Jos et asu Helsingin kantakaupungissa niin olet tehnyt kompromissin elämässäsi
Kommentit (55)
Niin kait sitten.
T: Westendissä asuva
Vierailija kirjoitti:
Keksi parempia. Tämä oli tyhmän ihmisen tyhmä aloitus.
Itkettääkö köyhää? 😂
Asun Lapissa ja tänne jään,ei mulla muuta.
Asun Porvoossa, eikä tulisi mieleenikään muuttaa Helsinkiin.
Ne oli vanhemmat kun teki sen päätöksen ja muutti Helsingin Alppilasta toiseen kaupunkiin.
Asuin kantakaupungissa 10 vuotta. Sopii hyvin tietynlaiseen ikäkauteen ja perhetilanteeseen. Nyt asun rakennuttamassani 350 neliön omakotitalossa vaimon ja lasten kanssa. Lämpimässä autotallissa on 2 autoa. Kantakaupungissa on aika vähissä tällaiset asumisolot.
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa asua Mogadishussa?
Siinä taas joku maalainen joka ei ole edes käynyt Helsingissä 😆 ne ma-mut on enimmäkseen Itä-Helsingissä eikä sielläkään läheskään kaikki ole ma-muja.
Asun kantakaupungissa, mutta kesällä kävin kavereilla vuosaaressa, uimaranta, meri oli ihan lähellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka haluaa asua Mogadishussa?
Siinä taas joku maalainen joka ei ole edes käynyt Helsingissä 😆 ne ma-mut on enimmäkseen Itä-Helsingissä eikä sielläkään läheskään kaikki ole ma-muja.
Nään pelkää bläkkiä ympärillä vaan lauloi vierivä pärse aikoinaan ,näin se on ja yö vaan tummenee.Vaara vaanii joka sekuntti,ota koripallo följyyn se voi pelastaa henkesi.
Suurin osa ihmisistä ei ole kuullutkaan mistään helsingistä
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa ihmisistä ei ole kuullutkaan mistään helsingistä
Kuulin kerran ja kuulema russakat aikoinaan pommitti sitä,kaikki asukkaat kuoli.
Siinä tapauksessa se on elämäni paras kompromissi.
Dryga 8 miljarder människor har kompromissat i sina liv.
Vierailija kirjoitti:
Asuin kantakaupungissa 10 vuotta. Sopii hyvin tietynlaiseen ikäkauteen ja perhetilanteeseen. Nyt asun rakennuttamassani 350 neliön omakotitalossa vaimon ja lasten kanssa. Lämpimässä autotallissa on 2 autoa. Kantakaupungissa on aika vähissä tällaiset asumisolot.
Tämä.Ei ole varaa tälläisiin tiloihin kantakaupungissa,joten pakko asua lähiössä.Millainen lukaali ap:llä on?
Hälsinki tuo savuinen sumuinen ja nykyään huumehöyryinen lähiö,ihmiset ovat sombeja.
Kuusamo!
Helsinki, savuinen, sumuinen kaupunki
ihmiset ei tunne edes naapuriaan
kaikilla on kiire, harva täällä hymyilee
näkymättömät langat repivät ja nykivät sätkynukkeja
jotka poukkoilevat kuin saalis kalat sumpussa
kaikilla on kiire ei minnekkään
Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo
metsän näen jämäkän
ja vaaran sinertävän
Kuusamo, nyt kutsuu mua Kuusamo
sieltä vaan mä rauhani saan
Vierailija kirjoitti:
Joo mut vaimon kanssa on riitaa ja lapset ei tottele ja kohta tulee ero.
Keksi parempia. Tämä oli tyhmän ihmisen tyhmä aloitus.