Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rehellisesti - viihtyykö kukaan toisten häissä?

Vierailija
15.03.2015 |

Tuntuu, että suurin osa nettikeskusteluista on täynnä ihmisiä, jotka jo häihin mennessään ajattelevat, että tulee tylsät ja huonot häät.

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viihtynyt kaikissa häissä, joissa olen ollut. Tosin suurinosa ei ole ollut uskonnollisia, mikä tekee häistä mielestäni mukavemmat mutta toki jaksan kirkossakin vihkimistä seurata. Yhdissä häissä en ollut edes nähnyt hääparia aikaisemmin ja silti viihdyin todella hyvin. Tykkään hääleikeistä, puheista, kuunnella juttuja parin suhteesta, tanssia ja jutella niin tuttujen kuin tuntemattomien kanssa. Enkä edes juo alkoholia, eli en ole vain ilmaisen viinan perässä.

N24

Vierailija
22/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy.

Häiden huonot puolet:

- odottaminen

- nolot hääleikit

- muut vieraat

- niihin menee rahaa ja se vituttaa

- ei pääse nettiin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:33"]Oli aika jolloin häitä oli peräkkäisinä kesinä. Vähän alkoi tympimään. Samat leikit ja jutut. Vie yleensä vuorokauden ja rahaa palaa vaatteisiin, lahjaan, matkoihin ja yöpymiseen. Häistä on tullut liian isoja tapahtumia.
mutta mieluummin häät kuin hautajaiset.
[/quote]
ja juuri tuo jatkuva odotus, ketään et tunne ja perheiden sisäiset vitsit ja jutut, joita et käsitä.

Vierailija
24/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viihdyn juhlissä joissa on edes pari ihmistä jotka tunnen, joissa ei vedetä kännejä ja huudella sitten härskejä ja lopuksi tapella. Eli kunhan osataan käyttäytyä ja kaikki ei ole tuntemattomia niin kyllä viihdyn :)

Juhliin menen sillä mielellä että ne esim häät on hääparin jne ja MINÄ EN OLE KESKIPISTE vaan he. Juhlat pilaa varmimmin henkilöt jotka valittaa kun ei oo sitä eikä tätä jne jne. Jos on jo valmiiksi naama näkkärillä juhliin tullessa niin eipä se siitä muuksi muutu "illan mittaankaan".

Vierailija
25/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin olen viihtynyt. Poikkeuksena omien sisarusten häät. Yleensä tylsää pakkopullaa.

Vierailija
26/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä viihdyn. Tykkään syömisestä, ihana päästä buffapöytään. Minulle tulee hyvä mieli, kun näen toisten onnen. Kiva myös nähdä kavereita, tottakai. Harmi vaan, ettei ihan heti taida olla tuttuja naimisiin menossa.

Vierailija
27/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no:5, kiitti! Ilahdutit päivääni niin, että on suorastaan kivaa hyökätä kotitöiden kimppuun. Aurinkokin paistaa ja kaikkea :) Mukavaa sunnuntaita sinullekin!

Kääkkä 40+

Vierailija
28/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, niissä häissä viihdyin joissa pääsin panemaan yhtä morsiusneidoista joka oli myös morsmaikun nuorempi sisko. Aaah sitä 19-vuotiaan hiprakkaisen neidin intohimoa...

Vierailija
29/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kovin monissa häissä ollut, mutta kaikissa olen viihtynyt, tosin aika liittymättömistä syistä. Tykkään laittautua, istuksia ja kuljeskellä ympäriinsä tiirailemassa muita laittautuneita ihmisiä ja syödä hyvää suolaista lohta.

Vierailija
30/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:29"]

Jos ilmassa leijuu koko ajan uhka joutua johonkin typerään hääleikkiin mukaan, se pilaa koko juhlan. Pääosin häät ovat jäykkiä pönötyskekkereitä, jossa koko ajan ODOTETAAN. Parkkipaikalta pääsyä, hääparia valokuvasta, ruokaa, kahvia, piinaavien kanteletar-ulkolukujen loppumista... Hääpari on kaukaiseen pöytään eristäytynyt, närppii kakkua, ja morsian usein vielä murjottaa kun on sattunut jotain, mitä kukaan muu todennäköisesti ei ole huomannut ollenkaan, ja PILANNUT MUN JUHLAN YHYYYY.

[/quote]

Eikö nämä ole enemmän 80-90-luvun häämeininkiä? Meillä:

- Selkeä ohjelma summittaisine kellonaikoineen, josta näkee mitä on tapahtumassa (ei uhkaa mistään yllättävistä numeroista)

- Juhla ja vihkiminen samassa tilassa, vähemmän parkkipaikkarumbaa

- Kuvaus eri päivänä

- Pöydät 8 hengen pöytiä, joissa ruoka on tarjoiluastioissa, jokaiselle pöydälle on ikään kuin oma buffet. Tarkoituksena on välttää jonottaminen tai valmiiden annosten pöytäänkantamisen odottelu.

- Hääpari ihan muiden vieraiden keskuudessa seurustelun helpottamiseksi

- Puheista en tiedä, mutta aika lyhyenä ne on kuulemma tarkoitus pitää

Morsiamena suhtaudun häihin niin, että olen emännöimässä isoja juhlia. Naimisiinmeno rakkaani kanssa on minulle se tärkeä juttu, juhlat on enemmän vieraita varten (kuten kaikki juhlat). Minun tuttavapiirissäni tämä on se yleisempi suhtautumistapa, onkohan minulla sitten sattunut erikoisia ihmisiä kaveriksi kun luulin tuon prinsessatouhun jääneen onnellisesti viime vuosituhannen puolelle...

Vierailija
31/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viihdy ja siksi menenkin vain, jos kyseessä erittäin läheinen ihminen.

Vierailija
32/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:35"]

En viihdy.

Häiden huonot puolet:

- odottaminen

- nolot hääleikit

- muut vieraat

- niihin menee rahaa ja se vituttaa

- ei pääse nettiin

[/quote]

"- ei pääse nettiin"

Onko joku oikeasti näin nettiriippuvainen? Ei hän sitten ihmisten seurassa ja juhlissa viihdykään.

Vierailija
33/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä viihtynyt häissä. Jos häissä ei ole hauskaa, on kutsuttu vääriä ihmisiä. Niitä ei pitäisi kutsua liikaa.

Vierailija
34/34 |
15.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut ehkä noin 30 kertaa häissä, oikeastaan vaan parit on olleet sellaiset mistä on jäänyt mukava fiilis. Niissä häissä oli rento morsiuspari, ei liikaa odottamista joka välissä, hyvä ruoka, elävä bändi, ei niitä samoja iänikuisia hääleikkejä jne.

Pahimmat on olleet sellaiset, joissa sulhanen oli kännissä kuin apina loppuillasta (no se olikin pakkoavioliitto) ja toiset, joissa hääpari jännitti kovasti, eivät oikeastaan puhua pukahtaneet. Istuttiin täysin outojen ihmisten kanssa samassa pöydässä, siellä varmaan kaikki odottivat, että koska voisi häippästä. Tunnelma oli vaan niin lattea.