Noloin tilanteesi ylipainon takia?
Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?
Kommentit (924)
Minulla on ratkennut housut takamuksesta ja olen juuttunut kiinni vauvakeinuun ollessani laiha teini, enkä mahdu mukavasti useimpiin leikkipuistojen keinuihin vaikka olen vain vähän päälle 50kg... Joten nämä noloudet eivät johdu lihavuudesta, vaikka takuulla nolottaa kyllä. Hauska ja hyväntuulinen ketju, tsemppiä kaikille 😀
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa kuinka palsta on muuttunut. Aloitus on tehty v.2015 ja ensin tunnelma on hauska ja kannustava, kukaan ei hauku tai käske laihduttamaan. Nauroin itseni tärviölle monta kertaa, mutta lopetin ketjun seuraamisen jo monta sivua sitten.
Taisi sieltä olla välistä poistettu aika monta haukkumiskommenttia, mutta silti samaa mieltä siitä että ennen tää palsta oli paljon hauskempi ja rennompi!
En saanut pukukopissa sovittamaani paitaa pois päältä. Pelotti, että paita menee rikki. Piti pyytää apua.
Työpaikalla on taittunut kahdesta tuolista ohut metallijalka, kun olen istunut niille. Olen työpaikamme ainoa yli satakiloinen. Kuulemma molemmilla kerroilla vanhuuttaan tuolit hajoilleet, olisi voinut sattua kenelle vaan.
Ulkomailla vesipuiston liukumäessä oli sadan kilon painoraja. Olin viimeksi käynyt puntarilla melkein vuosi sitten työterveydessä ja painanut silloin 97. Valvoja käski nousta vaa'alle. Nousin itsevarmasti, vaaka näytti 111 kg. Hieman nolona käännyin ympäri ja kävelin tornin rappuset alas.
Vierailija kirjoitti:
Motivaatiota rouville
https://cafe24img.poxo.com/chuukr/web/upload/NNEditor/20171121/mobile/2…
https://cafe24img.poxo.com/chuukr/Cosmetic/180502_30%20(19).jpg
Laihduttamalla 19-vuotiaan aasialaisen näköiseksi?
No ei sattunut itselleni, mutta muutama viikko sitten lomalle lentäessäni vieressä istui pariskunta, jonka emäntä oli melkoisen ylipainoinen. Hän ei saanut sitä turvavyötä kiinni kun se ei vaan riittänyt kiertämään sitä mahaa. Nainen yritti itkuisena pyytää miestään jotenkin auttamaan, mutta mies tuijotti eteensä vihaisena ja lasittuneella katseella, ikään kuin rankaisi sitä naista. Lopulta nainen sanoi asiasta lentoemännälle, joka ei aluksi suostunut uskomaan asiaa vaan yritti väkisin ähkiä sitä vyötä. Ei onnistunut. Lopulta se haki sellaisen jatkovyön siihen, että mahtui mahan ympärille. Mies ei sanonut koko aikana mitään, nainen istui punaisena siinä vieressä. Kiinnitin vielä huomiota, että nainen ei kehdannut tilata edes mitään ruokaa siinä lennolla, varmaan koska mies olisi henkisesti rankaissut siitä myöhemmin Jotenkin ahdistava tilanne sivullisellekin seurata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huomaa kuinka palsta on muuttunut. Aloitus on tehty v.2015 ja ensin tunnelma on hauska ja kannustava, kukaan ei hauku tai käske laihduttamaan. Nauroin itseni tärviölle monta kertaa, mutta lopetin ketjun seuraamisen jo monta sivua sitten.
Taisi sieltä olla välistä poistettu aika monta haukkumiskommenttia, mutta silti samaa mieltä siitä että ennen tää palsta oli paljon hauskempi ja rennompi!
Hannu Lauerma on sanonut, että nämä jotka haukkuvat netissä, saattavat olla sadisteja oikeastikin.
Ketju on hyvä, mutta modejen kannattaisi olla tarkkana.
Olin tuttavapariskunnan asuntoautossa ja suihkukaappi oli todella pieni. En mahtunut sisään kunnolla. Peppu oli leveämpi kuin oviaukko ja sivuttain sisään yrittäessäni maha otti kovasti kiinni siihen oviaukon reunaan. Suihkuttelin nopeasti suihkukaapin sisällä olevan toisen puolen, sitten käännyin ja pesin toisen puolen. Kääntyessä hirmu räminää, kun ahtautuin oviaukkoon. Pelkäsin, että hajoaa koko muovinen suihkukaappihäkkyrä.
Vierailija kirjoitti:
No ei sattunut itselleni, mutta muutama viikko sitten lomalle lentäessäni vieressä istui pariskunta, jonka emäntä oli melkoisen ylipainoinen. Hän ei saanut sitä turvavyötä kiinni kun se ei vaan riittänyt kiertämään sitä mahaa. Nainen yritti itkuisena pyytää miestään jotenkin auttamaan, mutta mies tuijotti eteensä vihaisena ja lasittuneella katseella, ikään kuin rankaisi sitä naista. Lopulta nainen sanoi asiasta lentoemännälle, joka ei aluksi suostunut uskomaan asiaa vaan yritti väkisin ähkiä sitä vyötä. Ei onnistunut. Lopulta se haki sellaisen jatkovyön siihen, että mahtui mahan ympärille. Mies ei sanonut koko aikana mitään, nainen istui punaisena siinä vieressä. Kiinnitin vielä huomiota, että nainen ei kehdannut tilata edes mitään ruokaa siinä lennolla, varmaan koska mies olisi henkisesti rankaissut siitä myöhemmin Jotenkin ahdistava tilanne sivullisellekin seurata.
Tästä tulin surulliseksi. Mies mitä luultavammin harjoittaa henkistä väkivaltaa muuallakin, ja nainen lohduttaa itseään syömällä. Kauhea kierre, josta vaikea päästä pois :(
Tuttava pariskunnan mökillä oli pihassa sellaiset kokoontaitettavat retkituolit. Teki tiukkaa saada peppuni ahdetuksi siihen. Kerran istuessani tuoli sitten hajosi. Näin jälkeenpäin tuolissa tekstin "max. 100 kg". Minulla oli painoa tuolloin reilusti yli 120 kg. Sitten istuskelin puupenkillä.
Onhan näitä. Veneessä useasti juuri minua pyydetään siirtymään eri paikkaan istumaan. Mökkilaiturilla molemmilla reunoilla penkit. Minä istun toisella puolella ja hoikka ystäväni toisella puolella. Ei ole ihan suorassa se laituri. Kerran oli vanhanaikainen mekaaninen vaaka, jonka maksiminäyttö oli 130 ja se oli sama kohta näyttökiekossa kuin 0. Nousin vaa'alle, katsoin alas mutta se kiekko ei ollut liikahtanutkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Olen 150 kg. Pari kertaa on pitänyt sangyn pohjaa vahvistaa. En uskalla istua heppoisen näköisiin puutarhatuoleihin. Auton ratti ottaa mahaan kiinni. En mahdu vinnikomeron ovesta sisään, oviaukko n.53 sm leveä. Lääkäri sanoi suoraan ettei mikään laihdutuslääke kohdallani enää auta. Ja kyllä, olen saanut jo lähetteen läskileikkaus- haastatteluun sairaalaan.
Osaamaton lääkäri, tottakai laihdutuslääke voi auttaa. Lääkäri vaihtoon.
Ostin mekon Zalandosta, jäin siihen jumiin. Meinasi iskeä oikeasti paniikki niin leikkasin sivusauman auki, luonollisesti en voinut mekkoa palauttaa. Sain siitä kylllä motivaation laihduttaa 10kg.
Mekkoa en ole vieläkään korjannut, en usko että pystyisin sitä edes pitämään kun muistuu vaan mieleen tuo tilanne.
Pyöräilin liian tiukat housut jalassa housut repesivät haaroista
Housut repesivät haaroista tänään kun pyöräilin
Motivaatiota rouville
https://cafe24img.poxo.com/chuukr/web/upload/NNEditor/20171121/mobile/2…
https://cafe24img.poxo.com/chuukr/Cosmetic/180502_30%20(19).jpg