Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teen mun hiuksille?! -Pitkä, paksu, laineikas tukka

Vierailija
15.03.2015 |

Haluaisin keveämmät hiukset, mutta millaiset? Pitkä polkka olisi ihana, mutta koska tukka on paksu ja laineikas niin lopputuloksena olisi pörheä pallo. En jaksa pelata suoristusraudalla, eikä se edes kovin hyvin suorista tätä. Miltä näyttää kerrostetut hiukset tällaisella hiuslaadulla? Onko mulla muuta vaihtoehtoa kuin ikuisesti pitää hiuksia ponnarilla? Nyt en voi pitää niitä koskaan edes auki, ovat järjettömän raskaan näköiset ja tuntuiset. Puolittain auki vielä menee, niin että sivu- ja etuhiukset ovat takana kiinni, niskahiukset auki.

Mulla ei ole aina olleet laineikkaat hiukset, vaan suorat. Siksi olen nyt hukassa näiden kanssa.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla reisiin asti aivan saatanan paksu ja vitun painava laineikas, valtava, jumalattoman vahva letti. Olen niin kyllästynyt siihen!! Aion leikkauttaa huomenna siilitukan, koska KÄRSIN!!!

Vierailija
22/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinosta kysyn: Oletteko kokeilleet kaksijakoista unirytmiä? Eli yöunet nukutaan kahdessa osassa eikä yhtenäisenä pötkönä kuten on totuttu? Kuulin jokin aika sitten tv:ssä jutun jossa kerrottiin että osa tutkijoista on sitä mieltä että ihmisen luonnollisin nukkumisrytmi olisi nukkua kahdessa osassa ja varsinkin joillain on vahva taipumus tähän, jolloin yhtenäisen yöunen nukkuminen aiheuttaa uniongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla samanlainen! Voin kertoa että polkka+ kerrostus ei toimi,tulee sellanen mukava kuusi efekti..siis kerrostukset taipuilee ylöspäin..pidempi polkka,ei rajua kerrostusta muuta kuin ihan latvassa ja latva rikottuna toimii,kun vaan vähän tai paljon (:D) pyytää keventämään päältä,mutta ei kerroksia..sit vaan silottavia tuotteita..ja pitkä polkka nyt on harteille/vähn yli

Vierailija
24/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:10"]Toimisiko kerrostus? Eikö kellään muulla ole samanlaista hiuslaatua, miten te pidätte hiuksianne?

Mitä chi-suoristus maksaa ja kuinka usein se pitää tehdä? Olen alkanut harkitsemaan sitäkin, jos ei tule liian kalliiksi. Sitten voisin leikauttaa polkan eikä se olisi liian pörrö. Ap
[/quote]
Chi suoristus on aika kallis mutta vaihtelee kampaamoittain ja se pitää uusia sen mukaan kuinka nopeaan tahtiin hiukset kasvavat. Hibra riippuu myös kuinka pitkät hiukset on kyseessä

Vierailija
25/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:32"]

Ihan mielenkiinosta kysyn: Oletteko kokeilleet kaksijakoista unirytmiä? Eli yöunet nukutaan kahdessa osassa eikä yhtenäisenä pötkönä kuten on totuttu? Kuulin jokin aika sitten tv:ssä jutun jossa kerrottiin että osa tutkijoista on sitä mieltä että ihmisen luonnollisin nukkumisrytmi olisi nukkua kahdessa osassa ja varsinkin joillain on vahva taipumus tähän, jolloin yhtenäisen yöunen nukkuminen aiheuttaa uniongelmia.

[/quote]

Hyvä neuvo, taidankin antaa tuon kampaajalleni. Kiitos.

Vierailija
26/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttakaa asiantuntevat mammat: Olen 48-v. nainen, itselläni ollut aina pitkät ja paksut hiukset. Leikkautin kuukausi sitten ne olkapäille asti. Väri vaalea. (luonnollinen väri maantie ). Olen hukassa hiustyylini suhteen; kehtaako tämänikäinen akka pitää kyseisen kaltaisia hiuksia vai kyninkö ne lyhyiksi?

27/27 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 17:22"]

Jos ap sulla on yhtä paksut hiukset kuin mulla niin kerrostus ei toimi. Itselläni lyhyemmät kerrokset "nousivat ilmaan" niin, että lopputuloksena oli vielä kolme kertaa paksumman näköinen tukka. Ainoa ratkaisu jonka olen löytänyt on kasvattaa hiukset niin pitkäksi kuin mahdollista, jolloin hiuksen oma paino vetää hiuksen suoremmaksi ja vähemmän pörröiseksi. Näyttävät edes vähän ohuemmiltakin. Silti pidän lähes aina kiinni hiuksia.

[/quote]

Komppaan tätä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi