Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

uskaltaako pukinmäkeen muuttaa?

Vierailija
12.03.2015 |

Onko turvallista asua?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puksussa 10v asuneena voin luetella plussat: hyvät junayhteydet, 2 kauppaa ja posti, kirjasto. Leikkipuisto Unikko on hyvä mut illat siel notkuu nuoria sotkemassa. Miinukset: mamuja on paljon ja narkkeja. Iso vuokratalo-kolossi Madetojankujalla, siel käy kytät ja/tai ambulanssi joka päivä.
Päiväkodit on hyvät mut Puksun peruskoulu on todella huono. Rehtori on saamaton ja opettajat vaihtuvat, vanhempainyhdistystä ei puutu ongelmiin. Just koulu yhdistyi Soinisen koulun kanssa, ja se on varmaan 5 huonoimman Hgin koulun keskuudessa. Ennen oli 2 sivukoulua mut ne lakkautettiin. Sirkuskoulu (Taidetalo) on toki hyvä mut ei se noita isoja ongelmia poista mihinkään. Muutettiin Puksusta pois Pakilan puolelle emmekä ole katuneet. Malmi on vielä kamalampi mesta, Tapanilassa on hyvät ja huonot alueet, Fallkullan alueella on paljon kaupungin vuokra-asuntoja.

Vierailija
22/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis yksinäinen nainen ja muuttamassa niihin uusiin puutaloihin mitkä valmistuu eskolantielle. Ei tarvitse miettiä koulua ja päiväkotia vielä, mutta iltaisin joutuu junalla kulkemaan ja se on alkanut vähän ahdistaa jo valmiiksi.. ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees. Aika kaukana mistään Myyrmäistä. Vaikka ei nyt ihan mitään parastakaan aluetta ole.

Vierailija
24/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kannattaa tosiaan miettiä toisenkin kerran kannattaako tuonne muuttaa

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-1288719720950.html

Vierailija
25/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa muuttaa slummialueelle.. ja oppia se että sinne ei kannata muuttaa.. jotkin haluavat omakohtaista oppia, muut oppivat toisten esimerkistä.

Vierailija
26/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.03.2015 klo 23:01"]

Ihan jees. Aika kaukana mistään Myyrmäistä. Vaikka ei nyt ihan mitään parastakaan aluetta ole.

[/quote]

Itse olen asunut Pukinmäessä 12 vuotta ja sen jälkeen 2 vuotta Myyrmäessä, kunnes vaihdoin kokonaan lääniä. Myyrmäkeä kanssa karsastin ajatuksena, mutta ainakin se uusi Kilterin alue siinä Myrtsin ja Malminkartanon välissä oli todella mukavaa. Toisaalta oli myös aikalailla erihintaista kuin "vanha Myyrmäki".  Ja ennenkaikkea oli paljon mukavampi kuin Pukinmäki! Itse asuin siinä Savelen päässä, eli aseman lähellä ja oli kyllä melko ankea paikka. Onhan se Myrtsin asemakin todella ankea, mutta siellä ei ole pakko liikkua. Pukinmäessä koko hommaa leimaa se aseman seutu. Todella vahva 70-lukuisen lähiön leima.

Mutta jokainen saattaa nähdä alueen vähän eri tavalla.

Vierailija
27/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi hel****i yleensä joku Helsinki. Kammottava paikka.

Vierailija
28/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi, ne uudet puukerrostalot vaikuttaa ihanilta! Onnittelut ap, että oot saanu sieltä asunnon! Ja puksulaisena voin sanoa, että täällä ei ole sen enempää pelättävää kuin muuallakaan. Itse olen ainakin junalla kulkenut iltaisinkin eikä koskaan ole ollut erityisen turvaton olo. Aseman kulmilla, baarien lähettyvillä sekoilee juoppoja, mutta ei täällä muuten sen levottomampaa ole kuin muuallakaan (no joo ehkä joku Munkkiniemi voi olla vähän eri asia...)

Mistä olet saanut päähäsi, että Pukinmäki olisi jotenkin erityisen turvaton paikka?

Vierailija
29/30 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tervetuloa naapuriin, siellä ne raksamiehet nytkin uurastaa :) 

täällä ei tosiaan juuri mamuja näe, kaupassakin ku käy niin supi suomalaisia kaikki asiakkaat aina. Asemalla en myöskään ole juoppoihin törmännyt, en tiedä kuinka vanhaa tuetoa muut täällä oikeen jakaa :D paljon parempi paikka kun esim malmi, junassa noita malmin hörhöjä välillä näkee. Niin tosiaan, teinejä täällä on paljon, enemmän teinejä ku mamuja tai umpijuoppoja... Nytkin kadulla ihan tyhjää raksamiehiä lukuunottamatta, just bussi ajoi ohitse. Rauhassa saa olla arkena ja viikonloppuna. Just nimenomaa tässä eskolantiellä. Siwa tossa on ryöstetty moneen kertaan ja näppäreitä siinä käy, siinä puksun suurin huolenaihe. 

Vierailija
30/30 |
13.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuitko jo valmiiksi kaupungin asunnossa ap? Miten onnistuit saamaan yksiön? Olitko erittäin kiireellinen hakija? Oletko työssäkäyvä? Itsekin hain ja olen kohta asunnoton. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan