Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumian päivitysongelma! en saa päivitettyä koska WLAN

Vierailija
14.03.2015 |

Eli puhelin pyytää yhdistämään wlan-yhteyden tärkeiden päivitysten lataamiseksi.
Mutta kun ei helkkari ole wlan yhteyttä käytettävissä!
Tarjoaa sitten vain "hylkää" valintaa siihen.
En löydä mistään sellaista asetusta että "lataa päivitykset matkapuhelinverkolla".
Kuka osaa neuvoa.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko yrittänyt hakea avointa wlan verkkoa esim. Kaupungilla?? Onko kaverin mahdollista jakaa puhelin yhteys ??

Vierailija
2/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain päivityksiä ei pysty lataamaan ilman sitä wlan.. Todella tyhmää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimen päivitysongelma. En saa päivitettyä koska Lumia.

Vierailija
4/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"]Oletko yrittänyt hakea avointa wlan verkkoa esim. Kaupungilla?? Onko kaverin mahdollista jakaa puhelin yhteys ??
[/quote]

Varmaan onnistuisi mutta olen nyt sellaisessa paikassa ja tilanteessa ettei ole mahdollista ainakaan viikkoon.
Kai päivitys pitäisi matkapuhelinverkollakin onnistua.

Vierailija
5/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä päivitän Lumian yhdistämällä sen johdolla tietokoneeseen, johon olen ladannut Zunen. Yhdistäminen onnistuu laturin piuhalla USB-portin kautta.

Vierailija
6/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"]Oletko yrittänyt hakea avointa wlan verkkoa esim. Kaupungilla?? Onko kaverin mahdollista jakaa puhelin yhteys ??
[/quote]

Varmaan onnistuisi mutta olen nyt sellaisessa paikassa ja tilanteessa ettei ole mahdollista ainakaan viikkoon.
[/quote]

En ole vielä törmännyt puhelimeen jota ei voisi päivittää ilman WLANia. Onneksi Lumian käyttöni jäi muuttamaan kuukauteen.

Vierailija
7/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"]Oletko yrittänyt hakea avointa wlan verkkoa esim. Kaupungilla?? Onko kaverin mahdollista jakaa puhelin yhteys ??
[/quote]

[/quote]
Moni päivitys onnistuukin, mutta ei esim käyttöjärjestelmän päivitys...

Vierailija
8/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:54"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:52"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:50"]Oletko yrittänyt hakea avointa wlan verkkoa esim. Kaupungilla?? Onko kaverin mahdollista jakaa puhelin yhteys ??
[/quote]

[/quote]
Moni päivitys onnistuukin, mutta ei esim käyttöjärjestelmän päivitys...
[/quote]

Typerää...

Vierailija
9/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi muna! Nytkö puhelin sitten alkaa hyytymään kun ei saa tuota vitaalia päivitystä tehtyä oman typeryytensä takia!
On nimittäin alkanut pätkimään kun jo pari päivää länkyttänyt tuosta päivityksestä.

Vierailija
10/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:53"]Minä päivitän Lumian yhdistämällä sen johdolla tietokoneeseen, johon olen ladannut Zunen. Yhdistäminen onnistuu laturin piuhalla USB-portin kautta.
[/quote]

En minä osaa mitään tuommoisia. Sitäpaitsi saa luvan ladata ihan itse omat päivitykset!

Vierailija
11/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]No voi muna! Nytkö puhelin sitten alkaa hyytymään kun ei saa tuota vitaalia päivitystä tehtyä oman typeryytensä takia!
On nimittäin alkanut pätkimään kun jo pari päivää länkyttänyt tuosta päivityksestä.
[/quote]
Ei tuon päivityksen puuttuminen vaikuta mitenkään toimintaan tuollaisella tavalla... Siellä -> kauppa -> asetukset . On sellainen täppä missä lukee lataa päivitykset vain wlan kautta. Sitä voi muuttaa mutta silti ei lataa sitä käyttöjärjestelmän päivitystä ilman wlan..

Vierailija
12/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]No voi muna! Nytkö puhelin sitten alkaa hyytymään kun ei saa tuota vitaalia päivitystä tehtyä oman typeryytensä takia!
[/quote]
Ei tuon päivityksen puuttuminen vaikuta mitenkään toimintaan tuollaisella tavalla... Siellä -> kauppa -> asetukset . On sellainen täppä missä lukee lataa päivitykset vain wlan kautta. Sitä voi muuttaa mutta silti ei lataa sitä käyttöjärjestelmän päivitystä ilman wlan..
[/quote]

Miksiköhän? Kuitenkin nykyiset liittymät ovat usein nopeampia kuin ADSL ja rajattomilla tiedonsiirroilla.

Vierailija
13/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mee kirjastoon niillä on wlan :D

Vierailija
14/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:53"]Minä päivitän Lumian yhdistämällä sen johdolla tietokoneeseen, johon olen ladannut Zunen. Yhdistäminen onnistuu laturin piuhalla USB-portin kautta. [/quote] En minä osaa mitään tuommoisia. Sitäpaitsi saa luvan ladata ihan itse omat päivitykset!

[/quote]

Googlaa "download zune". Löydät sivun, jolta saat Zunen koneellesi. Sitten otat Lumiasi latausjohdon ja irrotat siitä sen pistorasiaan pistettävän osan. Johdon toisen pään tyrkkäät puhelimeen siihen reikään, johon se sopii, ja toisen pään tietokoneen USB-reikään. Sitten alkaa tapahtua. Ei ole vaikeata, kun minäkin osaan.

Vierailija
15/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]No voi muna! Nytkö puhelin sitten alkaa hyytymään kun ei saa tuota vitaalia päivitystä tehtyä oman typeryytensä takia!
[/quote]
[/quote]

Tsekkasin tuon ja se oli oikein. Silti jankuttaa WLANista. Siispä jään odottelemaan että taivaalta alkaa satamaan WLAN-yhteyttä.

Vierailija
16/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen känny wifi hotspotiksi ja siitä WLAN lumiaan.

Vierailija
17/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:05"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:53"]Minä päivitän Lumian yhdistämällä sen johdolla tietokoneeseen, johon olen ladannut Zunen. Yhdistäminen onnistuu laturin piuhalla USB-portin kautta. [/quote] En minä osaa mitään tuommoisia. Sitäpaitsi saa luvan ladata ihan itse omat päivitykset!

[/quote]

Googlaa "download zune". Löydät sivun, jolta saat Zunen koneellesi. Sitten otat Lumiasi latausjohdon ja irrotat siitä sen pistorasiaan pistettävän osan. Johdon toisen pään tyrkkäät puhelimeen siihen reikään, johon se sopii, ja toisen pään tietokoneen USB-reikään. Sitten alkaa tapahtua. Ei ole vaikeata, kun minäkin osaan.
[/quote]

En kuule ala latailemaan mitää ilmaista koneelleni, kun niistä tulee aina jotain oheiskivaa. Enkä mitään maksullista mitä en myöskään halua.

Vierailija
18/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:03"]mee kirjastoon niillä on wlan :D
[/quote]

Kuten sanottu, olen nyt paikassa josta ei pääse mihinkään julkisen wlanin äärelle.

Vierailija
19/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:06"]Toinen känny wifi hotspotiksi ja siitä WLAN lumiaan.
[/quote]

No eipä nyt ole rykäistä kakkospuhelinta tähän hätään.

Vierailija
20/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä sitä käsittänyt että jos on esim toinen lumia ja siitä jako päälle niin sitten onnistuu... Miksei sitten oma yhteys käy...outoa

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän