Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Karen Carpenter kuoli anoreksiaan 32-vuotiaana, muistatko?

Vierailija
08.03.2015 |

The Carpentersin Karen kuoli anoreksiaan vain 32-vuotiaana. Oli ihana laulaja!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
29.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 17:21"]

Narsistiäiti on kyllä niin perseestä oleva asia kun voi olla! :( Kaiken muun voi elämässä kestää, mutta jos se ensimmäinen ja läheisin suhde, jonka pitäis olla turvallinen lapselle, on niin kieroutunut... Mun yhdellä kaverilla on narskuäiti. Kaks sisarusta on näitä kultaisia lapsia, eivät tee mitään väärin ja ovat ah niin ihmeellisiä ja kaikessa taitavia. Keskimmäinen, kaverini, on se syntipukkilapsi. Häntä kiusattiin koulussa. Äiti sanoi "ei ihme että sua kiusataan". Kaverillani on paska itsetunto ja vääristynyt kehonkuva. Valitettavasti näkyy myös riitelyssä. On äitinsä kanssa tottunut siihen että ei voi antaa piiruakaan periksi tai "häviää" riidan. Ei sitten myönnä tehneensä ikinä mitään väärin ja jopa valehtelee... Rasittavaa. Kaverini on piilottanut melkein kaikki facebook-julkaisunsa äidiltään. Muijan sekopäistä ajattelumaailmaa kuvaa hyvin se, että lähetti tyttärelleen artikkelin siitä miten vanhempien pitäis valvoa lastensa facebookin käyttöä. Siinä ei vaan taidettu puhua 27v "lapsista" ja heidän vanhemmistaan :D Ihme sekopää! Kuvaa hyvin sitä ajattelua, että kun tämä on minun lapsi niin minulla on aina ja ikuisesti valta häneen. Muutenkin tuputtaa omia mielipiteitään mitä kaverini pitäis tehdä ja mitä ei, omat mielipiteet ovat aina vääriä koska ilmeisesti mommy knows best :D Olen onnellinen omasta normaalista äidistäni!

[/quote]

Karenin tarina koskettaa. Ehkä siksi, että näitä on liikaa.

Vierailija
2/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nyt vaan on sillä tapaa että artistien homoseksuaalisuus on pidetty kaapissa kautta aikain ( jotta tuote myisi ) Olin teini 80-luvulla. Samantha Foxin ja George Michaelin seksuaalisuus tuli ilmi vasta kun suosio oli ohi. Olin Whitney Houston -fani. Hän tuli tähdeksi 22- vuotiaana 1985. Huippusuosio oli 1985-88. Jälkeenpäin kun ajattelee tuona aikana ei koskaan ollut juttua entisistä tai nykyisistä poikaystävistä. Tässä jokin aika sitten löysin artikkelin vuodelta 1987 jossa sanottiin että Whitney asuu naisen kanssa. Siis 24v megatähti joutuu pitämään naiskämppistä ?

Kylie Mionoguen seksuaalisuutta on pohdittu englantilaisilla juorusivuilla. No onhan se kumma että on 46v vanhapiika.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan Whitney naimisissa miehen kanssa ja sai lapsen. Tosin hakkaava ja huumeita tarjoava mies... Enpäs oo koskaan kuullu tuommosta juorua Whitneystä. Kylie Minoguellakin on kyllä ollu poikaystäviä? Mut ihan mielenkiintonen teoria :D
P.S. Niin surullista että Whitneyn tyttö makaa nyt sairaalassa... :(

Vierailija
4/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistiäiti on kyllä niin perseestä oleva asia kun voi olla! :( Kaiken muun voi elämässä kestää, mutta jos se ensimmäinen ja läheisin suhde, jonka pitäis olla turvallinen lapselle, on niin kieroutunut... Mun yhdellä kaverilla on narskuäiti. Kaks sisarusta on näitä kultaisia lapsia, eivät tee mitään väärin ja ovat ah niin ihmeellisiä ja kaikessa taitavia. Keskimmäinen, kaverini, on se syntipukkilapsi. Häntä kiusattiin koulussa. Äiti sanoi "ei ihme että sua kiusataan". Kaverillani on paska itsetunto ja vääristynyt kehonkuva.
Valitettavasti näkyy myös riitelyssä. On äitinsä kanssa tottunut siihen että ei voi antaa piiruakaan periksi tai "häviää" riidan. Ei sitten myönnä tehneensä ikinä mitään väärin ja jopa valehtelee... Rasittavaa.
Kaverini on piilottanut melkein kaikki facebook-julkaisunsa äidiltään. Muijan sekopäistä ajattelumaailmaa kuvaa hyvin se, että lähetti tyttärelleen artikkelin siitä miten vanhempien pitäis valvoa lastensa facebookin käyttöä. Siinä ei vaan taidettu puhua 27v "lapsista" ja heidän vanhemmistaan :D Ihme sekopää! Kuvaa hyvin sitä ajattelua, että kun tämä on minun lapsi niin minulla on aina ja ikuisesti valta häneen. Muutenkin tuputtaa omia mielipiteitään mitä kaverini pitäis tehdä ja mitä ei, omat mielipiteet ovat aina vääriä koska ilmeisesti mommy knows best :D Olen onnellinen omasta normaalista äidistäni!

Vierailija
5/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis ääni.
T. Mr Postman

Vierailija
6/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä, upea ääni ja tulkinta.

Vierailija
7/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perehdyin hiukan tarkemmin asiaan. Karen oli suorittaja ja perfektikko.

Vierailija
8/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:13"]Perehdyin hiukan tarkemmin asiaan. Karen oli suorittaja ja perfektikko.
[/quote]Tyypillistä syömishäiriöisille. Mutta ääni oli upea.

Vierailija
9/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Why do birds suddenly appear

every time you are near?

Just like me they want to be close to you.

Vierailija
10/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:13"]

[/quote]

Vai kenties perfektionisti? :)

Vierailija
11/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karen kärsi siitä ettei oma äiti koskaan arvostanut häntä yhtä paljon kuin veljeä vaikka Carpentersien menestyksessä suurin ansio oli Karenin ihanalla äänellä ja tulkinnalla. Hän oli myös huippuluokan rumpali. Sairaalloisella laihduttamisella hän haki hyväksyntää.

Vierailija
12/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kuoli lääkekomplikaatioon:

The autopsy stated that Carpenter's death was the result of emetine cardiotoxicity due to anorexia nervosa, revealing that she had poisoned herself with ipecac syrup, an emetic often used to induce vomiting in cases of overdosing or poisoning.

Vierailija
13/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:25"][quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:13"]

[/quote]

Vai kenties perfektionisti? :)
[/quote] Lienee sama asia?

Vierailija
14/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kuule muistanhan mie. :)

Vierailija
15/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä ennen ei anoreksiasta tiedetty mitään. Tai siis jotkut lääkärit tiesi, mutta julkisesti siitä ei puhuttu missään.

Vierailija
16/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:41"]Sitä ennen ei anoreksiasta tiedetty mitään. Tai siis jotkut lääkärit tiesi, mutta julkisesti siitä ei puhuttu missään.
[/quote] Totta. Onkohan Karenista tehtyä elokuvaa saatavana Suomesta?

Vierailija
17/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karenista tehdyn elokuvan olen nähnyt pari kertaa tv:ssä. Carpentereista annettiin hyvin imelä ja puhtoinen kuva julkisuuteen. Sisarukset olivat hyvin ongelmaisia, Karen kamppaili painonsa kanssa ja veli popsi erilaisia pillereitä.

Vierailija
18/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa Youtubesta esim. "Very sick Karen sing live" ym.ym. Totta tuokin, että halusivat näyttäytyä hyvin puhtoisina. Karen ei pitänyt veljensä tyttöystävistä.

Vierailija
19/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni se pakkomielteinen painontarkkailu sai alkunsa Karenin ollessa vielä taka-alalla rumpalina. Eräs musiikkikriitikko mainitsi artikkelissaan laulajan pullukan pikkusiskon, ja siitä se sitten lähti.

Vierailija
20/48 |
08.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.03.2015 klo 12:39"]No kuule muistanhan mie. :)
[/quote] Tuskin olit edes syntynyt vielä silloin.