Laitettiin lapsen kanssa Lidliin kesätyöhakemus, tyhmä virhe hakemuksessa
Sähköistä hakemusta ei pystynyt lähettää ellei keksinyt aikaisempaa työpaikkaa työkokemus-kohtaan. Mistäpä 14-vuotiaalla työkokemusta olisi ollut. Huoh... Koulutuksen päättymispäiväkin vaadittiin muodossa "päättyi". No, vähän soveltaen sitten tuli homma hoidettua, toivottavasti lapsi pääsisi töihin kun tuntuu olevan ihan innoissaan :)
Kommentit (81)
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:49"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 18:54"]Joo 14-vuotta tänä vuonna täyttävät saa hakea. Joku 2 viikon hommeli mistä saa 200 euroa. -ap [/quote]no eihän tuo mikään oikea kesätyö ole
[/quote]
No voi helkutti - jostainhan 14 vuotiaan on tänä päivänä aloitettava.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:08"]on se nuortenkin hyvä oppia työelämän pelisääntöjä ja taukoaikojen noudattamista yms. -ap
[/quote]
Muista sinä myös äitinä kertoa lapsellesi, että työnantajissakin on niitä, jotka eivät sääntöjä noudata. Ei se, mitä pomo sanoo, aina ole oikeus eikä totuus.
Minulla on kohdunlaskeuma(painaa rakkoa ja suolta),jonka vuoksi joudun käymään wc:ssä väh.2h välein :(
Lisäksi gluteeniton ja laktoositon ruokavalio (Voisi olla hankalaa elää niiden eväillä)
Onneksi en haaveile Lidl-"urasta".
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:30"]Joo Lidlissä ei tosiaan saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella, mutta siksi on keksitty e-pillerit ja tampoonit. Kyllä normaali ihminen osaa säädellä rakkoaan niin, että käy vessassa sen 10 minuutin tauon aikana. Vai kuinka monta kertaa päivässä te ravaatte kusella? Minä käyn ehkä kolmesti (aamulla, kerran töissä ja illalla)
T. lidliläinen
[/quote]
Miten tamponi tai e-pilleri vaikuttaa pissaamistiheyteen? Lol
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:06"]
Mitä ne 14-vuotiaat tekee Lidlissä? :o Olin aikoinani töissä Lidlissä ja se oli kammottavin työpaikka missä olen ollut. Kauheaa kyykytystä koko ajan ja tauot meni periaatteella "pidät jos ehdit, yleensä et ehdi" ja vessassakaan ei saanut käydä taukojen ulkopuolella, taukohuoneen ovi oli lukossa ja avaimet sai vuoropäälliköltä kun halusi pitää tauon.
[/quote]
Oppii että kantsii opiskella, ettei oo loppuelämänsä lidlissä töissä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:43"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:41"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:30"]
Joo Lidlissä ei tosiaan saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella, mutta siksi on keksitty e-pillerit ja tampoonit. Kyllä normaali ihminen osaa säädellä rakkoaan niin, että käy vessassa sen 10 minuutin tauon aikana. Vai kuinka monta kertaa päivässä te ravaatte kusella? Minä käyn ehkä kolmesti (aamulla, kerran töissä ja illalla)
T. lidliläinen
[/quote]
E-pillereitä vaan syömään ettei Lidlin tarvitse katsella sidettä vaihtavia työntekijöitä! Niitä liuskoja syödään aina 11 putkeen, ettei olisi kuukautisia ollenkaan kuin kesälomalla, talvilomallekin voi ottaa tyhjennyksen jos sellaisen saa pitää.
[/quote]
No käytä sitten tampoonia. On muitakin töitä missä ei ravata vessassa kesken työpäivän.
[/quote]
Sepä juuri. Kirurgi ei voi poistu pissille kesken vaativan, monta tuntia kestävän leikkauksen. Tuomari ei voi pitää vessataukoa kesken oikeusistunnon. Yökerhon portsari, joka tarkastaa paperit ja myy liput ovella, ei voi poistua ja jättää ovea vartioimatta.
Näille on kuitenkin olemassa syyt, kuten turvallisuus tai järjestys oikeussalissa. Lidlin pissakielto on pelkkää ahneutta, ja siksi se herättää huvittuneisuutta.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:12"]
Ei kai missään kaupassa saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella? Miettikää nyt jos kassat juoksisi tunnin välein vaihtamassa sidettä tai muuten vaan facettamassa vessassa.
[/quote]
Oikein! Jos tulee yllättävä hätä, niin paskokoot housuun vaan. Kuitenkin kaksi minuuttia menisi siihen, jos homman hoitaisi ihmisten tavalla.
Eikö Lidlissäkin ollut jossain maassa ohje työntekijöille, että kuukautisten aikaan piti käyttää punaista nauhaa. Se antoi luvan käydä useammin vessassa.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:19"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:12"]
Ei kai missään kaupassa saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella? Miettikää nyt jos kassat juoksisi tunnin välein vaihtamassa sidettä tai muuten vaan facettamassa vessassa.
[/quote]
Citymarketissa oli kuukautisten aikana käytössä "Pikkupaussi", soitettiin kassapomolle ja pyydettiin pikkupaussia. Aina sen sai.
[/quote]
Ei saatana, miten joku menee työpaikkaan, jossa joutuu anelemaan lupaa päästäkseen kuselle? Kyllä kannustaa ponnistelemaan opinnoissa, kun lukee tällaista.
Prismassa saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella kun vaan ilmoittaa infon väelle mihin menee. Ilmoitus sen vuoksi että jos kassa ei tule kohtuullisessa ajassa takaisin lähdetään etsimään. Turvallisuus juttuja esim jos saa sairaskohtauksen tai kaatuu matkalla yms.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:24"]
Prismassa saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella kun vaan ilmoittaa infon väelle mihin menee. Ilmoitus sen vuoksi että jos kassa ei tule kohtuullisessa ajassa takaisin lähdetään etsimään. Turvallisuus juttuja esim jos saa sairaskohtauksen tai kaatuu matkalla yms.
[/quote]
Lol mikä selitys.
Joo Lidlissä ei tosiaan saa käydä vessassa taukojen ulkopuolella, mutta siksi on keksitty e-pillerit ja tampoonit. Kyllä normaali ihminen osaa säädellä rakkoaan niin, että käy vessassa sen 10 minuutin tauon aikana. Vai kuinka monta kertaa päivässä te ravaatte kusella? Minä käyn ehkä kolmesti (aamulla, kerran töissä ja illalla)
T. lidliläinen
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:06"]Mitä ne 14-vuotiaat tekee Lidlissä? :o Olin aikoinani töissä Lidlissä ja se oli kammottavin työpaikka missä olen ollut. Kauheaa kyykytystä koko ajan ja tauot meni periaatteella "pidät jos ehdit, yleensä et ehdi" ja vessassakaan ei saanut käydä taukojen ulkopuolella, taukohuoneen ovi oli lukossa ja avaimet sai vuoropäälliköltä kun halusi pitää tauon.
[/quote]
Luulen että auttavat näitä ns. oikeita työntekijöitä hyllyttämään/ merkkaamaan aletuotteita jne.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:08"]
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:06"]
Mitä ne 14-vuotiaat tekee Lidlissä? :o Olin aikoinani töissä Lidlissä ja se oli kammottavin työpaikka missä olen ollut. Kauheaa kyykytystä koko ajan ja tauot meni periaatteella "pidät jos ehdit, yleensä et ehdi" ja vessassakaan ei saanut käydä taukojen ulkopuolella, taukohuoneen ovi oli lukossa ja avaimet sai vuoropäälliköltä kun halusi pitää tauon.
[/quote]
Sitä en tiedä. 14-vuotiaalla ei kauheasti valinnanvaraa ole. Ne huonotkin työpaikat opettaa kyllä paljon. Just tuommoinen olisi aivan oiva kesätyöpaikka, on se nuortenkin hyvä oppia työelämän pelisääntöjä ja taukoaikojen noudattamista yms.
-ap
[/quote]
Eikö lapsesi pitäisi itse hakea sitä työpaikkaa eikä äidin?
T. lidliläinen
[/quote]
Missä helvetin välissä te muuten syötte, kun eikö Lidlissä ole se vammainen sääntökin että eväät pitää ostaa Lidlistä ja myynyt työkaveri kirjoittaa niihin kuittauksen? Jos vie omat eväät niin lentävät roskiin. Aika kiire tulee jos kymmenen minuutin aikana pitää käydä vessassa, juosta pitkin myymälää keräämässä eväät ja VIELÄ JONOTTAA kassalla.
T. lidliläinen
[/quote]
Miltä tuntuu olla niin alistetussa asemassa, ettet saa edes paskoa kun tarve vaatii? Varmaan aika vaikea kulkea pää pystyssä, kun päivät pitkät saa kokea tuollaista nöyryytystä.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:33"]
T. lidliläinen
[/quote]
Missä helvetin välissä te muuten syötte, kun eikö Lidlissä ole se vammainen sääntökin että eväät pitää ostaa Lidlistä ja myynyt työkaveri kirjoittaa niihin kuittauksen? Jos vie omat eväät niin lentävät roskiin. Aika kiire tulee jos kymmenen minuutin aikana pitää käydä vessassa, juosta pitkin myymälää keräämässä eväät ja VIELÄ JONOTTAA kassalla.
[/quote]
Juu, noinhan se menee, mutta siksi Lidl painottaakin rekryssään, että työ sopii reippaille ja aktiivisille ihmisille. :) Ei siellä laiskajaakot pärjää ja jos nuo säännöt OIKEASTI olisi ongelma, niin ei kai kukaan Lidlissä työskentelisi.
Moni karsiutuu ekan kuukauden jälkeen, mutta ne jotka jäävät ovat työelämän eliittiä ja kovaa kysyntää muuallakin.
T. lidliläinen
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:33"]
T. lidliläinen
[/quote]
[/quote]
Nää on sisäpiirin tietoja, joita ei saa jaella eteenpäin. Jos joku ilmiantaa sinut Lidille niin olet pulassa, ihan oikeasti. Ei olisi ensimmäinen kerta kun vanhat työntekijät mokaavat tällä tavalla ja joutuvat oikeuteen.
[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:19"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 19:12"]
[/quote]
Citymarketissa oli kuukautisten aikana käytössä "Pikkupaussi", soitettiin kassapomolle ja pyydettiin pikkupaussia. Aina sen sai.
[/quote]
Halpa-Hallissa jossa mä olen ne jotka ei oo kassalla saa ihan vapaasti käydä vessassa kun tarttee, kun ei sinne ole asumaan tarkoitus jäädä. Kahvitauot pidetään kun sattuu sopiva väli, viereiset osastot hoitaa sit osastoa hetken jos sattuu olemaan ainoana siellä.