Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Vierailija kirjoitti:
Voitko perustella? Taidat itse olla se pyllysilmällä lukeva joska posket lihoo pullan katsomisestakin.
Kommentoin tuota, että läskin ei kannata sanoa "mun vaatekoko on ehkä vähän muuttunut" jos se on kasvanut useamman koon verran. Kun yhtä lailla sen voisi ymmärtää, että se olisi pienentynyt useamman koon verran kun ei suoraan sanota että minkä kokoisille vaatteille tänä vuonna on tarvetta. Jos ei siis sama koko kelpaa kuin aiemmin, niin se pitäisi suoraan sanoa.Ja tuota sairaala- ja työvaatejuttua lähinnä ihmettelin. Tässä ketjussa moni lihava on sanonut että saa aina liian pienet vaatteet, muttta ihan samalla tavalla me hoikemmat sitten saamme ihan hirveä isot vaatteet! Mikä siinä on niin vaikeaa että antaisi ne oikean kokoiset vaatteet, kun niitä kerran on hyllyt ja rekit täynnä. Isoja ihmisiä koitetaan nöyryyttää liian pienillä vaatteilla, ja pienempikokoisille kiukutellaan antamalla heille jotkut M-koon teltat päälle, vaikka S ja XS-kokoisia vaatteitakin on vaikka kenelle. Eikä se L-koko todellakaan ole suurin koko mitä sairaalasta löytyy, kyllä järjettömän läskeillekin löytyy sopivat hyllystä kun vain viitsii ottaa. Hoitajilla taitaa olla sitruuna tungettu sinne.
Sano läski vielä kerran baby. Läski, läski, läski, läski.
Läski.
Vierailija kirjoitti:
Meillä ostettiin työpaitoja ja mulle oli otettu isoimmat eli 3XL. Muuten hyvä, mutta ovat liian pieniä. Ei kai siinä.
Meillä työnantaja tarjoo kenkiä lukuunottamatta päällivaatteet. Jouduin odottelemaan muutaman viikon omiani kun varastokoot eivät mahtuneet.
Töissä piti tyhjentää asianpesukone, olin hiestä märkänä sen jälkeen.
Juoksin Helsingin rautatieasemalle, tarkoituksena nousta portaat ja asemahallin läpi junalle, lähtö muutaman minuutin päästä.
Kiihdytin portaita kohti ja mielessäni loikin joka kolmannen portaan yli vauhdikkaasti ylöspäin.
Jo ensimmäisillä portailla tajuan, että uudella painollani reisilihasten ylöspäin nostava voima ei riitä kumoamaan juoksun eteenpäin vievää voimaa - ja sukellan näyttävästi ylätasanteelle tyyliiin pesäpallosyöksy.
Tasanteella oleskelevien henkilöiden juttu taukosi hetkeksi....
Vierailija kirjoitti:
Juoksin Helsingin rautatieasemalle, tarkoituksena nousta portaat ja asemahallin läpi junalle, lähtö muutaman minuutin päästä.
Kiihdytin portaita kohti ja mielessäni loikin joka kolmannen portaan yli vauhdikkaasti ylöspäin.
Jo ensimmäisillä portailla tajuan, että uudella painollani reisilihasten ylöspäin nostava voima ei riitä kumoamaan juoksun eteenpäin vievää voimaa - ja sukellan näyttävästi ylätasanteelle tyyliiin pesäpallosyöksy.
Tasanteella oleskelevien henkilöiden juttu taukosi hetkeksi....
Voin niin samaistua tähän :D Tämä ei liity sinänsä ylipainoon mutta eräänä talvena talvipyöräilin ja pyörä pysähtyi yhtäkkisesti kumpareeseen jota en lumen takia huomannut. Ennakoin ja suoristin käsivarteni supermies-asentoon jotta ranteille ei kävisi huonosti ja tehostin tätä näyttävää sukellusta vielä vaistomaisella "wheeee"-ulinalla. Käänsin melkoisen paljon katseita kun pyörä pysähtyi ja itse jatkoin ilmasukellustani äänellä höystettynä :D Hävetti.
Nostellaanpa niin läskit saavat vähän lisäsyitä laihduttaa. Kun aloittaa nyt, niin kuukauden päästä on 5 kiloa kevyempi. Ja puolen vuoden päästä 30 kg kevyempi. Eikö olisi kivaa jos ensi kesänä ei tarvitsisi hävetä läskejään ihan niin paljon?
Vierailija kirjoitti:
Nostellaanpa niin läskit saavat vähän lisäsyitä laihduttaa. Kun aloittaa nyt, niin kuukauden päästä on 5 kiloa kevyempi. Ja puolen vuoden päästä 30 kg kevyempi. Eikö olisi kivaa jos ensi kesänä ei tarvitsisi hävetä läskejään ihan niin paljon?
Oli niin hauska ja lihavuutta rennosti naureskeleva ketju, kunnes päätit tulla siihen länkyttämään.
Vierailija kirjoitti:
Nuo tyhy-päivät ovat meidän työpaikalla jotain, jonne ei voi valita meneekö vai ei. Sinnehän mennään ja piste. Varmaan kolmasosa työntekijöistä ei noista pidä ja olisi mieluummin töissä, mutta ei tule kuuloonkaan, että tyhy-päivästä jäisi pois. Siitä tulee kuulkaa puhuttelu! Ja jos yrittää tyhy-päivillä vetäytyä vähän takavasemmalle ”iloisista karkeloista”, niin osastonhoitaja tulee vaikka väkisin repimään kaikki mukaan. Ainoa keino on ainakin meidän työpaikalla olla sairaana. Ikinä en oikeista töistä huijaisi ja olisi ”sairaana”, työmoraalini on korkea. Mutta nämä tyhjänpäiväiset tyhy-päivät, jotka saattavat olla tosi nöyryyttäviä joillekin…
Surullisen huvittavaa, että ”hyvinvointiin” ja ”virkistykseen” pitää oikein painostaa ja pakottaa! Ihan orwellimaista. Jos päivä oikeasti virkistää ja edistää hyvinvointia, kyllä ihmiset tulevat vapaaehtoisesti! Ja jos joku ei sittenkään tule, ei hän pakottamalla sen paremmin virkisty.
Kuinka paljon olette laihduttaneet noiden nolojen tilanteiden jälkeen?
Sain kerrankin melko hyvän uroon lähtemään lämmittämään petiini, mutta harmikseni hän lykki innoissaan poimujen väliin jolloin nautintoni oli kyllä suunnatonta häpeää. Aamulla toisti saman. +100kg N32
Up! Onko joulukilot jo karistettu vai aiheuttavatko ne lisää nolouksia?
Tästä ketjusta huomaa kuinka palsta on muuttunut. Aloitus on tehty v.2015 ja ensin tunnelma on hauska ja kannustava, kukaan ei hauku tai käske laihduttamaan. Nauroin itseni tärviölle monta kertaa, mutta lopetin ketjun seuraamisen jo monta sivua sitten.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paljon olette laihduttaneet noiden nolojen tilanteiden jälkeen?
30 kiloa.
Ex-ammehylje
Samaa mieltä edellä kommentoineen kanssa, 2015 palsta oli parempi paikka.
Menimme kavereiden kanssa baariin ja semmoiseen loosiin jossa on sohvat ja kiinteä pöytä. Jäin sitten mahastani kiinni,olin puristuksissa pöytää vasten.
- Olimme Tykkimäellä ja lapsi halusi pilvenpyörään muttei saanut mennä yksin pituusrajojen takia. Kun menimme istumaan lapsi huusi,että äiti sä liiskaat mut! Nuori työntekijä sanoi hämillään "Olet aika iso...
Olin varma,että turvakaari ei naksahda tai laite ei nouse! No päästiin ilmaan,mutta lapsi kitisi koko ajan että litistyy.
- Olin päivän reissulla toisessa kaupungissa moikkaamassa vanhaa ystävää ja lokki kakkasi
mustan mekkoni rinnuksille. Bussini lähtöön oli 30 min ja kaveri näytti ,että tuossa on kirppis jos haluat puhdasta vaatetta Katsella. Menimme sisään ja ostin hätäpäissäni koon 42 maksimekon, oma kokoni oli 50. Oli kuitenkin joustavaa trikoota niin meni päälle. Kun nousin bussiin,kuului risahdus ja sitten hihitystä takaani. Melko oli revennyt selkäpuolelta KOKONAAN.
🙈
Meillä on tulossa työpaikan virkistyspäivä huvipuistossa. Osaan jo arvata, ettei yksi työkaveri halua osallistua.
Oon aika pitkä ja mulla on lievää ylipainoa. Onhan tän kanssa kaikenlaista tapahtunut, mutta nolointa varmaan oli kun en päässyt mahtumaan ulos mekosta, jota olin juuri sovittanut. En uskaltanut alkaa sitä riehtomaan, ettei menisi rikki. Yritin ottaa sitä nätisti pois päältä oikeasti varmaan jonkun 10 minuuttia. Häpesin ihan hirveästi, mutta sain onneksi tosi mukavan naismyyjän auttamaan itteni siitä ulos ja saatiin molemmat vähän naurettua.. Tämä siis yläasteella kun muutenkin nolotti jo eläminen ja halusin vaan piiloutua jonnekin myyränkoloon :D
Meillä ostettiin työpaitoja ja mulle oli otettu isoimmat eli 3XL. Muuten hyvä, mutta ovat liian pieniä. Ei kai siinä.