Mitä mieltä uudesta äitiyspakkauksesta?
Mielipiteitä uudesta äitiyspakkauksesta? Mielestäni aika kivan näköinen. Parin bodyn kuviot (sinappikakka ja solumöykyt) oli kuvan perusteella outoja, mutta muuten nättejä, varsinkin makuupussi ja haalari on mukavia.
Kommentit (40)
Mun mielestä aivan ihania. Jokainen noista tulisi käyttöön. Pitkästä aikaa taitaisin valita pakkauksen rahan sijaan. Ihan rehellisesti unisex-vaatteita, aina aiemmin on ollut sitä sinivoittoista väritystä (vaikka sininen tietysti käy myös tytölle, mutta itse en pidä sinisestä).
Nyt täytyy sanoa, että oli pettymys. Makuupussi todella halju ja tylsä.
Eniten kritisoidaan makuupussia vaikka siitä äänestettiin ja kuosi päätetty ihan niiden vastaanottajien perusteella...
Vierailija kirjoitti:
Eniten kritisoidaan makuupussia vaikka siitä äänestettiin ja kuosi päätetty ihan niiden vastaanottajien perusteella...
Tämä!
Ihana! Ajattelin että en ota pakkausta 2022 syntyvälle vauvalle kun esikoiselle otin (syntyi 2020), mutta pakkohan tuo on saada :)
Tosi neutraali.Ihan kiva kyllä.Luulisi olevan moneen makuun.Itse kaipaisin väriä vähän.
Vierailija kirjoitti:
Nyt täytyy sanoa, että oli pettymys. Makuupussi todella halju ja tylsä.
Itse taas pidän makuupussista eniten. Meillä 2021 kuosilla oleva.
Tosi väritön ja hailakka, ja ainoat värit jotenkin ”likaisia”. Vaan niin taitaa samaa värimaailmaa olla tarjolla kaupoissakin, joten ihan ajan hengen mukainen tuo lienee. Eiköhän tuollakin värimaailmalla vauva pysy lämpimänä, joten sinänsä aika samantekevää, että ei miellytä juuri minun silmääni.
Vierailija kirjoitti:
Tosi neutraali.Ihan kiva kyllä.Luulisi olevan moneen makuun.Itse kaipaisin väriä vähän.
Että semmonen marimekko-peppi pitkätossu-tunika mamma siellä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosi hyvä. Paras tähänastisista. Yhtään ihan hirveää tuotetta ei ollut. Kaikki vähintään ok tai hienoja. Sisältö muutenkin hyvä. Nännivoide ja kuumemittari hyvä lisä.
Mikä lisä? Nännivoide ja mittari oli viime vuoden paketissakin.
Ei ollut mun paketissa vuonna 2013. Uudempia en ole ottanut.
Monena vuonna pakkaus on minusta ollut ruma. Tämän tai viimevuoden (en nyt muista) pakkaus oli kiva. Tästä uudesta yllätyksekseni tykkäsin, vaikken pidä mustasta tai harmaasta yleensä. Harmi, että olen liian vanha saamaan lapsia.
Kiittämättömyys on maailman palkka!
38 viestiä, joista suurimmassa osassa kitistään värien puutetta. Kukaan ei huomaa sitä oikeasti merkittävää muutosta - ensimmäistä kertaa pitkään aikaan mukana on Suomessa ommeltuja vaatteita.
Aika söpöjä tarvikkeita ja vaatteita. Toi sinappikakkakuvio bodyssa on kyllä kamala, mutta sitähän ei välttämättä tule. Ainakin kun meille on lapsia tullut viime vuosikymmenellä, on vaatteet olleet vähän erilaisia, saman merkkisiä kyllä, kuin julkistetussa äitiyspakkauskuvassa. Ehkä ihan hyvä, ettei 50 000 vauvaa pueta ihan samoihin väreihin, menisivät sekaisin... :D
Hyvältä vaikuttaa, en malta odottaa! 😍 Vaikka on kolmas tulossa niin pakkaus on aina otettava jokaiselle!