Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Te kenen kissanvessa on vessassa

Vierailija
13.03.2015 |

ja on vain yksi vessa eli sitä käyttää myös ihmiset.
miten järjestätte asian niin että ovi pysyy raollaan että kissa pääsee vessaansa ja pois kylppäristä?
meillä vessan ovi aukeaa sisäänpäin. kissa pääsee helposti sisään mutta osaakohan tulla ulos?

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:52"]

[/quote]No hyi vittu. Kissan omistaja haisee kissan kuselta vaikka olis kuinka siisti katti tahansa. Sen haistaa kyllä, vaikka muuta luulette. Varsinkin jos sen kusi/paskalaatikon tunkee vaatehuoneeseen, niin ihan vihoviimeistä. Mä todella säälin sun ystäviä ja työkavereita jotka joutuu lähelläsi olemaan. Usko mua, ne ei KEHTAA sanoa kuinka pahalta haiset, mut ne kyl kiroaa sut ja sun pistävän lemus alimpaan helvettiin.

[/quote]

Meillä on neljä kissaa ja meillä ei haise kissankusi. Eläintarvikekaupasta löytyy hiekkaa, joka ei haise. 

Kissoista välittävät ihmiset hankkivat parasta lemmikeilleen. Ja sen hiekkalaatikon voi sijoittaa ihan mihin tahansa.

Vierailija
42/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:52"]

Meillä on kissanvessat vaatehuoneessa johon on ihan yhtälailla ovi kuin vessaankin. Kyllä siihen tottuu, että ovi pitää jättää auki ja mitään stoppareita tms ei olla tarvittu. Jotenkin sen vaan aina muistaa, että vaatehuoneen ovi on pidettävä rakosella. Ihan parin sentin rako riittää, kyllä ne kissat oppii sen siit itse avaamaan.

BTW, suosittelen lämpimästi vaatehuonetta muillekin kissanomistajille, sillä hyvällä hiekalla&siivouksella ja hajunimijällä ei siellä haise ollenkaan (meillä on kyllä myös ilmanvaihtoaukko siellä) ja ei ole kylppärin lattia kissanhiekkaa täynnä. Vaatehuoneessa on kokoajan esillä harja ja laatikot on kannellisia, niin siistinä pysyy. Minun mielestäni kissatkin jotenkin tykkää enemmän siitä, että vessat on ns. privaatissa paikassa, eikä kaiken keskellä.

[/quote]No hyi vittu. Kissan omistaja haisee kissan kuselta vaikka olis kuinka siisti katti tahansa. Sen haistaa kyllä, vaikka muuta luulette. Varsinkin jos sen kusi/paskalaatikon tunkee vaatehuoneeseen, niin ihan vihoviimeistä. Mä todella säälin sun ystäviä ja työkavereita jotka joutuu lähelläsi olemaan. Usko mua, ne ei KEHTAA sanoa kuinka pahalta haiset, mut ne kyl kiroaa sut ja sun pistävän lemus alimpaan helvettiin.

[/quote]

Hah hah. Tunnen monia kissanomistajia, eikä niistä kyllä tule lainkaan kuvailemaasi hajua. Vähän tolkkua noihin trollauksiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:14"]Miten vessan paikkaa kannattaa vaihtaa? Meillä se on makuuhuoneessa ja mies ei kestä enää joten siirrän sen vessaan. Siirränkö vain ja sanon kissalle että katso, sun vessa on nyt vessassa?
[/quote]
Hiekkalaatikko makkarissa?!

Vierailija
44/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:21"][quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:14"]

Miten vessan paikkaa kannattaa vaihtaa? Meillä se on makuuhuoneessa ja mies ei kestä enää joten siirrän sen vessaan. Siirränkö vain ja sanon kissalle että katso, sun vessa on nyt vessassa?

[/quote]

Se on niiin oksettavaa, että kissa paskantaa ja kusee sisällä. Älkää oikeasti viitsikö elää niin.
[/quote]

Mitäs siinä nyt on? Käyhän ihmisetkin sisällä vessassa?

Vierailija
45/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 09:52"]Meillä on kissanvessat vaatehuoneessa johon on ihan yhtälailla ovi kuin vessaankin. Kyllä siihen tottuu, että ovi pitää jättää auki ja mitään stoppareita tms ei olla tarvittu. Jotenkin sen vaan aina muistaa, että vaatehuoneen ovi on pidettävä rakosella. Ihan parin sentin rako riittää, kyllä ne kissat oppii sen siit itse avaamaan.

BTW, suosittelen lämpimästi vaatehuonetta muillekin kissanomistajille, sillä hyvällä hiekalla&siivouksella ja hajunimijällä ei siellä haise ollenkaan (meillä on kyllä myös ilmanvaihtoaukko siellä) ja ei ole kylppärin lattia kissanhiekkaa täynnä. Vaatehuoneessa on kokoajan esillä harja ja laatikot on kannellisia, niin siistinä pysyy. Minun mielestäni kissatkin jotenkin tykkää enemmän siitä, että vessat on ns. privaatissa paikassa, eikä kaiken keskellä.
[/quote]
No onhan se vessakin ihan privaatti. Ja voihan niitä hiekkoja sielläkin harjata? En henkilökohtaisesti ikinä laittaisi kissanhiekkalaatikkoa vaatehuoneeseen.

Vierailija
46/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

11 on nuija! Parempi tehdä hätänsä laatikkoon sisälle kuin ulos. Mihis itse teet hätäsi? Itse siivoan heti ulosteen jälkeen laatikon, ei kuule haise ja kukaan ei taatusti saa kengän pohjaan kissan kakkaa mutta koiran kakkaa kylläkin ja se vasta oksettaakin.

Vierailija
47/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sille hajulle sokeutuu. Jokaisessa kissaperheen vessassa haisee jos se kissanvessa siellä sijaitsee. Pesee miten hyvin vaan tai käyttää miten laadukasta hiekkaa tahansa.

Vierailija
48/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 15:55"]

Sille hajulle sokeutuu. Jokaisessa kissaperheen vessassa haisee jos se kissanvessa siellä sijaitsee. Pesee miten hyvin vaan tai käyttää miten laadukasta hiekkaa tahansa.

[/quote]

Tietämättömyytesi on ylitsevuotavaa.

Vierailija
49/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 11:12"]

Meidän kissa on niin laiska ja tyhmä, että jos joku oven paukkaa kiinni (yleensä vieraat) katsoo vaan että jaa ja menee paskantamaan jonkun kenkään. Ei siis ilmaise mitenkään haluavansa vessaan.

[/quote]

Minusta kissa ei ole tässä tapauksessa ollenkaan tyhmä. Sehän toteaa, että tyhmä ihminen on sulkenut huussin oven, kakimpa tyhmän ihmisen kenkään.

Sivuhuomautuksena olispa mahtavaa olla vieraisilla ja kotiin lähtiessään havaita kengässä olevat pökäleet! :D

Vierailija
50/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä osaa kissat itse avata oven, joten ei oo hätiä mitiä.

Vierailija
51/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovea pidetään raollaan. Yksinkertaista, ellei ole aivovammainen.

Vierailija
52/52 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä tämä ketju sai aikaan hyvää mieltä!

Kuten muuten muutkin kissaketjut, muistatteko sen ihanan polkuanturaketjun!?