Katsoitteko Yleltä "Tiededokumentti: Sinkut tulevat"?
Kommentit (6)
Joo, todella surkea "dokumentti" :/
Missä olivat kaikki tahattomasti sinkut dokumentista? Koski vain kolmekymppisiä eikä ollenkaan niitä, jotka hakevat kumppania.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 13:11"]
Missä olivat kaikki tahattomasti sinkut dokumentista? Koski vain kolmekymppisiä eikä ollenkaan niitä, jotka hakevat kumppania.
[/quote]
Jos oikeasti hakee kumppania niin sen kyllä löytää nopeastikkin
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
Kerro toki miten. Olen 30-vuotias ja ollut koko elämäni sinkku, tahtomattani. Enkä halua tuota mainittua dokumenttia nähdä, masentaa tarpeeksi ilmankin.
[quote author="Vierailija" time="15.03.2015 klo 14:09"]
[/quote]
[/quote]
En minä ainakaan ole löytäny. En halua 10 vuotta vanhempaa alkoholisoitunutta mt-ongelmaista syrjäytynyttä miestä...
Katsoin sen Yle Areenasta. Dokumentti ei mielestäni antanut kovinkaan mairittelevaa kuvaa sinkuista. Oli pelimies, joka oli niin ällö, etten olisi itse sinkkunaisena mennyt hänen retkuunsa. Oli nainen, joka söi seisaaltaan tiskit keittiössä levällään ja viihtyi netissä. Oli kolmen jo aikuisen lapsen eronnut äiti, jota ei mielestäni edes voida laskea aidoksi sinkuksi elämänhistoriansa osalta jne.