimosi onnistunut siis siinä 5 kilsan juoksutavoitteessa?
Aloitti kympin ohjelmasta ja tekee nyt puolimaraton ohjelmaa. Aika sohvan pohjalta aloitti sillä kympin ohjelmalla. Oli n. kolmen vuoden tauko mistään liikunnasta viimeisimmän raskauden takia.
Juoksemaan pääsee jopa ihan ilmatteeksi.
Nostaa vaan sen perseen sohvalta.
Varmasti pääsee ilmaiseksi mutta toiset tarvitsevat valmentajan nostaakseen takapuolen sohvasta.
Juoksufoorumi on aivan ilmainen. Löytyy asiantuntemusta ja tsemppaajia.
Vierailija kirjoitti:
Juoksufoorumistako? elä nyt hulluja puhu jos asiantuntemusta haluaa se on kyllä viimeinen paikka mistä sitä kannattaa hakea.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksufoorumistako? elä nyt hulluja puhu jos asiantuntemusta haluaa se on kyllä viimeinen paikka mistä sitä kannattaa hakea.
Ei kai foorumi ole vienyt personal trainerin asiakkaita? Muistelisin, että siellä oli aloittelijoille ihan oma karsinansa.
Suosittelen lämpimästi! Itse täysin nollakunnolla lähdin tekemään 5km valmennusta ja pääsin tavoitteeseeni. Talvi tili väliin ja kevään korvalla tein saman valmennuksen uudelleen, nyt olen siirtynyt 10km ohjelmaan.
Tein 5km ohjelmaa vuoden kun plantaarifaskiitti oikutteli. 6 viimeiset viikkoa juoksin putkeen ja olin todella motivoitunut. Ostin heti 10 km ohjelman, siihen meni 12 vk työmatkojen ja flunssan takia. Nyt toka vk alkamassa puolimaratooniohjelmassa. Tätä teen taas koko vuoden, kertailen viikkoja ja pidän yllä hyvää juoksu- ja kuntoilurutiinia. En tavoittele kisoja vaan hyvää liikuntapainotteista arkea. Puolimaraton on väännturhan iso tavoite miulle, mut tässä on aikaa tottua ajatukseen.
Tää on paras ohjelma mitä olen koskaan kokeillut, jo niitä on monta jotka on jääny kesken loukkaantumisen tai liian nopean etenemisen takia. Juoksuklubi etenee hitaasti, lihaskuntotreenit on hyviä ja Saija on niin tsemppaava. Tykkään myös podcast osuuksista jossa saa tietoa moneen juoksuun liittyvään asiaan.
ihan järjetön ajatus, että minusta on tullut juoksija!!!! Ei ois tullut ilman tätä ohjelmaa. Ilmaiseksi voi juosta, mut minä en juoksisi. Tän avulla juoksen ja juoksen vieläpä viisaasti ja pysyn terveenä.
Nostan