Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lumian päivitysongelma! en saa päivitettyä koska WLAN

Vierailija
14.03.2015 |

Eli puhelin pyytää yhdistämään wlan-yhteyden tärkeiden päivitysten lataamiseksi.
Mutta kun ei helkkari ole wlan yhteyttä käytettävissä!
Tarjoaa sitten vain "hylkää" valintaa siihen.
En löydä mistään sellaista asetusta että "lataa päivitykset matkapuhelinverkolla".
Kuka osaa neuvoa.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:10"]En ole ikinä sitä käsittänyt että jos on esim toinen lumia ja siitä jako päälle niin sitten onnistuu... Miksei sitten oma yhteys käy...outoa
[/quote]
Samaa olen itsekin ihmetellyt usein

Vierailija
22/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:12"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:10"]En ole ikinä sitä käsittänyt että jos on esim toinen lumia ja siitä jako päälle niin sitten onnistuu... Miksei sitten oma yhteys käy...outoa
[/quote]
Samaa olen itsekin ihmetellyt usein
[/quote]

Joo, tää on niin tyhmää. Pitää säästää omaa dataa ja ottaa kaverilta. Sit toisinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:53"]

Minä päivitän Lumian yhdistämällä sen johdolla tietokoneeseen, johon olen ladannut Zunen. Yhdistäminen onnistuu laturin piuhalla USB-portin kautta.

[/quote]

Zune ei toimi Windows Phone 8 -puhelimilla.

Vierailija
24/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä nyt on yleistä joka käyttiksellä ettei päivitetä kun wifillä, laita jako kaverin luurista. Tämä on ihan jenkkejä varten tehty sääntö koska muualla ei tosiaa olee näin edullisia nettipaketteja kun Suomessa...

Vierailija
25/25 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:02"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 13:01"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 12:57"]No voi muna! Nytkö puhelin sitten alkaa hyytymään kun ei saa tuota vitaalia päivitystä tehtyä oman typeryytensä takia! On nimittäin alkanut pätkimään kun jo pari päivää länkyttänyt tuosta päivityksestä. [/quote] Ei tuon päivityksen puuttuminen vaikuta mitenkään toimintaan tuollaisella tavalla... Siellä -> kauppa -> asetukset . On sellainen täppä missä lukee lataa päivitykset vain wlan kautta. Sitä voi muuttaa mutta silti ei lataa sitä käyttöjärjestelmän päivitystä ilman wlan.. [/quote] Miksiköhän? Kuitenkin nykyiset liittymät ovat usein nopeampia kuin ADSL ja rajattomilla tiedonsiirroilla.

[/quote]

Koska wlan kuluttaa vähemmän akkua ja 3g/4g yhteydet pätkivät satunnaisesti. Wlan on edelleen tärkeiden päivitysten asentamiseen järkevämpi. Ja oletus on että jokaisessa kodissa löytyy wlan modeemi, jos ei löydy niin tulkaapas 2010 luvulle pikkuhiljaa. ADSL btw ei kuulu siihen, nykyään käytetään kaapeliverkkoa joka on täysin eri asia kuin puhelinlinjaa pitkin tuleva ADSL.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän yksi