Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Motarin vasemmalla kaistalla ei saa ajaa sen kovempaa kuin oikeallakaan.

Vierailija
05.05.2024 |

Ja ohitukseni kestää sen aikaa kun kestää, turha roikkua perässä. Tai jos roikut niin se ohitus kestää entistä kauemmin. Elämäsi on valintoja, minun ei.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motari ei ole oikea paikka leikkiä kotipoliisia tai persuilla. 

Vierailija
2/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa siellä ajaa kovempaa kuin oikealla, mutta ei saa ajaa kovempaa kuin nopeusrajoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Olen mäkkärin vuoropäällikkö ja tehtäväni on valvoa että jokainen tarjoilija hokee vuorollaan JES!

Vierailija
4/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te vasemmistolaiset voisitte opetella ajamaan oikeata kaistaa, jos ei ole menohaluja. 

Vierailija
5/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se ihme kun moottoritiellä ajaminenkin on persu ja vassari asia

Vierailija
6/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan vasemmalle kaistalla kuin raivohärkä. Olen todella sekaisin!

Vierailija
7/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Olet siis niitä, jotka eivät pääse edes motarilla ohi, kun menee sisu kaulaan. Joka ikinen päivä kiroan työmatkalla kaltaisiasi, jotka singahtavat äkkiarvaamatta eteen, ajettuaan ensin kilometritolkulla toisen perässä. Mutta kun takanasi  tuleva lähtee ohitukseen, päätät itsekin lähteä, ja sitten madellaan jopa kilometrien ajan, kun et uskalla painaa kaasua. Älä ole toisten nopeuksista huolissasi, kunhan ajat itse oikein, eli et yli-, etkä alinopeutta. Jokainen vastaa omasta puolestaan. 

Vierailija
8/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi se ohitus kestää pidempään jos joku perässä? Eikös siellä ajeta rajoituksen mukaan 

Vierailija
9/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Olet siis niitä, jotka eivät pääse edes motarilla ohi, kun menee sisu kaulaan. Joka ikinen päivä kiroan työmatkalla kaltaisiasi, jotka singahtavat äkkiarvaamatta eteen, ajettuaan ensin kilometritolkulla toisen perässä. Mutta kun takanasi  tuleva lähtee ohitukseen, päätät itsekin lähteä, ja sitten madellaan jopa kilometrien ajan, kun et uskalla painaa kaasua. Älä ole toisten nopeuksista huolissasi, kunhan ajat itse oikein, eli et yli-, etkä alinopeutta. Jokainen vastaa omasta puolestaan. 

Ei ole mitään alinopeutta, ainoastaan suurin sallittunopeus.

Vierailija
10/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Alinopeudesta saa kyllä nykyisin sakot.

Vierailija
11/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa siellä ajaa kovempaa kuin oikealla, mutta ei saa ajaa kovempaa kuin nopeusrajoitus.

Ihan tasan yhtä lujaa saa niillä molemmilla kaistoilla ajaa: nopeusrajoituksen mukaan.

Vierailija
12/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienostihan se koko letka ajoi toistensa takapuskurissa kiinni oikeaa kaistaa. Itse ajoin satasta ohi.

Ihme porukkaa roikkuu poliisiauton takakontissa kiinni 95 nopeudella. Koko porukan sais sakottaa. Hassua, ettei kukaan tullut jälkeeni vasenta kaistaa kilometri kaupalla sai katella peilistä, kun letka jäi taa.

Vierailija
13/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On nykyään olemassa. Esim. et voi mennä ajamaan moottoritielle 60:ä siitä tulee sakot. Voi vaikka kortti lähteä.

Vierailija
14/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, mutta ajan silti kun ei muuten pääse ohi. Ikinä en ole vaarantanut liikennettä vaikka vähän raskas kaasujalka onkin, toisin kuin nämä muiden eteen matelemaan änkevät. Ajaisit sinäkin ap liikenteen mukaan, etkä tahallasi kiusaisi muita. 

Vierailija
15/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet väärässä. Alinopeudesta saa kyllä nykyisin sakot.

Niinhän sitä väitetään. Alinopeutta on varmaan jos ajaa reilusti alle kahdeksaakymppiä häiritsevästi pitkiä matkoja? Esim. hyvällä säällä ja juuri moottoritiellä. Tosin eihän ns. alinopeus ole oikea ongelma jollei sitten ajeta juuri sitä vasenta kaistaa. Hitaammastahan pääsee aina helposti ohi. Kuorma- autot ja yhdistelmäthän saa ajaa enintään kahdeksaakymppiä eikä niitä voi sakottaa hitaudesta varmaankaan ?

Vierailija
16/16 |
05.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan oikeinhan se ajaa, jos ohitettavakin ajaa nopeusrajoituksen mukaan. Miksi olet kuitenkin niin huolissasi toisten nopeudesta?

Katos kun Suomessa on ne nopeusrajoitukset, niin ei voi olettaa, että vasemmalta saatetaan painaa ohi 100km/h+ nopeuserolla kuten Saksassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kaksi