Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rokotteet suojaavat myös omikronin aiheuttamalta vakavalta taudilta – Rämet: ”Kolmas rokoteannos on entistä tärkeämpi” Nykyisillä rokotteilla tullaan toimeen omikronia vastaan, sanoo Mika Rämet.

Beast is Here
09.12.2021 |

mahtaako tähän propagandaan uskoa enää kukaan, koko ajan vahvempia myrkkyjä kehoon ja varmasti seuraava rokote suojaa ihan kaikelta!

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000008461294.html

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha täällä on mitään sanoa, mutta kaikki saavat omicronin, kaikki sairastavat samaan aikaan ja sitten tämä pandemia on ohi. Onneksi näin käy täysin riippumatta siitä mitä toimia täällä tehdään tai kuinka paljon täällä vauvapalstalla lässytetään.

Vierailija
22/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos otan ensimmäisen piikkini vuoden päästä, se on yhtä tehokas silloista muunnosta vastaan, kuin teidän viides.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostais pfizerin osakkeita piikin sijaan? Sekin vois antaa "suojaa" 🤪

Vierailija
24/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, miten kolmas vahvistaa suojan paremmaksi kuin kaksi annosta, koska niiden kahden teho hiipuu ajan kuluessa ja on jo hiipunut kun kolmannen piikin ottaa?

Mulle riittää tämä piikkishow. Aina joka kerta sanotaan, että nyt TÄMÄ annos antaa valtavan mahtavan suojan.

🥴

Ei ole hiipunut vielä kuudessa kuukaudessa, vaan siitä lähtee yksilöllisesti hiipumaan.

Vierailija
25/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

LopunajantiedemiehetRy kirjoitti:

pian paavi vakuuttaa että pedon merkki kannattaa ottaa koska se on viimeinen rokote ja suojeleee kaikelta

Paavi on jo ottanut kolmannen

https://www.catholicnewsagency.com/news/249774/archbishop-ganswein-bene…

Vierailija
26/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te pösilöt käsitä, miksi se rokote pitää uusia.

Siksi, kun se suoja tautia vastaan kestää vain tietyn ajan.

Ja sitten alkaa hiipua vähitellen kokonaan.

Sen jälkeen on sama tilanne, kuin ei olisi ottanut rokotetta ollenkaan.

Siksi sitä tökitään, että se suoja-aine kehossa pysyy virusta vastaan.

Ja jos noin v#tuttaa,  niin älkää helvetissä ottako sitä.

Luulettetteko että terveydenhoidolla ja sen henkilöstöllä ei muka olisi muuta tekemistä, kuin pistellä noita rokotteita ja nyt vielä infuenssarokoteet päälle.

Se sitoo työvoimaa, joka on poissa muusta terveydenhuollon työstä.

Se on lisäksi kaikille yhteiskunnille.

Afrikassa ja useissa kehitysmaissa, ei ole edes rahaa ostaa noita rokotteita.

Vierailija
27/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ymmärrä, miten kolmas vahvistaa suojan paremmaksi kuin kaksi annosta, koska niiden kahden teho hiipuu ajan kuluessa ja on jo hiipunut kun kolmannen piikin ottaa?

Mulle riittää tämä piikkishow. Aina joka kerta sanotaan, että nyt TÄMÄ annos antaa valtavan mahtavan suojan.

🥴

Ei ole hiipunut vielä kuudessa kuukaudessa, vaan siitä lähtee yksilöllisesti hiipumaan.

Se on niin, että pari viikkoa jälkeen sen suoja on korkeimmillaan 3 kk.  Sen jälkeen suojaprosentti tippuu.  Etenkin tartuntojen suhteen.

Mutta edelleen rokote suojaa erittäin hyvin vakavalta koronataudilta.

Olet kuitenkin oikeassa siinä, että vielä 6 kk jälkeenkin sitä suojaa on, mutta se on moninkertaisesti heikompi.

Vierailija
28/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä Mika sen tietää kun rokotevalmistajat eivät vielä tiedä?

Vierailija
29/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo-o. Kaksi rokotusta suojasi deltaa vastaan, ja nyt kolme antaa hyvän suojan omikronia vastaan.

Neljäs rokotus tulee antamaan tehokkaan suojan piitä vastaan, ja viides jo huikean suojan rhoota vastaan.

Vierailija
30/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

7. rokote suojaa jo ydinlaskeumalta ydinsodassa

Vierailija
31/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ihmetteli kuinka jaksan kommentoida ja yrittää selittää asiaa näihin ilmiselvästi tyhmien ja mistään mitään ymmärtämättömien rokotevastaisten keskusteluihin.

En tosiaan tiedä, ehkä se kohottaa omanarvontuntoani, kun huomaan kuinka paljon fiksumpi ja älykkäämpi olen kuin suurin osa muista täällä kirjoittavista. Mutta nyt en tosiaankaan taida enää jaksaa. Ei auta rautalangastakaan vääntäminen näille ihmisille, saati sitten vetoaminen arvostettuihin tieteellisiin tutkimuksiin ja julkaisuihin. Kun ainoa, mikä uppoaa, on joku sometietämys ja joku tokentuubi, mikä se sitten lieneekään.

Vierailija
32/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostais pfizerin osakkeita piikin sijaan? Sekin vois antaa "suojaa" 🤪

Taitaa olla sen verran hyvät tuotto-odotukset ja tulevaisuudennäkymät tuollakin yhtiöllä, ettei nyt niitä kukaan halua myydä ja itse luopua niistä..

Vierailija
33/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni ihmetteli kuinka jaksan kommentoida ja yrittää selittää asiaa näihin ilmiselvästi tyhmien ja mistään mitään ymmärtämättömien rokotevastaisten keskusteluihin.

En tosiaan tiedä, ehkä se kohottaa omanarvontuntoani, kun huomaan kuinka paljon fiksumpi ja älykkäämpi olen kuin suurin osa muista täällä kirjoittavista. Mutta nyt en tosiaankaan taida enää jaksaa. Ei auta rautalangastakaan vääntäminen näille ihmisille, saati sitten vetoaminen arvostettuihin tieteellisiin tutkimuksiin ja julkaisuihin. Kun ainoa, mikä uppoaa, on joku sometietämys ja joku tokentuubi, mikä se sitten lieneekään.

Mulla sama juttu, mutta nyt lopetan, kun ei mikään mene perille.

T.tutkija

Vierailija
34/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä minä kolmannella teen, kun olen jo kaksi rokotetta ottanut? Eikö aluksi pitänyt olla niin, että kaksi antaa täyden suojan? Taitaa olla niin, että mulle riittää. Haluavat myydä piikkejä niille, jotta lääketeollisuus saisi vähän rahaa… ei mitään järkeä, kun 2. suoja kestää semmoiset 6kk ja sitten pitää ottaa aina vaan uusi puolen vuoden välein?? Mitä järkeä tässä enää on? Aikamoista touhua, mulle kyllä nyt tämä saa riittää!

Vierailija
35/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Määrittele rokotevastainen.

Minulla on kaksi rokotetta otettuna, mutta en tosiaan aio tätä tahtia näitä ottaa jatkuvasti. Aina lupaillaan, että vielä tämä yksi annos.

Vierailija
36/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen rokote antoi n.95%

Toinen myös n.95%

Kolmas kuulemma kolminkertaistaa suojan.

95+95=190

190×3=570

570% suoja mutta se ei ole vielä 100% suoja !

Vierailija
37/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:

Jeesus sanoi minulle että pian tulee ns hybridi ihmisiä jotka ovat osa konetta ja Pedon dnata ehkä ufojen dnata osa

Voisitko uskova rukoilla että tulisin uskoon elän liikaa maailmassa että Jeesus tulisi elämääni.

Rukoilen puolestasi! Jumala ei ole kaukana yhdestäkään meistä, hän on rakastava isä, joka ottaa jokaisen avosylin vastaan joka hänen luokseen tulee.

Vierailija
38/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehesi?

No, te ette sitten ole niitä penaalin terävimpiä kyniä. Onnea kuitenkin että olette löytäneet toisenne. Meneehän se elämä niinkin, että työntää päänsä pensaaseen.

Vierailija
39/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

valamanmunkki IivanaJulma kirjoitti:

Jeesus sanoi minulle että pian tulee ns hybridi ihmisiä jotka ovat osa konetta ja Pedon dnata ehkä ufojen dnata osa

Voisitko uskova rukoilla että tulisin uskoon elän liikaa maailmassa että Jeesus tulisi elämääni.

Rukoilen puolestasi! Jumala ei ole kaukana yhdestäkään meistä, hän on rakastava isä, joka ottaa jokaisen avosylin vastaan joka hänen luokseen tulee.

Joka päivä jos viitsisit niin olis hyvä! Vaikka emme tunne toisiamme henkilökohtaisesti mut Jumala kyllä tuntee ja tietää varmasti!

Vierailija
40/79 |
09.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aio ottaa rokotusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kahdeksan