Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee, mieheni kaveri vieläkin meillä

Vierailija
13.03.2015 |

Eilen oltiin ryyppäämässä ja edelleen ollaan meidän kotona. Neljältä kaksi ympärikännistä ääliötä kömpi vaihteeksi kotiin mut herättäen. Kolistelu keittiössä ei toki lainkaan haitannut, makkaroiden keittäminen umpihumalassa on tosi hyvä idis! Tietenkään mua ei haitannut yhtään, herroilla kun ei ollut luentoa mutta mullapa oli niin luonnollisesti myös mun pitää pysyä hereillä!

Kun tulin kotiin, siellä mua kohtasi hellyyttävän tuttu näky. Haiseva, tunkkainen huone, sälekaihtimet kiinni, likaisia astioita ja pitsalaatikkoja lattialla. He viettivät kalsarikännikrapulapäivää. Niin kuin jo ainoastaan tänä vuonna ovat tehneet jo joka ikinen viikonloppu. Mitä järkeä mieheb kaver(e)illa olisi lähteä kotiinsa ennen illan ryyppysessiota, kuitenkin herätään vasta 12 maissa, syödäön kaappi tyhjäksi ja sitten pikkuhiljaa alkaakin olla aika lähteä aloittelemaan illan ryyppytapahtumaan.

Mulle luonnollisesti jää jälkien siivous. Mies: "Mitä väliä, mä siivoon sunnuntaina! Et vaan anna tän häiritä. Lopeta nyt toi saatanan nillittäminen, miks sun pitää aina olla pilaamassa mun fiilis?"

Onneksi pääsin tänne töihin rentoutumaan. On ihanaa, kun töistä ja koulusta palautuminen onnistuu omassa kodissa, omassa rauhassa. Eikun hei ei, pääsenkin emännöimään manchildeja vuodesta toiseen. Mä en vaan voi olla, jos meillä on kotona vieraita. Oon niin poikki, että aloin äsken itkemään.

Kommentit (160)

Vierailija
121/160 |
22.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaisia kynnysmattoja sitä onkin. Ap, ryhdistäydy.

Vierailija
122/160 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten menee ap?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/160 |
18.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.03.2015 klo 22:03"]

Moikka, ap tässä. Anteeksi hiljaisuus, oon kyllä lukenut viestejä mutten ole jaksanut kirjoittaa. Ne on ollu tosi ihania. Kun on vähän enemmän voimia niin vastaan. En oo syönyt enkä oikeestaan saanut nukuttua. En mennyt kouluun tänään. Oon saanut olla mun lapsuudenkaverin luona. Huomenna meen hakemaan kamoja ja vien niitä kaverini kämppään. Asuntoa pitäisi hakea. En oo saanut aikaseksi. Oon haahuillut sellasessa tuskasumussa. En eläissäni olisi uskonut pettämisen sattuvan näin paljon ennenkuin osui kohdalle. Mies oli tyynen asiallinen kaverini äitini tultua hakemaan. Hän olikin hämmentyneen oloinen, miten rauhallinen mies oli ja miten hysteerinen minä. Mies on pyytänyt miljoona kertaa anteeksi sanomiaan asioita, ei kertaakaan pettämistä. Sanoo rakastavansa. Oon todella, todella surullinen.

[/quote]

Piti vain tuota aiempaa kommentoida, että ei sillä ole väliä, oletko nipottaja vai et (kun mietit että oletko nipo vai toimiiko mies väärin). Jos sulla on paha olla, niin se on syy muuttaa asioita. 

Vierailija
124/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja Hän on suvainnut saapua kotiin. Verimielisen loukkaantuneena.

Meni eksälleen ja pani sitä. Ensin itki meidän hirveää suhdetta ja mun henkistä väkivaltaa.

Musta oikeesti tuntuu että haluaisin hypätä parvekkeelta. Oon ettiny edes jotain numeroa soittaa. Soitin äidille ja huutoitkin, hän sanoi älä oo noin dramaattinen. Mua on oikeesti nyt petetty. En ois ikinä. Tuntuu että kuolen

Vierailija
125/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 14:02"]Se olisi parempi et miehes istuu onnettomana kaikki illat kotona. Istuu siellä vain sinua varten. Täällä kaikilla on niin paljon elämää et ne tietää mistä puhua.
[/quote]
Hei oikeesti. Oot ihan paska ihminen. Miten sä voit vaan huvikseen satuttaa mua? Eiks sua yhtään tuu mieleen, että täällä ruudun takana on ihminen jota koskee toi sun passiivis-aggressiivinen halveksunta?
Mä oon joustanu, joustanu joustanu. Nyt oonkin pahis. Mies meni vaan koneelle. se vaan meni koneelle.
oonmaailman arvottomin ihminen.

Vierailija
126/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei! Kamala mies. Onko sulla jotain paikkaa mihin mennä? Yritän ettiä jotain auttavan puhelimen numeroa..

Vierailija
127/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvitin IP-osoitteesi avulla kotiosoitteesi. Olemme tulossa jo äijien kanssa sinne ryyppäämään ja pelaamaan änäriä. Tuodaan toki oma pleikkari ja änäri, ei olla sikoja. Viittitkö laittaa jotain pientä purtavaa?

Vierailija
128/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirkon palveleva puhelin 

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument&lang=FI

En nyt äkkiä muuta löytänyt mikä ei olisi sikakallis.

Vierailija
129/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:31"]Selvitin IP-osoitteesi avulla kotiosoitteesi. Olemme tulossa jo äijien kanssa sinne ryyppäämään ja pelaamaan änäriä. Tuodaan toki oma pleikkari ja änäri, ei olla sikoja. Viittitkö laittaa jotain pientä purtavaa?
[/quote]
Hei älä. Älä oikeesti. Toi tunnistettu sai mut jo tosi hysteeriseksi mutta toivon, että on provo.
En olis hakenut apua jos oisin tiennyt että mun tunnistaminen on noin helppoa.
Älä. Tää ei oo yhtään hauskaa. Siis onks nyt mahdollista et jotkut randomit tulee tänne? Oikeesti?
Jos tulee niin lähden menemään. Tervetuloa tänne parisuhdehelvetin keskelle. Siis mä en vaan pysty tähän

Vierailija
130/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:51"]Eiköhän olisi jo korkea aika vaihtaa osoitetta. Kuvitteletko, että se tuosta muuttuu?
[/quote]
Helvetti kun muuten meillä on niin hyvä suhde. Luulin löytäneeni lapsieni isän. Miten opiskeluissaan loistava, urheilullinen ja fiksu mies voi olla noin pakkomielteinen kavereistaan?
[/quote]

Hei, ei erilleen muuttaminen tarkoita aina eroamista. Etsi pieni ja edullinen yksiö jossa voit asua viikonloppuisin. Todennäkösesti se mieskin tajuaa että jotakin on hänen kl käyttäytymisessä vikaa jos et voi asua saman katon alla. Ja mies tietysti maksaa puolet vuokrasta. Muista ottaa se yksiö niin hyvältä paikalta kapakoihin nähden että se yksiön käyttö kääntyy niin et mies haluaa örveltää siellä yhteisen kodin sijasta.

Vierailija
131/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:33"]Kirkon palveleva puhelin 

http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument&lang=FI

En nyt äkkiä muuta löytänyt mikä ei olisi sikakallis.
[/quote]
en voi soittaa koska mies kuuntelee. Se ei suostunu puhumaan. Kerto vaan hymyillen et pani toista. En tiedö onko se ees tosissaan.

Vierailija
132/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis on kyllä kusipää äijä, ei voi muuta sanoa. Sulla tulee menemään sata kertaa paremmin ilman sitä. Nyt tietty sattuu, mutta tulet olemaan tosi kiitollinen parin vuoden kuluttua että pääsit siitä eroon. Nyt vain potkit sen ulos kämpiltä. Ja jos ei suostu lähteen niin menet itse jonkun ystävän luo pariksi päiväksi niin saat rauhaa miettiä miten järjestät asiasi. Tuollasta alkoholistia ei kannata enää yhtään katsella pidempään.

Vierailija
133/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla on joskus tapana liioitella kun tunteet läikkyvöt yli. Onko tuollaista nyt oikeasti joka viikonloppu vai kerran kahdessa kuukaudessa?

Vierailija
134/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:31"]Selvitin IP-osoitteesi avulla kotiosoitteesi. Olemme tulossa jo äijien kanssa sinne ryyppäämään ja pelaamaan änäriä. Tuodaan toki oma pleikkari ja änäri, ei olla sikoja. Viittitkö laittaa jotain pientä purtavaa? [/quote] Hei älä. Älä oikeesti. Toi tunnistettu sai mut jo tosi hysteeriseksi mutta toivon, että on provo. En olis hakenut apua jos oisin tiennyt että mun tunnistaminen on noin helppoa. Älä. Tää ei oo yhtään hauskaa. Siis onks nyt mahdollista et jotkut randomit tulee tänne? Oikeesti? Jos tulee niin lähden menemään. Tervetuloa tänne parisuhdehelvetin keskelle. Siis mä en vaan pysty tähän

[/quote]Tuo vaan vittuili, ei se mitään ole selvittänyt, sitä paitsi ip-osoite ei ole kuin kotiosoite johon marssia. Rauhoitu, ei sinne ole kukaan palstalainen tulossa.
Mikä tilanne on nyt? 

Vierailija
135/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:36"]

Ja mies tietysti maksaa puolet vuokrasta. Muista ottaa se yksiö niin hyvältä paikalta kapakoihin nähden että se yksiön käyttö kääntyy niin et mies haluaa örveltää siellä yhteisen kodin sijasta.

[/quote]miten miehen muka voi pakottaa maksamaan puolet kakkosasunnon vuokrasta? En ole ajatusta vastaan mutta kannattaa miettiä kenen nimi vuokrasopimukseen laitetaan.

Vierailija
136/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:39"][quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:35"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:31"]Selvitin IP-osoitteesi avulla kotiosoitteesi. Olemme tulossa jo äijien kanssa sinne ryyppäämään ja pelaamaan änäriä. Tuodaan toki oma pleikkari ja änäri, ei olla sikoja. Viittitkö laittaa jotain pientä purtavaa? [/quote] Hei älä. Älä oikeesti. Toi tunnistettu sai mut jo tosi hysteeriseksi mutta toivon, että on provo. En olis hakenut apua jos oisin tiennyt että mun tunnistaminen on noin helppoa. Älä. Tää ei oo yhtään hauskaa. Siis onks nyt mahdollista et jotkut randomit tulee tänne? Oikeesti? Jos tulee niin lähden menemään. Tervetuloa tänne parisuhdehelvetin keskelle. Siis mä en vaan pysty tähän

[/quote]Tuo vaan vittuili, ei se mitään ole selvittänyt, sitä paitsi ip-osoite ei ole kuin kotiosoite johon marssia. Rauhoitu, ei sinne ole kukaan palstalainen tulossa.
Mikä tilanne on nyt? 
[/quote]
Mies on hiirenhiljaa, mä puhun hysteerisesti ja itken. On koneella. Mä laitan watsappviestei ja tätä.
Eihän tänne oikeesti nyt tee mitään lisää äijiä? Jos tietäisit minkälaisen reaktion sait mussa niin et ois vitsaillu
Tuntuu että oon jossain psykoosissa

Vierailija
137/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:33"]Kirkon palveleva puhelin  http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument&lang=FI   En nyt äkkiä muuta löytänyt mikä ei olisi sikakallis. [/quote] en voi soittaa koska mies kuuntelee. Se ei suostunu puhumaan. Kerto vaan hymyillen et pani toista. En tiedö onko se ees tosissaan.

[/quote] 

Täältä tulee tyypillinen vauvapalstailevan keittiöpsyoklogin vastaus, mutta miehesi kuulostaa narsistilta. Saatananmoinen pentu. Kuvottaa kauheesti sun puolesta. :( 

Vierailija
138/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakaan ap sinun ei tarvitse enää miettiä, mitä teet. Pääsisitkö kaverille yöksi? Heti maanantaina viimeistään yhteys opiskelija-asuntosäätiöön ja muihin vuokrayhtiöihin. Yksityiseltä voit katsoa asuntoa jo heti ja soittaa vaikka huomenna. Pärjäät kyllä ilman exääsi. Tsemppiä!

Vierailija
139/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuo exän paneminen on nyt sit viimeinen naula arkkuun, eikö vaan? Ota itseäsi niskasta kiinni ja mieti järjellä. Et tod voi jatkaa enää noin. Olen myös satavarma, että pärjäät taloudellisesti yksinkin. Uusi suunta elämään!

Vierailija
140/160 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:37"]

[quote author="Vierailija" time="14.03.2015 klo 20:33"]Kirkon palveleva puhelin  http://evl.fi/EVLfi.nsf/Documents/DC0158A5AD979807C225748000295138?OpenDocument&lang=FI   En nyt äkkiä muuta löytänyt mikä ei olisi sikakallis. [/quote] en voi soittaa koska mies kuuntelee. Se ei suostunu puhumaan. Kerto vaan hymyillen et pani toista. En tiedö onko se ees tosissaan.

[/quote]Hirveä. Henkinen turpaanveto. Jätä se. Melkein itken tätä lukiessa, tuntuu niin kertakaikkisen törkeältä tuollainen. Voisinpa auttaa jotenkin :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kahdeksan