Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluan olla lomalla rauhassa...

Vierailija
14.03.2015 |

Pidän talviloman ensi viikolla, enkä aio kertoa siitä kenellekään. Muuten olisi heti joku tunkemassa kylään yms. Haluan nukkua pitkään, puuhastella omia juttujani ja ottaa kerrankin rennosti. Olen sen ansainnut! :)

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi yksi