Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
421/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On onniteltu raskaudesta joka on todella mautonta kun olen vasten tahtoani sekä sinkku että jäänyt lapsettomaksi.

Noloa ihan päivittäin on sitten se (vaikka kukaan ei edes näkisi) ettei omia mittojaan ymmärrä yhtään vaan kolhii itseään niin huonekaluihin kuin ovenkarmeihinkin..

Vierailija
422/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ne aina ne raavaat, lihavat miehetkään sinne magneettiin mahdu. Nykyään magneettiputken sisähalkaisia on 70cm. Pienimmät ovat 60cm. Ihmisen pituudella ei ole mitään väliä, vaan sillä leveydellä.

Väitän että paikallis sairaalassamme on putken halkaisija alle 60cm. Laite on ensimmäisiä valmistettuja ja aiheuttaa kuulovamman. Olen mies enkä lihava, hieman kaapin mallinen vain. Jäin putken reunoihin olkapäistäni kiinni ja miespuolinen hoitaja joutui ottamaan kahdesti vauhtia jotta sai minut putkeen, ei ollut moottorisäätöinen lavetti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raskaudesta onnittelu on mielestäni nolointa sille, joka onnittelee, eikä siis sille joka sanoo "sori en oo raskaana, oon vain läski".

Mutta onpa vain itsellenikin tullut joskus karmea olo tällaisen takia.

Painoa noin 100 kg ja olin bussipysäkillä menossa töihin, kun eräs nainen alkoi jutella ja onnitella perheenlisäyksestä. En ollut tuosta moksiskaan, mutta iltapäivällä töistä tullessani tapahtui sama uudestaan. Tällä kertaa tuntematon vanhempi herra kysäisi ystävällisesti, että joko tiedetään onko poika vai tyttö!!! Kauhistus.

Vierailija
424/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 22:05"]Hääpuvussani oli tiukka korsettimainen yläosa, tietty kiristetty piukeaksi. Olin hääpäivänä kävelemässä alttaria kohti isäni saattamana ja kaikki katsoivat minua. Kuului kova paukahdus, kuin autorenkaan puhkeaminen, ja yläosa ratkesi koko matkalta kyljestä jolloin koko hääpuku valahti lattialle jättäen minut puolialasti molempien sukujen silmien alle. Sen piti olla elämäni päivä :(

Kusen kohta housuihin.:D:D:D

Tämä nyt oli selvästi provo. Kaikkea te uskottekin.

Vierailija
425/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Housut ratkesi kaupassa. Älysin laihduttaa ja nyt normaalipainossa.

Mulla pamahti housun nappi seinään kesken esityksen.

426/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulen hissiin viimeisenä ja alkaa se ylikuorman hälytys piippaamaan, joudun poistumaan ja voin lukea muiden ajatukset heidän katseistaan :(

Tuo nyt voi sattua ihan normaalipainoisellekin. Itse asiassa pelkästään niinkin pieni olento kuin kissa tai koira voi laukaista ylipainohälytyksen. Kas kun jos paino on vaikkapa 2 kg alle ylipainon siihen kun tulee 5 kg koira, se laukaisee hälytyksen. Tätä voi testata vaikkapa hyppäämällä hississä kevyesti. Koska lattiaan osuminen aiheuttaa ihmisen paino + liike-energian mukaisen painon hissin lattiaan, se laukaisee hetkellisesti ylipainoefektin, vaikka hississä ei todellisuudessa olisi ylipainoa.

427/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä on yhtä noloa tilannetta kun hikoilen kuin huijari helvetissä. Eikä kyse ole todellakaan mistään "otsa vähän hiessä" -tyylisestä hikoilusta, vaan olen ihan yltä päältä märkä. Kerran kävelin töihin ja kun pääsin perille työkaveri kysyi "Oho, sataako ulkona?" kun olin niin hiestä märkä :(

Hyi helvetto. Olen niin onnellinen, että en ole läski. Jälleen kerran.

Ja miehet on onnellisia, kun on vähintään 180 cm pitkiä eikä tarvitse olla pikkumies.

Olenko minä 165cm miehenä automaattisesti onneton?

Vaikka ei naista olekaan, elämäni on muutoin työttömyydestä huolimatta ihan kivaa. Opiskelen mielenkiintoista ja rahakasta alaa, minulla on rakkaita harrastuksia.

428/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kymmenen sekunnin löysä pieru kesken lempimisen. Yritin kääntyä ja rouvan sängystä katkesi jalka.

Kiitin, kumarsin ja se suhde päättyi siihen.

Kumman toimesta? Nimittäin jos välittää toisesta tuo on vain hidaste.

Vierailija
429/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut läski, joka ei oikeasti hikoile mistään muualta paitsi suun yläpuolelta?? En ikinä hikoile. En siis laisinkaan. Voisiko se vaikuttaa kun olen nuori nainen? Ylipainoa löytyy kyllä aivan reilusti, vaaka näyttää kolmea numeroa.

Sulla on selkeästi kilpirauhasen vajaatoiminta jos et noilla kiloilla hikoile edes hellekesänä!

t: kokemusasiantuntija

Vierailija
430/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies sanoi, että häntä ei kiinnosta seurustelumielessä, koska "noita kiloja on tullut vähän liikaa". Se oli hitusen noloa, koska olin laihtunut 30 kg ja vielä oli 10 kg jäljellä normaalipainoon. Saavutin ja alitin tavoitteeni, mutta kun mies kysyi uudelleen ulos, en suostunut.

Vierailija
431/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissa asuva, supermukava nainen on melko lihava ja otaksuin olevan myös aika omenavartaloinen. Ei kuitenkaan kovin paljon olla rupatella tai tunneta paremmin. Yhtenä päivänä kantoivat vauvan turvakaukaloa ja mietin vain mielessäni, että mitäköhän käyttöä ovat keksineet sille. Sitten parin viikon päästä kuulin toiselta naapurilta, että olivat saaneet tytön. Oltiin jo pariin kertaan tultu vastakkain enkä ollut kertaakaan onnitellut enkä kehdannut myöhemminkään.

Itse olin lihavahko teininä ja jotain mitä miljoonista noloista tilanteista muistan oli kun kaverit ja tutut tarjosivat wanhojen tanssi -mekkojaan saatesanoin "siihen voi tehdä muutoksia" tai "nyörejä ei tarvitse kiristää niin paljon". Yhtä prinsessaunelmaa sovitinkin ja selkälöllöt vain tursusivat yli laidan. Laihdutinkin sitten pikaisesti n. 15 kiloa ennen tansseja. Toki seuraavalla lukukaudella olin jo yhtä lihava ja painon hullu jojoilu nolotti eniten. Vauhtelun huomasi selvästi koska en ollut jatkuvasti lihava vaan välillä hyvin siro. Onneksi nuorena iho ei jäänyt roikkumaan. Nykyään aikuisena harrastan jojoilua 5 kilon haitarilla, lihon helposti kilon viikossa, mutta sen pudottamisessa voi mennä monta kuukautta.

Vierailija
432/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri pyysi testaamaam uutta riippukeinuaan, joka sitten tietysti hajosi.

Vierailija
433/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdin käyttämään meidän lapsia luistelemassa. Innostuin itsekkin kokeilemaan pitkästä aikaa luistimia. Laitettuani luistimet lumipenkalla jalkoihini ,huomasin etten pääse nousemaan seisomaan, kun ei ole mitään tukeakaan josta punertaa ylös.

Vierailija
434/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräässä tapahtumassa oli tehty tiimipaidat kaikille, oikein mainostettiin että niin isot että isot miehetkin mahtuu. En mahtunut, olen nainen.

Vierailija
435/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen aina ollut sporttinen ja hoikka mies. Olin hetken tapaillut naista joka oli varmasti 30 kiloa minua painavampi. Kemiat kohtasi heti ensi tapaamisella ja himot oli valtavat molemmilla. Kotiin päästyä mimmi hyppäsi intohimoisesti syliin ja kaatoi minut selkä edellä sängyn reunaan. En pystynyt hommiin sinä iltana. Mimmin naama oli tulipunainen kun taisi hävettää.

Vierailija
436/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut läski, joka ei oikeasti hikoile mistään muualta paitsi suun yläpuolelta?? En ikinä hikoile. En siis laisinkaan. Voisiko se vaikuttaa kun olen nuori nainen? Ylipainoa löytyy kyllä aivan reilusti, vaaka näyttää kolmea numeroa.

Hormonit epätasapainossa.

Mulla kun oli lisämunuaisten vajaatoimintaa, niin en hikoillut ollenkaan. Nykyyään tiedän nuuhkaista kainalosta, jos haisee hiki, ei (suurempaa ainakaan) hätää.

Pyydä aamukortisolimittausta lääkäriltä ja käy labrassa noin 8 aikaan aamulla. Ei kumminkaan enää 9 jälkeen. Äläkä tyydy liian alhaisiin labratuloksiin. 

Vierailija
437/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukuttakaa niitä, joita ette usko. 

Vierailija
438/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttakaa niitä, joita ette usko. 

ap

Vierailija
439/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan 53 kg, jää parkettiin koroistä jäljet.

Vierailija
440/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonotin huvipuistolaitteeseen 45 minuuttia enkä mahtunut istuimeen. Jouduin häipymään nolona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yhdeksän