Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HOITAJAT PITÄKÄÄ PUOLENNE!!! Pykälä 48a on ehkä väliaikainen, mutta piikkihaitta ja oman kehon itsemääräämisoikeuteen kajoaminen lopullista

Vierailija
09.12.2021 |

Teitä tuetaan laajasti!

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitajat NYT LUJINA. Teillä ja niin kuin kaikilla ihmisillä omaan kehoon koskemattomuus. Kenelläkään ei ole oikeutta puuttua tähän koskemattomuuteen. Vain sinä saat itse päättää tästä asiasta. ROKOTETTA EI VOIDA PAKOTTAA OTTAMAAN!

Vierailija
42/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Piikkihaitta", mikä ihmeen "piikkihaitta". 

Hoitajien työ on HOITAA JA PARANTAA SAIRAITA, EIKÄ LEVITTÄÄ JA LISÄTÄ SAIRAUKSIA väestöön.

Miten se voikin olla näin vaikea ymmärtää. 

Eivät kyllä mitään kansan tukea nauti, näin vastuuttomat hoitajat. Onneksi valtaosa sentään käy vielä täysillä valoilla.

Rokottamaton hoitaja on sama kuin sokea bussikuski. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä vaan kaikki hommaamaan itselleen kuukautishäiriö/sydänlihastulehdus/aivoverenvuoto/rytmihäiriö/päänsärky/vapina-piikkejä tautiin, josta on 99% todennäköisyys selviytyä. <3 

Vierailija
44/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetta ei voida pakottaa kirjoitti:

Hoitajat NYT LUJINA. Teillä ja niin kuin kaikilla ihmisillä omaan kehoon koskemattomuus. Kenelläkään ei ole oikeutta puuttua tähän koskemattomuuteen. Vain sinä saat itse päättää tästä asiasta. ROKOTETTA EI VOIDA PAKOTTAA OTTAMAAN!

Ei ole pakko ottaa rokotetta, mutta ei myöskään ole työnantajan pakko jatkaa työsuhdetta. Täysin perusteltu syy työsuhteen purkamiselle olla vaarantamatta potilasturvallisuutta sairaalassa.

Vierailija
45/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin Suomesta edes montaa rokottamatonta sairaanhoitajaa löytyy. Rokotevastaiset hullut huutaa tuskaansa täällä palstalla.

Vierailija
46/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä vaan kaikki hommaamaan itselleen kuukautishäiriö/sydänlihastulehdus/aivoverenvuoto/rytmihäiriö/päänsärky/vapina-piikkejä tautiin, josta on 99% todennäköisyys selviytyä. <3 

Alle 60-vuotiaista on selvinnyt 99,95 %. Että näin hurjan vaarallinen on tämä tappajatauti.

Vierailija
47/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt sitä, että käytännössä kaikki vaihtelevissa asiakas/potilaiskontakteissa työskentelevät kohtaavat riskiryhmiä. Ongelmana on, että korvaavia töitä on hyvin vähän.

Olen itse ollut työssä ilman influessarokotusta joskus parempina vanhoina aikana. Mieleeni on jäänyt kun hoidin 5 min käynnillä riskiryhmään kuuluvaa vauvaa töihin köhivänä tulleen rokotetun hoitajan sijaan. En kestänyt hänen käsihygienian tasoakaan.  Kukaan ei tiedä, että oliko kyse hänen tupakkayskästään. Itse en polta. Koin mahdollisesti pelastavani potilaan, pukemalla maskin, huolehtimalla käsihygieniasta ja olemalla hiljaa sen aikaa kun hänen sänkynsä luona kävin. Potilas nukkui. Puhuminen lisää riskiä ja yskiminen vielä enemmän.

Harva hoitaja ajattelee  kaikkia tapoja suojata potilasta. Oli poikkeuksellista, että laitoin maskinkin lyhyeen kontaktiin. Yskivä hoitaja oli menossa ilman maskia!

En ole valmis ottamaan influenssarokotteita, koska ne tuovat muuten lieväoireisen autoimmuunisairauteni oireet voimakkaampina esille. Tarkalla ruokavaliolla ja liikunnalla olen melkein oireeton ja en tarvitse jatkuvaa lääkitystä, mutta rokottaminen sekoittaa tilannetta. Lääkärit eivät suhtaudu terveydentilastani kertomaani myötämielisesti, täytyisi olla vakavammat oireet varmaan, vaan kehottavat ottamaan rokotteet vaikka valvotusti. En tahdo vaarantaa omaa terveyttäni, joten en ota. Koronarokotteet otin. Selvisin  onneksi niistä vähäisellä kivulla, olin väsynyt ja nukuin enemmän.

Varaan ajan erikoislääkärille ja kysyn, jos saisin olla ilman influenssarokotusta. Muuten en palaa töihin. Voisin korvata väsyneen hoitajan, mutta ehkä en kelpaa siihen? En ole myöskään valmis ottamaan loputtomiin koronarokotuksia vain työni vuoksi. Hoitajien tilanne heikkenee koko ajan. Ehkä en voi siis palata hoitoalalle.

Vierailija
48/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on ikävää menettää toimintakyky varsinkin nuorena.

Sen vuoksi kaikki fiksut hoitoalalla toimijat on jo rokottaneet itsensä, eli tällä pykälällä halutaan karsia niitä vastuuttomia jotka sitä tautia on jo kuolettavasti levittäneet.

:D ei hyvää päivää... :D

Rokotetut hoitajat on pitkillä sairaslomilla, kärsii pahoista haitoista... Rokotetut levittää jopa enemmän kaikkea pöpöä, koska elävät rokotteen "turvan" tuomassa harhassa...

Mieti mikä tilanne on nyt, kun kansaa on piikitetty... paljon huonompi kuin ennen niitä...

Vierailija
49/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan noita haittoja, katsokaa ig @miraliina. Munuaisten vajaatoimintaa yli 20 vuotta sairastanut nuori nainen, tähän asti arvot pysyneet hallinnassa, mutta muutama kuukausi toisen rokotuksen jälkeen arvot huonontuneet rajusti, joutuu aloittamaan dialyysin lähiaikoina.

@karolina_koivisto, myös nuori nainen, raju vyöruusu.

Vierailija
50/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne koronataudin aiheuttamat vauriot ovat myöskin pitkäaikaisia, voivat pilata keuhkosi kenties loppuelämäksi. Tai tappaa.

pelottaako pientä?

Vierailija
51/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö se ole jokaisen oma asia hluaako suojautua jotain tautia vastaan vai ei? Sehän on nähty, että rokotettu ei suojaa muita, vain itseään ja itseäänkin tosi vähän... jos ollenkaan.

On myös jokaisen oma asia haluaako tehdä palkkatyötä vai ei. Oma valinta.

Vierailija
52/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan noita haittoja, katsokaa ig @miraliina. Munuaisten vajaatoimintaa yli 20 vuotta sairastanut nuori nainen, tähän asti arvot pysyneet hallinnassa, mutta muutama kuukausi toisen rokotuksen jälkeen arvot huonontuneet rajusti, joutuu aloittamaan dialyysin lähiaikoina.

Korrelaatio ei implikoi kausaliteettia. Vai oliko liian monta vaikeaa sanaa lähellä toisiaan?

Vierailija
53/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ne koronataudin aiheuttamat vauriot ovat myöskin pitkäaikaisia, voivat pilata keuhkosi kenties loppuelämäksi. Tai tappaa.

pelottaako pientä?

Ei, olen sairastanut taudin ja ottanut kaksi rokotetta. Ei pelota enää mikään.

Vierailija
54/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Korona olisi varmasti ollut parempi vaihtoehto, eiks je?

Vierailija
55/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alle 60-vuotiaista on selvinnyt 99,95 %. Että näin hurjan vaarallinen on tämä tappajatauti.

Mutta kaikki alle 60-vuotiaat kuolleet ovat olleet rokottamattomia

Vierailija
56/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laitatko lähteet tähän väitteeseen

Vierailija
57/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella hoitajalla on jo nyt pakko rokotuksia, ihme vouhotusta.

Saattaisi nostaa sinunkin uskottavuutta jos opettelisit yhdyssanat kuten "pakkorokotus" esimerkiksi. Ehkä ei sittenkään.

Vierailija
58/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi hauskaa tietää moniko tähän emnnessä piikitetyistä yli 11-vuotiaista on ottanut eka piikkinsä iloisina ja kokeilunhaluisiana vapaaehtoisesti, harmistuneisa ja painostettuna ja epätoivossa pakotettuna ja samoin miten motiivivalikoima on  painottunut  toisen ja kolmannen piikin kohdalla

Vierailija
59/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotetta ei voida pakottaa kirjoitti:

Ei kukaan pakota rokotukseen, mutta saat lopputilin ja voit vaihtaa ammatti.

Vierailija
60/60 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain salmonella tartunnan ja mun mielestä mulla on oikeus käydä koulun ruokalassa töissä.

Sama pätee hoitajiin. Heillä on oikeus käydä sairaana töissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi