Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten saan 18-vuotiaan lähtemään kodistani

Vierailija
07.12.2021 |

..kun oikeesti olen ihan rikki sen kanssa.
Oma lapsi siis. Ainoa.
Entinen reipas ja kiva nuori on nyt saamaton laiska lapamato. Makaa päivät. Valvoo yöt.
Pelaa. Nuuskaa.
Ei urheile enää.
Tiuskii. Vaatii. Häijyilee. Ylimielinen ja itsekäs.
Valehtelee.
Ei käytä huumeita. Alkoholia joskus bileissä viikonloppuina, ei arkisin.
Rahaa annan vain minä joten kontrolli toimii.
Huonot välit isäänsä.
En tiedä. En jaksa.
Järki sanoo että kesällä intti, sinnuttele sinne saakka. Mutta on tässä vielä monet väännöt ennen sitä.
Haluaisin jo elää rauhassa enkä katsella tämmöistä. En tiedä mitä oikein on tapahtunut. Muutos alkoi tänä syksynä.

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap hae itselle ainakin hormonikorvaushoito, mulla auttoi uneen, jakamiseen, muistiin, vi*utukseen.

Vierailija
102/104 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetihän se lähtee armeijaan. Siihen asti hymyilet kauniisti ja kun alkaa harmittaa, huudat sille päin naamaa mikä sinua harmittaa. Ei tuonikäistä tarvitse enää varsinaisesti lapsena kohdella.

Miten tuollainen armeijassa pärjää kun ei muu kiinnosta kuin pelaaminen ja makaaminen? Lopeta rahanantaminen ap. Sun elatusvelvollisuus on ohi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria myös jännittää armeija tosi paljon. Jos on lyhyt aika lähtöön, se voi stressata.

Vierailija
104/104 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helvetti. Huoli-ilmoitus, masennus, etsivä nuorisotyö... 18-vuotiaalle energiajuomakielto ja nukkumaanmenoajat? Ap on 10 vuotta myöhässä..

Jätkä tekee mitä huvittaa koska sallit sen. Aina, aina kehitellään joku ihme diagnoosi kun tyyppi on vaan itsekäs ja laiska. Ettekö te enää uskalla puhua lapsillenne? Ap, nyt itseä niskasta kiinni ja sanot pojalle että käytös on muuttunut sellaiseksi että pojan on parempi asua muualla. Aikaa 2 vk hakea vaikka soluasunto, kyllä siellä armeija-ajan asuu. Näin.