Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mulla ei ole kavereita ja ja oikein en tunne että olisi elämää

Vierailija
07.12.2021 |

On jo pitkään jatkunut masennus ja kavereita ei ole. Töissä käyn mutta koen olevani vaa nykyää taas yksinäisempi. Vanhemmat vain mutta puhelin ei koskaan soi ja töiden ulkopuolella oon vaan yksin. Parisuhdettakaan ei ole. Mussa on varmaa jotain vikaa.

Kommentit (163)

Vierailija
1/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On jo pitkään jatkunut tätä.. ennen ei ollut näin.. oli ihmisiä elämässä ja jotain tuttuja.. nyt ei oo ketään.. käyn vaa töissä ja oon yksin

Vierailija
2/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot todennäköisesti kuitenkin fyysisesti terve. Itsellä elämän jatkuva sairastelu ja taas tila pahentunut. On työ opiskelu ja yksinäisyydestä en kärsi mutta oi luoja ku saisin terveyteni,kivut ja lääkkeet veks.299

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinussa ei ole mitään vikaa. Paljon tsemppiä sinulle! Hyvää joulua ja parempaa uutta vuotta! Olet arvokas. <3

Vierailija
4/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen terve joo ja se hyvä ja toki työ.. mutta en koe olevani ollinen.. kaipaisin myös parisuhdetta

Vierailija
5/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama.

Koko ikäni olen kamppaillut yksinolon ja yksinäisyyden kanssa/takia.

Ahdistaa ajatella kun joillakin on joku joka päivälle, jonka kanssa vaihtaa ajatuksia, harrastaa, kupitella mitä ikinä.

Mulla joka päivä/joka viikko/ joka vuosi samaa rataa, ettei ystävät tuo vaihtelua päiviini.

Vierailija
6/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämä ei ole samanlainen kaikille.

Vierailija
7/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos hankkisit jonkun kivan säännöllisen harrastuksen, missä pääsisit tapaamaan uusia ihmisiä.

Vierailija
8/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen ihmiset halus jutella ja ketää ei nykyää oikee mikää kiinnosta... ilkeyksiä vaa tulee ja en jaksa välittää tommosista.

Vierailija
9/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enempi kaipaisin parisuhdetta mutta jotain vikaa minussa on tietynlaisia piirteitä etten kelpaa sit naisille.. se harmittaa eniten ku en osaa väkisin olla toisenlainenkaa enkä kai kiinnosta ketään

Vierailija
10/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa alkaa pelata sählyä

Vierailija
11/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissäki ei oikee naisia yhtään kiinnosta.. ja ovat nuorempiaki.. että en tiiä sitte... kai tää ylipainoki tekee.. ihan sama

Vierailija
12/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kovadsti kaipais parisuhdetta.. nykyää niin kovaa.. en tiiä ei naisetkaa kerro miksen ole riittävä.. ihmettelen suuresti.. töissäki naiset ei ees juttele

Vierailija
13/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos sulla ap on kaikki terveys niin ole onnellinen. Ei niillä ihmissuhteillaka tee mtn jos on vakavasti sairas

Vierailija
14/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, sinussa on vikaa. Olet epämiellyttävä valittava luuseri.

Vierailija
15/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähde baariin bilettämään. Voit löytää itsellesi vaikka palkkamurhaajan.

Vierailija
16/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin tekisin mitä vaan jos saisi olla terve. Pääsisi päivittäin lenkille ja salillekin monta kertaa viikossa, voisi hakea normaaleja töitä, ei tarvisi selitellä mitään kenellekään, ei olisi kipua ja ahdistusta tästä sairaudesta ja saisi käyttää omat rahat johonkin kivaan eikä lääkäriin ja lääkkeisiin. Olisin paljon onnellisempi, vaikka olisin yhtä yksinäinen kuin nyt. Ja varmaan terveenä sosiaalinen elämä olisi paljon helpompi järjestää.

Vierailija
17/163 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tää sama kolmen pisteen luuserivalittaja...

Vierailija
18/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, sinussa on vikaa. Olet epämiellyttävä valittava luuseri.

Asia on sitte selvä. No ennen en kai valittanu ku tutustuin naisiin ja sain naista.

Vierailija
19/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähde baariin bilettämään. Voit löytää itsellesi vaikka palkkamurhaajan.

Ei oikee kiinnosta enää ne baarit.. jotain mussa on vikaa oon miettiny.. ikä varmaa kans tekee ettei naisia enää kiinnosta ja ylipaino

Vierailija
20/163 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kyl kävin baareissa ja tutustuin naisiin tai pääsin jutteleen. Nyt lopetin baareilun ja alkoholin ku ei sovi mulle no eipä tutustu naisiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä