Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteet suojaavat myös omikronin aiheuttamalta vakavalta taudilta – Rämet: ”Kolmas rokoteannos on entistä tärkeämpi” Nykyisillä rokotteilla tullaan toimeen omikronia vastaan, sanoo Mika Rämet.

Beast is Here
09.12.2021 |

mahtaako tähän propagandaan uskoa enää kukaan, koko ajan vahvempia myrkkyjä kehoon ja varmasti seuraava rokote suojaa ihan kaikelta!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008461294.html

Kommentit (79)

Vierailija
1/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:

Jeesus sanoi minulle että pian tulee ns hybridi ihmisiä jotka ovat osa konetta ja Pedon dnata ehkä ufojen dnata osa

😂

Vierailija
2/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lupaavia tuloksia uutisoitu saadun kerta toisensa jälkeen. Mutta tähän asti lopputulos on rokottautumisen jälkeen aina ollut, että on otettava vielä uusi rokoteannos - jo puoli vuotta edellisen jälkeen. Olen ne kaksi jo ottanut, mutta jos loppuelämä pitäisi viettää rokotteita 6 kk välein ottaen, voi olla että jätän tulevat puolivuosittaiset ”tehosteet” väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
4/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavaan varianttiin sitten neljäs piikki. Kolme ei enää suojaa, mutta neljäs _varmasti_ suojaa

Vierailija
5/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen vain jatkuvasti miksi ihmiset vieläkin uskoo näitä samoja stooreja että rokote on turvallinen ja tehokas! Koko ajan pitää vaan uutta ja uutta saada vaikka ei mitään hyötyä niistä! Mitä enemmän rokotetaan sitä enemmän tartuntoja!

Vierailija
6/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus sanoi minulle että pian tulee ns hybridi ihmisiä jotka ovat osa konetta ja Pedon dnata ehkä ufojen dnata osa

Voisitko uskova rukoilla että tulisin uskoon elän liikaa maailmassa että Jeesus tulisi elämääni.

Vierailija
7/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmettelen vain jatkuvasti miksi ihmiset vieläkin uskoo näitä samoja stooreja että rokote on turvallinen ja tehokas! Koko ajan pitää vaan uutta ja uutta saada vaikka ei mitään hyötyä niistä! Mitä enemmän rokotetaan sitä enemmän tartuntoja!

Minä puolestani ihmettelen, että mistä kaltaisiasi ääliöitä sikiää? Näyttöjä rokotteiden toimivuudesta on vaikka muille jakaa, tehohoidon valtaa rokottamattomat ja edelleen joku kaltaisesi Suvi-Urpo paukuttaa pelkää paskaa päästään. Ei voi ymmärtää...

Vierailija
8/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jeesus pyysi minua muistuttamaan että vain otettu lääke auttaa!

Vierailija
9/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt en ymmärrä, miten kolmas vahvistaa suojan paremmaksi kuin kaksi annosta, koska niiden kahden teho hiipuu ajan kuluessa ja on jo hiipunut kun kolmannen piikin ottaa?

Mulle riittää tämä piikkishow. Aina joka kerta sanotaan, että nyt TÄMÄ annos antaa valtavan mahtavan suojan.

🥴

Vierailija
10/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa yllättävää, että Pfizer vannoo kolmannen piikin antavan huippusuojan, pah, huipputuotot se antaa piikkitehtailijoille🙄 Kaksi piikkiä otin ja nyt riittää!

Vierailija
11/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpa yllättävää, että Pfizer vannoo kolmannen piikin antavan huippusuojan, pah, huipputuotot se antaa piikkitehtailijoille🙄 Kaksi piikkiä otin ja nyt riittää!

Sinulle varataan ne tehosterokotukset ihan riippumatta siitä otatko ne vai et. Kyse on siis vain siitä että meneekö se yhteiskunnan kustantama ostos hukkaan vai ei.

Vierailija
12/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 piikkiä varattu australialaisille, 8 eurooppalaisille. Ursula, Pfizerin sydänystävä, jyrähtää: EU:n on aika aloittaa pakkorokotukset.

Kuinka moni vieläkin - siis vieläkin - uskoo, että tässä kansalaisen parasta ajatellaan? Ja vaikka haluaisit kieltäytyä niin miten teet sen, kun sulta viedään perusoikeudet ja aloitetaan pakkorokotukset? Ja palkinnoksi saat pari kuukautta "ihmisoikeutta" takaisin.

Euroopassa on valtavia mielenosoituksia tätä kehitystä vastaan.

Mitä sinä teet?

Haet vielä sen yhden piikin, että jos tämä kaikki sitten vaikka loppuisi.

Vierailija
13/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pian paavi vakuuttaa että pedon merkki kannattaa ottaa koska se on viimeinen rokote ja suojeleee kaikelta

Vierailija
14/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä voidaan nyt jo tietää, että kolmas piikki antaa erittäin pitkän suojan omikronia vastaan?

Vierailija
15/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä kun nyt ymmärsit. Mutta riittääkö porukalla ymmärrystä siihen, että hoitajat pakkorokotetaan ties kuinka monella piikillä. Sinä voit jatkaa työssäkäyntiä ja keskeyttää turhat piikitykset. Minä en.

Vierailija
16/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Minä puolestani ihmettelen, että mistä kaltaisiasi ääliöitä sikiää? Näyttöjä rokotteiden toimivuudesta on vaikka muille jakaa, tehohoidon valtaa rokottamattomat ja edelleen joku kaltaisesi Suvi-Urpo paukuttaa pelkää paskaa päästään. Ei voi ymmärtää..."

Tää on hyvä, viimeistään tällaisista ääliökommenteista ihmisistä tulle rokotteita kammoavia, näkeehän sinussa seuraukset.

Vierailija
17/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi vain, että Modernan suunnalta ennätettiin jo lipsauttamaan toisenlaista ennakkotietoa.

Vierailija
18/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi kiva tietää päättäjien osakeomistukset lääkeyhtiöissä, saattaisi avata monien motiivin ylläpitää pandemiaa.

Vierailija
19/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa tämäkin moderoidaan kohta pois. Ei saa keskustella rokotevastaisesti

Vierailija
20/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, miten kolmas vahvistaa suojan paremmaksi kuin kaksi annosta, koska niiden kahden teho hiipuu ajan kuluessa ja on jo hiipunut kun kolmannen piikin ottaa?

Mulle riittää tämä piikkishow. Aina joka kerta sanotaan, että nyt TÄMÄ annos antaa valtavan mahtavan suojan.

🥴

Etsi tietoa immunologisesta muistista, niin saatat ymmärtää.

T.tutkija

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kuusi