Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Noloin tilanteesi ylipainon takia?

Vierailija
13.03.2015 |

Tuttavapariskunta oli tehnyt kylppäriremontin. Wc-pöntön liima oli kuulema lähes kuivunut. Olivat itse jo käyttäneet sitä, mutta kehottivat istumaan varovasti. Noh, niinhän siinä kävi, että koko pönttö rojahti nurin ja etureuna halki. Voi jumalauta kun hävetti! Nyt alkaa dieetti! Onko muilla läskeillä ollut noloja tilanteita?

Kommentit (924)

Vierailija
401/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä on yhtä noloa tilannetta kun hikoilen kuin huijari helvetissä. Eikä kyse ole todellakaan mistään "otsa vähän hiessä" -tyylisestä hikoilusta, vaan olen ihan yltä päältä märkä. Kerran kävelin töihin ja kun pääsin perille työkaveri kysyi "Oho, sataako ulkona?" kun olin niin hiestä märkä :(

Mä hikoilin hoikkanakin, arvaa kuinka paljon sitten lihavana? Aamuisin menin vessaan kuivaamaan pääni ensimmäiseksi vessapaperilla. Ja sitten vartaloa vaatteiden alta. Hiukset olivat kuin suihkun jäljiltä märkänä..

Vierailija
402/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut. Aina on mahtunut ovista ja istumaan tuoleihin. Nolointa on ollut kun välillä tulee vastaan ihmisiä, joilla on jotain ongelmaa tilan hahmottamisessa, ja ne esittävät etteivät pääsisi ohi vaikka tilaa on riittävästi. (Nämä ennen epidemiaa.) Riittää kun huojahtaa hämäävästi ja siirtyy oikeasti vain puoli senttiä, niin sitten he voivat kulkea. Noloa nähdä mitä hahmottamisongelmia hyvin näkevillä voi olla ja se ilmenee kun esittävät etteivät voisi muka kulkea ohitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisäreiteen tuli uusista farkuista hiertymä, johon halusin laittaa laastarin. Sitten tajusin että enhän minä kerta kaikkiaan näe sinne läskieni läpi. Peilin kautta piti säätää se laastari paikoilleen.

Vierailija
404/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui edesmenneelle ystävälleni joskus viime vuosituhannella: hän kävi töissä pikkukaupungista 40 km päässä olevassa suuremmassa kaupungissa bussilla, joten yleensä bussissa oli aina aamulla samat ihmiset, osa tuttuja, liki kaikki ainakin näöltä tuttuja. Ystäväni nousi lähes täyteen bussiin ja lähti menemään istumapaikalleen, kun hänen vakosamettiliivistään lensi nappi. Hän kumartui nostamaan nappia bussin käytävältä ja hänen housunsa ratkesivat takapuolesta oikein kunnolla.

Vierailija
405/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneen tuolit ovat kyllä hyvä mitta omalle keholle.

Juuri näin. Tosin moni normaalipainoinen ja hoikkakin valittaa lentokoneen penkeistä. Pitkillä ei ole tarpeeksi jalkatilaa yms. Voisikohan näiden lentsikoiden suunnittelijat mitenkään ottaa huomioon sitä että suuri osa väestöstä on ylipainoisia ja vaikka ei olisikaan niin monilla on liikuntavamma, raskaus, jne.

Vierailija
406/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun pitää mennä siskon lasten kanssa Särkänniemeen, sillä siskoni ei mahdu laitteisiin tai ne turvakaaret eivät mene kiinni tai sitten istuimeen ei mahdu, hän on niin lihava.

Hän on kyllä nolona, muttei tee asialle mitään =( 

Vierailija
407/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lentokoneen tuolit ovat kyllä hyvä mitta omalle keholle.

Juuri näin. Tosin moni normaalipainoinen ja hoikkakin valittaa lentokoneen penkeistä. Pitkillä ei ole tarpeeksi jalkatilaa yms. Voisikohan näiden lentsikoiden suunnittelijat mitenkään ottaa huomioon sitä että suuri osa väestöstä on ylipainoisia ja vaikka ei olisikaan niin monilla on liikuntavamma, raskaus, jne.

Jos haluaa matkustaa mukavasti, voi ostaa lipun ykkösluokasta. 

Vierailija
408/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lintsillä Kirnun turvakaari meni nipinnapin kiinni.

Täytyy sanoa, että huvipuistossa töissä ollessa tuntui aina yhtä kuumottavalta kysyä asiakkaalta, saisinko hieman painaa turvakaarta (jos se menisi sillä juuri kiinni). Ja ne kerrat kun kaari ei vaan mahtunut kiinni ja oli pakko pyytää asiakasta poistumaan laitteesta. Toki tämä tapahtui esim. salikarju-mallisille miehillekin eikä vain puhtaasti lihaville.

Kysyitkö lyhyiltä miehiltä, koska täyttävät 18?

Vierailija
409/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko ainut läski, joka ei oikeasti hikoile mistään muualta paitsi suun yläpuolelta?? En ikinä hikoile. En siis laisinkaan. Voisiko se vaikuttaa kun olen nuori nainen? Ylipainoa löytyy kyllä aivan reilusti, vaaka näyttää kolmea numeroa.

Vierailija
410/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koko kesä on yhtä noloa tilannetta kun hikoilen kuin huijari helvetissä. Eikä kyse ole todellakaan mistään "otsa vähän hiessä" -tyylisestä hikoilusta, vaan olen ihan yltä päältä märkä. Kerran kävelin töihin ja kun pääsin perille työkaveri kysyi "Oho, sataako ulkona?" kun olin niin hiestä märkä :(

Hyi helvetto. Olen niin onnellinen, että en ole läski. Jälleen kerran.

Ja miehet on onnellisia, kun on vähintään 180 cm pitkiä eikä tarvitse olla pikkumies.

Vierailija
411/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.

Olen jossakin hotellissa ulkomailla nähnyt kylpyhuoneen katosta roikkuvan narun. Siinä (tai seinällä?) on ollut lappu, että älä vedä narusta, koska siitä aiheutuu hälytys. Saisi siis apua paikalle myös kuvatussa tilanteessa?

(Aiheen vierestä, mutta tuli vaan mieleen.)

Kiva kun joku on nostanut tämän ketjun. Invavessoissa on tuollaisia hälytysnaruja. Olin yksin työmatkalla ja kuten toinenkin tilannetta kuvaillut totesi, pelkäsin, että joudun yöpymään ammeessa. Olisin ehkä vetänyt narusta. Oli niin tuskaisaa.

(entinen) ammehylje

Vierailija
412/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muovituoli jäi ylönoustessa perseeseen kiinni

😂😂😂😂

Vierailija
413/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tukeva tuttavani oli puutarhajuhlissa pukenut ylleen jonkun kevyen ilmeisesti liian pienen kesämekon, josta meinasi koko ajan vilautella kaikenlaista vähän sieltä sun täältä. Korjaili koko juhlien ajan asuaan. Nolotti hänen puolestaan niin huono asuvalinta.

Vierailija
414/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on jääny badenbaden AURINKOTUOLI niistä kahvoista puristamaan perseeseen.

Vierailija
415/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole koskaan ollut. Paino on ollut 70-100kg välillä.

Vierailija
416/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut silminnäkijöitä, mutta aika silmät avaava hetki oli se, kun en hotellin kylpyhuoneessa meinannut millään päästä ammeesta ylös. Kierin siellä vain kuin joku hylje.

Ulkomailla on suihkussa pieniä kameroita, joista kuva menee suoraan live lähetykseen yleisölle. Osalla hoikistakin on raskausarpia. Ja hotelli huoneen puolella menee kanssa livenä nettiin kaikki, kun touhuat puolison kanssa jotain.

Tästä tuli dokumentti. Suomalaiset on sinisilmäisiä. Ei ulkomailla noudateta samoja sääntöjä kuin Suomessa.

Onko tämä ketjun aiheena? Salakuvaamisesta voi perustaa oman ketjun. Olin suomalaisessa hotellissa ja joskus 10 vuotta sitten.

Vierailija
417/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta tuolia olen surmannut perseelläni. Muistuu mieleen viimeisin tapaus kun olin kahvilla kaverini luona. Istuin hatarasti kasatulla Ikea-tuolilla kun kuului voimakas rasaus. Yksi liitostappi katkesi ja tuoli luhuistui siihen paikkaan.

Kaveri oli tavallaan helpottunut, että tuoli hajosi siinä tilanteessa eikä esim. päivää ennen kun hän oli sen päällä seissyt ja asentanut valaisimia.

-M30 / 103 kg

Vierailija
418/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olenko ainut läski, joka ei oikeasti hikoile mistään muualta paitsi suun yläpuolelta?? En ikinä hikoile. En siis laisinkaan. Voisiko se vaikuttaa kun olen nuori nainen? Ylipainoa löytyy kyllä aivan reilusti, vaaka näyttää kolmea numeroa.

Hormonit epätasapainossa.

Vierailija
419/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monessa viestissä on vaatekoko 42 tarkoittanut samaa kuin "ihan tajuttoman läski"?

En suostu uskomaan.

Vierailija
420/924 |
08.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua on monta kertaa onniteltu tulevasta perheenlisäyksestä

Tähän liittyy oma ehkä noloin muistoni:

Ryntäsin työkaverin huoneeseen. "Minna, sä oot raskaana! Onneksi olkoon!" Minnalla oli telttamekko ja pömppövatsa. "En oo ja toisekseen, me ollaan just eroamassa..."

Jospa maa olisi voinut niellä minut.