Otetaanko teillä pihatöiden lomassa alkoholia?
Kommentit (13)
Mulla on pihasaunan penkin alla piilopullo, josta voi ottaa huikan kun rupeaa puutarha korpeamaan.
Muutama kylmä mieto virvoitusjuoma kuuluu asiaan. Itse en kyllä saunan jälkeen enää kossuun koskisi mutta kukin tavallaan. 😁
Meillä osataan tehdä kyllä pihatyöt ilman alkoholiakin.
Ei oteta. Pihatöiden lomassa jos apureille jotain tarjoaa jää työt tekemättä.
Kyllä alkoholi ja pihahommat sopivat kivasti yhteen. Lopuksi vielä kunnon grilliruuat, sauna ja seksi. Sitä varten kesät ovat.
Se on jännä tää suomalaisten suhtautuminen alkoholiin. Joku mieto siideri tai olut ei minusta ole alkoholin ottamista eikä siitä missään muualla maailmassa tehdä numeroa. Toisaalta en ymmärrä miksi pitäisi mitään kunnon vahvaa alkoholia vetää jossain pihatöiden yhteydessä.
Mille ihmeen apureille pihatöissä!???
Vierailija kirjoitti:
Se on jännä tää suomalaisten suhtautuminen alkoholiin. Joku mieto siideri tai olut ei minusta ole alkoholin ottamista eikä siitä missään muualla maailmassa tehdä numeroa. Toisaalta en ymmärrä miksi pitäisi mitään kunnon vahvaa alkoholia vetää jossain pihatöiden yhteydessä.
Tämä.
Itse käytän todella vähän alkoholia. Jonkun mielestä en varmaan ollenkaan. Silti voin juoda jonkun siiderin tai lasillisen viiniä eikä se minusta ole asia jota mainostaisin alkoholin ottamisena. Itse kun en edes huomaa olossa mitään. Enempää en edes halua koska niinä harvoina kertoina vain väsyn.
Ei kai sitä muuten läskinä pysyis
Periaatteessa ei, mutta kyllä keppanapullo tekee hyvää kun kuumana päivänä hakkaa halkoja tai kärrää kiviä paikasta a paikkaan b.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin otetaan, kylmä olut tai lonkero kuuluu pihatöihin. Ja niiden päälle sauna ja kylmä kossupullo.
Kuumat totit sopii paremmin tuhon tämän hetken "kesä" säähän.
Joo kerran tunnissa juodaan tietty
Tietenkin otetaan, kylmä olut tai lonkero kuuluu pihatöihin. Ja niiden päälle sauna ja kylmä kossupullo.