Lue keskustelun säännöt.
Haluan olla lomalla rauhassa...
14.03.2015 |
Pidän talviloman ensi viikolla, enkä aio kertoa siitä kenellekään. Muuten olisi heti joku tunkemassa kylään yms. Haluan nukkua pitkään, puuhastella omia juttujani ja ottaa kerrankin rennosti. Olen sen ansainnut! :)
Kommentit (0)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla