Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOITAJAT PITÄKÄÄ PUOLENNE!!! Pykälä 48a on ehkä väliaikainen, mutta piikkihaitta ja oman kehon itsemääräämisoikeuteen kajoaminen lopullista

Vierailija
09.12.2021 |

Teitä tuetaan laajasti!

Kommentit (60)

Vierailija
21/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävää menettää toimintakyky varsinkin nuorena.

Sen vuoksi kaikki fiksut hoitoalalla toimijat on jo rokottaneet itsensä, eli tällä pykälällä halutaan karsia niitä vastuuttomia jotka sitä tautia on jo kuolettavasti levittäneet.

Jos vaitiolo ei sitoisi, niin kertoisin sinulle muutaman tarinan siitä, miten ja ketkä ovat tuoneet tartuntoja osastoille ja tappaneet potilaita. Loput saat päätellä itse. Hoitajana tiedän kyllä totuuden. Silti en syyllistä tartunnoista ketään, yksikään kuolema ei ole kenenkään muun kuin taudin syy.

Vierailija
22/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen miksi rokottamattomat hoitajat ylipäätään olevat alalla jos eivät edes ymmärrä perusasioita rokottamisesta. Tällaiset rokotteisiin uskomattomat hoitajat vaarantavat muutenkin potilaansa huuhaajuttuihin uskomalla.

Joillakin on varmasti ihan suoraa kenttänäkemystä rokotteen vaikutuksista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkorokotukset ovat YK:n mukaan ihmisoikeusrikos.

Ei ole

YK on itse ajanut rokotepakkoa

Vierailija
24/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kun olen hoitajana vanhusten parissa on ihan itsestäänselvyys, että rokotteet on otettu. Kolmas rokote annetaan ensi viikolla. En tiedä työkavereistani yhtäkään rokottamatonta.  Mun mielestä on vaan selvää,että työskennellessä sairaiden ja hauraiden ihmisten parissa se rokote otetaan.

Vierailija
25/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella on syytä olla huolissaan suomalaisen hoitajakoulutuksen synkästä tasosta!

Miten ihmeessä voi ihmisten terveyttä olla hoitamassa halpahintaiseen huu-haa rokotevastaiseen roskaan uskovia henkilöitä??

- Rokotepakko voisi toimia tässä hyvänä seulana erotella jyvät rokotevastaisista akanoista!

Vierailija
26/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos potilas saa koronan, rokottamaton hoitaja/lääkäri saa törkeästä pahoinpitelystä oikeudessa tuomion. Ja se on rokottamattomalle hoitajalle/lääkärille ihan oikein!

Vierailija
27/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jokaisella hoitajalla on jo nyt pakko rokotuksia, ihme vouhotusta."

Ei ole, jokainen saa itse päättää ottaako esim. influenssarokotuksen, on ainoastaan vahva suositus. Ja on suuri ero ottaako perinteisen vai immunologian tuhoamiseen alunperin suunnitelln mRNA rokotteen.

Hoitajille pakollisia ovat tartuntatautilain mukaan tuhkarokko- ja vesirokkorokotteet ja lisäksi imeväisikäisten kanssa työskentelevillä hinkuyskärokote. Joten pakollisia rokotteita on jo nyt. 

Vierailija
28/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs te pösilöfollarit ette nostattaneet samanlaista myrskyä pakollisista influenssarokotteista?

Vai edelsikö se hybridivaikutustoimia sen verran paljon, ettei putleri siitä maksanut?

Vierailija
29/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos potilas saa koronan, rokottamaton hoitaja/lääkäri saa törkeästä pahoinpitelystä oikeudessa tuomion. Ja se on rokottamattomalle hoitajalle/lääkärille ihan oikein!

Ja liian moni mumma ja pappa piikin jälkeen arkun.

Vierailija
30/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs te pösilöfollarit ette nostattaneet samanlaista myrskyä pakollisista influenssarokotteista?

Vai edelsikö se hybridivaikutustoimia sen verran paljon, ettei putleri siitä maksanut?

Toivottavasti hoitosuhteesi jatkuu.

Vierailija
31/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä maassa on ollut tapana et kaikki väliaikaiset jää pysyviksi... työeläkemaksut, autoverotus...

Vierailija
32/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta väliaikaisissa pykälissä on se, että kun ne on kerran valmisteltu, niin niitä voi ottaa aina uudelleen käyttöön halutessa.

Vierailija
33/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ihmiset osaa etsiä tietoa rokotehaitoista? Jos tutustuisitte asiaan ei ihmetyttäisi rokottamattomat. Netissä on jo hyvin paljon tietoa. Lehdet ei niistä kirjoita, joten ihan itse nyt kannattaa perehtyä aiheeseen. Ei tarvitse sitten enää ihmetellä.

Vierailija
34/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mees ny naatsihihhuli jo hevonvi ttuun olkinukkeinesi. Ei todellakaan tueta yhtäkään kulkutautimyönteistä.

Vaikka te täällä kovaan ääneen hihhuloittekin, niin teitä on silti mariginaalisen pieni lössi ja sekin täynnä täysin sekaisin olevia vatipäitä.

Vierailija
35/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisin kuin rokotusten vastustajat väittää, rokotukset vähentävät oireettomia tartuntoja.

Hoitajien rokottautuminen on tärkeää.

Voysey M, Costa Clemens SA, Madhi SA, et al. Single-dose administration and the influence of the timing of the booster dose on immunogenicity and efficacy of ChAdOx1 nCoV-19 (AZD1222) vaccine: a pooled analysis of four randomised trials. Lancet 2021;397:881-891

Hall VJ, Foulkes S, Saei A, et al. COVID-19 vaccine coverage in health-care workers in England and effectiveness of BNT162b2 mRNA vaccine against infection (SIREN): a prospective, multicentre, cohort study. Lancet 2021;397:1725-1735.

Vierailija
36/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole selvinnyt, miksi kehon itsemääräämisoikeuden pitäisi mennä monien muiden perustuslaillisten oikeuksien edelle? Näitä ovat oikeus elämään, vapaa liikkuvuus, elinkeinonvapaus jne.

Vierailija
37/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toivon kovasti, että kaikki työssäkäyvät pakkorokotetaan. Kun minutkin pakotetaan.

Niin mekin kaikki toivomme, että seuraavaksi kaikkia lastenhoidon parissa ja kouluissa työskenteleviä velvoitetaan ottamaan rokote.

Isänmaa turvalliseksi! 💪🏻

Turvallista on, kun pätevät hoitajat ja opettajat lopettavat työnsä. Omalla alallani on nyt jo kova työvoimapula.

Vierailija
38/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jokaisella hoitajalla on jo nyt pakko rokotuksia, ihme vouhotusta."

Ei ole, jokainen saa itse päättää ottaako esim. influenssarokotuksen, on ainoastaan vahva suositus. Ja on suuri ero ottaako perinteisen vai immunologian tuhoamiseen alunperin suunnitelln mRNA rokotteen.

Hoitajille pakollisia ovat tartuntatautilain mukaan tuhkarokko- ja vesirokkorokotteet ja lisäksi imeväisikäisten kanssa työskentelevillä hinkuyskärokote. Joten pakollisia rokotteita on jo nyt. 

Yksikään niistä ei ole täysin uudenlainen kokeellinen lääke. Lääkkeet yleensä testataan vapaaehtoisilla. Tulokset ovat nyt jo järkyttäviä, ota selvää asioista.

Vierailija
39/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo poissa työelämästä, mutta en siksi, että olisin eläkkeellä, vaan koska koin, että itsemäärämisoikeuttani omaan kehooni ei työssä kunnioitettu.  En ole ottanut influenssarokotuksia, mutta koronarokotteita olen ottanut kaksi normaalilla aikataululla, en hoitajien lyhyemmällä annosvälillä. Muut rokotteet olen ottanut.

Tsemppiä! Voisin palata hoitotyöhön, jos palkasta jäisi pakollisten menojen jälkeen vähän säästöönkin korvauksena työn kuluttavuudesta ja rokotuksissa käytettäsiisn suurempaa harkintaa. FFP2- ja FFP3-maskit oikein käytettyinä suojaavat hyvin potilaitakin. Tolkkua lainsäädäntöön! Tarpeetonta asettaa hoitajia eriarvoiseen asemaan vs esim kaupankassat ja omaiset! 72 h välein tehtäviin koronatesteihin muuten menevät rahat voisi käyttää parempiin maskeihin! Pandemian aikana voisi korvata kirurgiset maskit FFP2- ja FFP3-maskeilla!

Vierailija
40/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hoitajien pitää saada rokotteet aina ensimmäisinä, hehän sairaita hoitavat ja on käsittämätöntä että rokottamaton ihminen edes saa tehdä töitä sairaaloissa ja terkkareissa. Järjetöntä. Rokotusta vaaditaan esim matkustajiltakin, mutta sitten ei ihmisiltä jotka ovat siellä missä sairaat. 

Ihme nynnyttelyä ettei niiltä ole ennemmin vaadittu rokotuksia. 

Ja anteeksi vain alottaja, hihhulit ymmärtävät, ei kukaan normaali täysjärkinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi