Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Takana loistava tulevaisuus. Muita?

Vierailija
12.03.2015 |

Onko muita, joista kaikki ovat aina odottaneet jotakin suurta. Joita on pidetty erityisinä ja lahjakkaina mutta jotka kuitenkin päätyvät epäonnistumaan lähes kaikilla elämän sektoreilla.

Kommentit (121)

Vierailija
121/121 |
13.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry, en vastaa tuota kuvausta, mutta heräsin siihen että mulla on asiat ihan toisin päin.

Olen 70 luvun alussa syntynyt, koulu ei mennyt kovin hyvin en ikinä olisi selviytynyt esim lukiosta. Ainoastaan liikunta, konekirjoitus ja kotitalous oli minulla yläasteella aina 9-10. Kukaan sukulainen tai kaveri ei varmasti odottanut minulta juuri mitään, eikä voinut kuvitellakaan miten pitkälle tulisin pääsemään. Ainoa poikkeus oli kotitalousopettajani jota näin ehkä 6-7 v yläasteen jälkeen. Olin opiskelemassa jo tuolloin ravintolapäälliköksi, hän laski kätensä olkapäälleni ja sanoi, että minä tiedän ja aistin sen että sinä tulet pääsemään työurallasi vielä pitkälle, olit silloin yläasteella jo niin nokkelaälyinen ja hoksaava. 

Juu, niin pääsin alku lähtökohtiin nähden todella pitkälle, en olisi ikinä  itse kuvitellutkaan. Mutta toisaalta on surullista että omasta lähipiiristä ei kukaan koskaan sanonut mitään tuon suuntaistakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kahdeksan