Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää
On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.
Kommentit (163)
Oot todennäköisesti kuitenkin fyysisesti terve. Itsellä elämän jatkuva sairastelu ja taas tila pahentunut. On työ opiskelu ja yksinäisyydestä en kärsi mutta oi luoja ku saisin terveyteni,kivut ja lääkkeet veks.299
Sinussa ei ole mitään vikaa. Paljon tsemppiä sinulle! Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta! Olet arvokas. <3
No olen terve joo ja se hyvä ja toki työ.. mutta en koe olevani ollinen.. kaipaisin myös parisuhdetta
Sama.
Koko ikäni olen kamppaillut yksinolon ja yksinäisyyden kanssa/takia.
Ahdistaa ajatella kun joillakin on joku joka päivälle, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, harrastaa, kupitella mitä ikinä.
Mulla joka päivä/joka viikko/ joka vuosi samaa rataa, ettei ystävät tuo vaihtelua päiviini.
elämä ei ole samanlainen kaikille.
Entä jos hankkisit jonkun kivan säännöllisen harrastuksen, missä pääsisit tapaamaan uusia ihmisiä.
Ennen ihmiset halus jutella ja ketää ei nykyää oikee mikää kiinnosta... ilkeyksiä vaa tulee ja en jaksa välittää tommosista.
Enempi kaipaisin parisuhdetta mutta jotain vikaa minussa on tietynlaisia piirteitä etten kelpaa sit naisille.. se harmittaa eniten ku en osaa väkisin olla toisenlainenkaa enkä kai kiinnosta ketään
Töissäki ei oikee naisia yhtään kiinnosta.. ja ovat nuorempiaki.. että en tiiä sitte... kai tää ylipainoki tekee.. ihan sama
Niin kovadsti kaipais parisuhdetta.. nykyää niin kovaa.. en tiiä ei naisetkaa kerro miksen ole riittävä.. ihmettelen suuresti.. töissäki naiset ei ees juttele
No jos sulla ap on kaikki terveys niin ole onnellinen. Ei niillä ihmissuhteillaka tee mtn jos on vakavasti sairas
Kyllä, sinussa on vikaa. Olet epämiellyttävä valittava luuseri.
Lähde baariin bilettämään. Voit löytää itsellesi vaikka palkkamurhaajan.
Itsekin tekisin mitä vaan jos saisi olla terve. Pääsisi päivittäin lenkille ja salillekin monta kertaa viikossa, voisi hakea normaaleja töitä, ei tarvisi selitellä mitään kenellekään, ei olisi kipua ja ahdistusta tästä sairaudesta ja saisi käyttää omat rahat johonkin kivaan eikä lääkäriin ja lääkkeisiin. Olisin paljon onnellisempi, vaikka olisin yhtä yksinäinen kuin nyt. Ja varmaan terveenä sosiaalinen elämä olisi paljon helpompi järjestää.
Taas tää sama kolmen pisteen luuserivalittaja...
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, sinussa on vikaa. Olet epämiellyttävä valittava luuseri.
Asia on sitte selvä. No ennen en kai valittanu ku tutustuin naisiin ja sain naista.
Vierailija kirjoitti:
Lähde baariin bilettämään. Voit löytää itsellesi vaikka palkkamurhaajan.
Ei oikee kiinnosta enää ne baarit.. jotain mussa on vikaa oon miettiny.. ikä varmaa kans tekee ettei naisia enää kiinnosta ja ylipaino
Ennen kyl kävin baareissa ja tutustuin naisiin tai pääsin jutteleen. Nyt lopetin baareilun ja alkoholin ku ei sovi mulle no eipä tutustu naisiin.
On jo pitkään jatkunut tätä.. ennen ei ollut näin.. oli ihmisiä elämässä ja jotain tuttuja.. nyt ei oo ketään.. käyn vaa töissä ja oon yksin