Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olette niin ilkeitä?

Vierailija
12.03.2015 |

Tuntuu ihan oikeasti siltä ettei täällä ole paljoa empaattisia ihmisiä, aina jotain pistetään alas. Ettekö te ymmärrä, että jotkut voivat olla todella herkkiä ja he saattavat jopa tehdä itselleen jotain? Jollain ihmisillä ei ole ketään kenelle puhua, sitten haetaan esim. Täältä apua. Uskallan väittää, että lähes kaikki täällä ovat narsistisia.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Pillu haisee hiivalle.

Vierailija
2/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni on perseestä, siksi puran pahaa mieltäni täällä. m20

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska täällä on paljon rasisteja ja heille se on luonnollista.

Vierailija
4/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä minäkään. Tuntuu ettei heillä varmaa ole sisältöä elämässä tai ovat katkeroituneita. Sama kun kaikki on vain provoja vaikka oikeasti voi sellaisia "provoja" sattuakkin :/

Vierailija
5/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en saa koskaan rakkautta naisilta.

Vierailija
6/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

5: Niinpä! :( te muut.. Yrittäkää edes olla kivoja! Musta tuntuu että mun elämäntehtävä on olla täällä tukena ja aurinkoisena. En vaan kestä sitä että jollekkin tulee paha olo vitun idioottien takia.. Ap

Vierailija
7/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkia heittoja pidä eikä edes saa käsittää ilkeilyksi, huumoria,sarkasmia, ironiaa on myös joukossa, tosin ehkä hieman piruiluakin!

Vierailija
8/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ihan rehellisiä ollaan niin ihminen joka tietää tän mestan + ihmiset täällä ja lisäks tiedostaa oman herkkyytensä , ei varmaan kannattais täällä kirjottaa asioista mistä sitte herkästi loukkaantuu / pahottaa mielensä. Täällä tulee aina pyörii noit hullui ketä ei oikeasti kiinnosta muuta kun loukata ym. Kannattaa myös miettiä omaa suhtautumistaan jonkun randomin ilkeälle kommentille.

Vierailija
9/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:51"]

5: Niinpä! :( te muut.. Yrittäkää edes olla kivoja! Musta tuntuu että mun elämäntehtävä on olla täällä tukena ja aurinkoisena. En vaan kestä sitä että jollekkin tulee paha olo vitun idioottien takia.. Ap

[/quote]

Kyllä huonosti menee jos pahastuu jostain mitä joku kirjoittaa netissä? yhyy! Tervetuloa internettiin.

Vierailija
10/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattais ehkä hakea sitä apua ja tukea muualta kun mainettaan vieläkin pahemmalta av:ltä

Vierailija
11/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se johtuu vain siitä, että tähän tottuu ja lopulta sitä ei huomaakkaan, kun itse olet jo ihan samanlainen, puhuu samaa kieltä. Tämä on aikuisten, katkerien ja turhautuneiden hiekkalaatikko. Täällä vedetään hiuksista, lällätellään ja räitään päälle. Ihan paskaa siis. Jos olet herkkä, värisevä ja kaunosieluinen, niin jatka matkaa, ettet saastu sinäkin.

Vierailija
12/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:51"]

[/quote] Nyt mulle kyllä tuli paha olo, kun sä tarkotit varmaan mua, että olen vitun idiootti. Byääh, nyyyyhh!

Voinko enää elää, pitääkö mun .....?

Vierailija
13/26 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole herkkä enkä ota itseeni teidän viesteistä mutta jotkut saattaa ottaa! Varmasti ottavatkin. Aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin pienet lapset. Ap

Vierailija
14/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kyllä ihan hirveän kusipää sakkia. Ei kannata ottaa henkilökohtaisesti mitä täällä sanotaan. Siitä kyllä sanon vastaan ap:lle että ne ihmiset jotka ovat herkkiä ovat silti vastuussa itsestään. Jos herkkä ihminen satuttaa itseään niin tottakai se on kamalaa, mutta ei se ole internetkansan vastuulla tunnistaa juuri näitä yksilöitä ja osata käsitellä heitä silkkihansikkain. Tietty olisi kiva että kaikki osaisivat olla mukavia toisille, mutta sitä ei voi olettaa varsinkaan anonyymillä palstalla. Kusipäitä löytyy aina.

Vierailija
15/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:59"]

Mä en ole herkkä enkä ota itseeni teidän viesteistä mutta jotkut saattaa ottaa! Varmasti ottavatkin. Aikuiset ihmiset käyttäytyy kuin pienet lapset. Ap

[/quote]

Ja pahemmin käyttäytyvät kuin pienet lapset...

Vierailija
16/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten pillussa voi olla hiivaa? Eikö hiivaa käytetä oluen panemisessa tai leivonnassa. 

Vierailija
17/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin on niin paha olla, että on pakko siirtää paha olo muihin. Luulen, että osa myös hakee huomiota huonolle ololleen, niin kuin esim häiriökäyttäytyvät lapset. Siis toivovat, että joku vastaisi hätähuutoon ja auttaisi. Surullista...

Vierailija
18/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep.. Mä en jaksa enää jauhaa asiasta. Narsisteja mitä narsisteja, minkä ne persoonallisuushäiriöilleen voi. Ap

Vierailija
19/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.03.2015 klo 00:07"]

Miten pillussa voi olla hiivaa? Eikö hiivaa käytetä oluen panemisessa tai leivonnassa. 

[/quote]

No mutta kun sitä pilluakin köytetään panemisessa, niin siksi siellä sitä hiivaakin sitten varmaan tarvitaan?

Vierailija
20/26 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voiko kullissa olla hiivaa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme