Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?

Vierailija
07.12.2021 |

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (242)

Vierailija
61/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tule matcheja niin fiksaa profiili.

Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.

Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.

Siinäpä se oleellinen.

Tuo voisi toimia, mutta silloin en olisi oma itseni. Olisi Tinder-minä ja sitten se minä, joka olen. Haluaisiko tavata sen väärän minän?

ap

Miksi sitten kysyt neuvoja, jos et ole valmis muuttamaan toiminnassasi mitään?

Hankala sanoa.

Siellä pohjalla on kuitenkin se todellinen minäni. Olisitko sinä tyytyväinen, jos mulla olisi hiottu Tinder-profiili, mutta sitten sen takaa paljastuisi toisenlainen mies?

ap

No se riippuu millä tavalla toisenlainen. Jos olisit suoranaisesti valehdellut asioita profiilissasi, en olisi tyytyväinen. Mutta jos olisit siinä tuonut esiin vain parhaat puolesi, en näkisi siinä mitään väärää. Mun mielestä nuo ehdotukset olivat hyviä, ei niiden mukaan toimiminen tee kenestäkään feikkiä. Se sen sijaan tekee, jos laitat jonkun muun kuvia, kaunistelet ikääsi jne.

Vääristellessä olisin ehkä keskiarvomies. Sekään ei ole tosi. Siksi olen mieluummin oma itseni. Eipä ainakaan kukaan tykkää, joka luulee musta jotain liikaa.

ap

Vierailija
62/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä profiilitekstisi tänne (tunnistettavat yksityiskohdat voit muuttaa). Me autetaan parantamaan sitä!

Kuvat hyviksi ja se tarkoittaa siis sitä, että vaikka joku valokuvausta harrastava kaveri ottaa susta kuvan, jossa vähän hymyilet vs. sulla on hämärä nenäkarva- tai peiliselfie. Mahdollisimman hyvin pukeva paita päälle, eli jos olet tavanomainen maantienvärinen suomalainen (itsekin olen), musta ei ole paras väri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.

Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.

Siinäpä se oleellinen.

Tuo voisi toimia, mutta silloin en olisi oma itseni. Olisi Tinder-minä ja sitten se minä, joka olen. Haluaisiko tavata sen väärän minän?

ap

Miksi sitten kysyt neuvoja, jos et ole valmis muuttamaan toiminnassasi mitään?

Hankala sanoa.

Siellä pohjalla on kuitenkin se todellinen minäni. Olisitko sinä tyytyväinen, jos mulla olisi hiottu Tinder-profiili, mutta sitten sen takaa paljastuisi toisenlainen mies?

ap

No se riippuu millä tavalla toisenlainen. Jos olisit suoranaisesti valehdellut asioita profiilissasi, en olisi tyytyväinen. Mutta jos olisit siinä tuonut esiin vain parhaat puolesi, en näkisi siinä mitään väärää. Mun mielestä nuo ehdotukset olivat hyviä, ei niiden mukaan toimiminen tee kenestäkään feikkiä. Se sen sijaan tekee, jos laitat jonkun muun kuvia, kaunistelet ikääsi jne.

Vääristellessä olisin ehkä keskiarvomies. Sekään ei ole tosi. Siksi olen mieluummin oma itseni. Eipä ainakaan kukaan tykkää, joka luulee musta jotain liikaa.

ap

Eli et edes halua että kukaan kiinnostuu. No ei siinä mitää, ihan oma valintasi.

Vierailija
64/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miten toisenlainen? Ei kuvia tarvitse väärentää, mutta panostat kuvien laatuun. Pahimmat esimerkit Tinderistä on 10-15 metrin päästä otetut kuvat, joista ei saa mitän selvää.  Lyhyesti esittelet itseäsi profiilistekstissä positiivisella otteella eli et listaa millaista kumppania et halua, vaan kerrot mitä hyvää sinussa on.

Sanoisin että vielä pahempia ovat kuvat jotka on otettu liian läheltä ja yleensä vielä alaviistosta.

Vierailija
65/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kiinnostavaa päästä hiomaan miesten tinderprofiileja, tee joku anonyymi sähköposti ja laita tänne niin autan! Toki omasta näkökulmastani mutta naisnäkökulma sekin. Oon käyttänyt tinderiä vuosia aikanaan, kolme vuotta sitten tuli sen verran hyvä match että poistin sovelluksen. Monenlaista profiilia kerkesi tulla vastaan sinä aikana.

Vierailija
66/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä teillä naisilla on metsästystä ja/tai kalastusta harrastavia miehiä vastaan? Nämä jos jotkin ovat niin historian saatossa miehiin kovakoodattuja perusviettejä kuin olla ja voi. Ilman (miesten) metsästys- (ja tulenteko) taitoa olisimme yhä savanneilla leopardien ruokana, koska aivomme eivät olisi saaneet riittävästi proteiineja, jotta olisimme edenneet evoluutiossa seuraaville kehitystasoille. Tämä on yksi esimerkki, miten nyky-yhteiskunta on niin feminiinisen narratiivin läpäisemä että aivan normaalit miesten elämään kuuluvat asiat aletaan nähdä tuomittavina ja marginalisoituina. Kertoo myös miten irtaalla normaalista luonnon kiertokulusta olette. Tehotuotettu liha, jota ostatte marketista, tai lemmikkien pitäminen kiintymys-ja läheisyysorjinanne vailla hyötyfunktiota, se vasta eläinten kaltoinkohtelua ja luonnonvastaista onkin. 

Vierailija
67/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi monella on kuva, jossa ovat kuin seipään nielleitä, miksi??

Vierailija
68/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä naisilla on metsästystä ja/tai kalastusta harrastavia miehiä vastaan? Nämä jos jotkin ovat niin historian saatossa miehiin kovakoodattuja perusviettejä kuin olla ja voi. Ilman (miesten) metsästys- (ja tulenteko) taitoa olisimme yhä savanneilla leopardien ruokana, koska aivomme eivät olisi saaneet riittävästi proteiineja, jotta olisimme edenneet evoluutiossa seuraaville kehitystasoille. Tämä on yksi esimerkki, miten nyky-yhteiskunta on niin feminiinisen narratiivin läpäisemä että aivan normaalit miesten elämään kuuluvat asiat aletaan nähdä tuomittavina ja marginalisoituina. Kertoo myös miten irtaalla normaalista luonnon kiertokulusta olette. Tehotuotettu liha, jota ostatte marketista, tai lemmikkien pitäminen kiintymys-ja läheisyysorjinanne vailla hyötyfunktiota, se vasta eläinten kaltoinkohtelua ja luonnonvastaista onkin. 

Johan tindernaiset kertoivat tämän syksyllä sinulle niillä sieniämpäreillä.

Monta kuvaa harrastuksestasi, joka ei vastapuolta oikein kiinnosta, ei ole kiinnostusta lisäävä tekijä. Entä jos minä pistäisin sinne kuvan mun lanka- ja kangasvarastoista, meikkisivellinkokoelmasta, makuuhuoneen sisustuksesta jne? Naisethan minusta kiinnostuisivat, eivät miehet.

Monilla kuvilla esitelty harrastus vaikuttaa myös siltä, että se on henki ja elämä. Mitä tehdä autoista kiinnostuneella miehellä, jos se on aina kädet rasvassa tallilla autoa rassaamassa? Samaa te käytätte perustelua hevosnaisten skippaamiselle. Tallille menee kaikki aika ja raha.

Vierailija
69/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-ei kuvia

-ei profiilitekstiä

-ei kunnollista profiilitekstiä

-profiiliteksti ei nappaa

-hakee eri asiaa kuin minä

-arvot eivät kohtaa

-huumorikuvia

-kuvia lapsista

- kuvissa alkoholia, savukkeita

-kuvia päihtyneenä

-ryhmäkuvia

-kuvia metsästys ja kalastus reissulta

-kuvia autoista tai taloista

- kuvia joissa alasti tai osittain

-seksuaalisuuteen vihjaavat kuvat ja tekstit

-kutosalilla otettuja kuvia

-kuvia naama kurtulla

- sairaalloisen lihava

- ulkonäkö ei miellytä

- kuvissa vinkkejä ääriajattelusta ja uskomuksista

-naisia alentavat tekstit ja kuvat..

Tinder on viemäri. En ole siellä enää.

Vierailija
70/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinäpä se oleellinen.

ap

Mikä tuossa sitten olisi sitä, että et ole oma itsesi? Sinulle ehdotettiin, että hymyilisit (ainakin joissain kuvissa) ja olisit siistin oloinen, laittaisit muutaman kuvan joissa kaikissa eri vaatteet. Lisäksi sinulle ehdotettiin, että kertoisit profiilitekstissä mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet, jne. Eli toisin sanoen kertoisit profiilitekstissäsi itsestäsi jotain, jotta tuntemattomat naiset saisivat edes jonkinlaisen käsityksen siitä, millainen tyyppi olet. Viimeiseksi sinulle ehdotettiin, että kirjoitat kokonaisia lauseita listaamisen sijaan.

Mikä tässä nyt sitten on se, mikä ei ole sinua itseäsi? Etkö hymyile koskaan tai vaihda vaatteita? Etkö harrasta mitään, käy töissä tai etkö tiedä, mitä Tinderistä haet (seurustelua vai elämänkumppania vai irtoseksiä tai vakituista seksisuhdetta vai pelkkää juttuseuraa)? Vai eikö ilmaisuusi kuulu kokonaiset lauseet?

Jättää tietysti pois sellaiset asiat, jotka koet vieraaksi omalle persoonallesi, mutta poimi ne vinkit, joita voit hyödyntää ilman, että koet valehtelevasi. Toki, jos et ikinä hymyile, ei kannata laittaa hymykuvaa, tai jos et harrasta mitään, et tietenkään voi harrastuksista kertoa.

Vierailija
71/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä hylkään miehen Tinder-profiilin seuraavista syistä:

- ei profiilitekstiä (tai pelkkä pituus)

- mikään kuvissa tai tekstissä ei herätä sellaista kiinnostusta, että keksisin sieltä mitään kommentoitavaa (minä sentään pistän aloituksia miehelle, jos match tulee selatessani)

- rumat, pelottavat tai tylsät kuvat

- kuvat omaisuudesta

- kaljatölkit tai tupakkaa kuvissa

- kalju (en vaan tykkää), myös sellaiset joissa on hattu joka ikisessä kuvassa

- mitään passiivis-aggressiivista profiilitekstissä

Profiilit joista olen tykkäillyt:

- kolahtavaa huumoria tekstissä tai kuvissa

- kivan näköinen minua kiinnostavalla tavalla (manbunit on HOT!)

- meillä saattaisi olla yhteisiä kiinnostuksenkohteita (esim. erikoisia harvinaisia harrastuksia, tai musiikkimakua)

- mies uskaltaa kertoa jotain mielipiteitä jakavaa itsestään ja se kolahtaa juuri minuun (esim. poliittinen suuntaus tai muu mielipide), siitä tietää että miehelle ei kelpaa vain nainen kuin nainen

Neuvoni sinulle ap, älä yritä tavoitella kaikkia naisia, vaan juuri sinua kiinnostavia naisia.

Vierailija
72/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Totta ihmeessä se on merkitsevä asia. Jos koulutuksesta tai työstä ei olisi mitään vihjettäkään niin olettaisin että kumpaakaan ei ole (eikä ehkä tulevaisuudessakaan) tai siellä on vaan joku peruskoulu ja kesätyö kymmenen vuotta sitten. Ei jatkoon siis.

Vierailija
73/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en eläinoikeussyistä vegaaniksi ryhtyneenä halua suhdetta ihmisen kanssa, joka pystyy tappamaan toisen olennon. Ei minulla silti sitä metsästystä harrastavaa miestä vastaan mitään ole ihmisenä, mutta hän ei ole sellainen, jonka kanssa haluaisin jakaa elämäni. Sienestys ok, joskin itse tuskin jaksan lähteä mukaan sienestämään, mutta ehkä se ei olisi ongelma miehellekään. Se, että ihmiskuntan on aiemmin tarvinnut liharuokaa selvitäkseen, ei ole minulle syy aloittaa suhde metsästäjän kanssa aikana, kun monipuolista ja ravitsevaa kasvisruokaa saa kaupasta. Joskaan en olisi yhtään kiinnostuneempi myöskään tehotuotettua lihaa ostavasta henkilöstä (useimmiten ne metsästäjät muuten syövät sitä myös). Eikä lemmikkien omistajat kiinnosta myöskään.

Pointti ei tässä ole se, ketkä ovat parempia ihmisiä, enkä edes ajattele tätä asiaa niin. Vaan ajattelen niin, että samankaltaiset ihmiset, joilla arvot ja elämäntyylit osuvat yhteen, sopivat parhaiten toistensa kumppaneiksi. 

Vierailija
74/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Totta ihmeessä se on merkitsevä asia. Jos koulutuksesta tai työstä ei olisi mitään vihjettäkään niin olettaisin että kumpaakaan ei ole (eikä ehkä tulevaisuudessakaan) tai siellä on vaan joku peruskoulu ja kesätyö kymmenen vuotta sitten. Ei jatkoon siis.

Itse tykkäsin monista profiileista joissa ei ollut mitään vihjettä koulutuksesta eikä työstä ja sieltä paljastui mm. poliisi, lääkäri, ekonomi ja ammattiurheilija, muutamia mainitakseni.

Vierailija
75/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, sun ongelmasi todennäköisesti on se, että et tule ikinä tasoisillesi naisille näkyville.

Tinderin tarkoituksena ei ole saada sinua tai ketään muutakaan pariutumaan, vaan saada ihmisiä viettämään mahdollisimman paljon aikaa sovelluksessa. Datan mukaan miehet käyvät siellä usein ja ovat pitkään, naiset käyvät harvemmin ja selaavat vain pienen osan profiileja. Ne taas ovat mahdollisimman komeita tyyppejä, että nainen tulisi sinne pian uudestaan. Koska naisia on siellä murto-osa miehiin nähden, keskiverto mieskäyttäjä ehtii plärätä kaikki naiset läpi, kun naisille näytetään vain niitä kalsarimalleja.

Tinder pyrkii kuitenkin maksimoimaan osumien ja viestien lukumäärän, eli ei kannata heittää kokonaan kirvestä kaivoon.

Kirjoittamalla edes jotenkin täysjärkisen bion ja käyttämällä kasvokuvia ilman aurinkolaseja ja mieluiten vielä hymyllä pääsee helposti top 25%:iin.

Vierailija
76/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

-eri

Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?

Sitähän minäkin.

Olen nainen(merkonomi), mutta miksi ei voisi olla? :D Ei me enää eletä missään luokkayhteiskunnassa jossa herra ja rouva Tohtori kävelevät nenä pystyssä iltapäiväteelle keskustelemaan globalisaatiosta samaan aikaan kun talonmies-pariskunta Möttönen remuaa rööki suussa, siideri kädessä kiireellä kotiin, koska tempparit tulee.

Mulla on kavereina esim. kokki, puutarhuri, koneinsinööri, elämäntapatyötön taiteilija, automekaanikko ja lääkäri.

Näistä itseasiassa tuo insinööri on kaikkein vähiten "sivistynyt". Hän vaan sattui osaamaan matikka koulussa mutta muuten häntä kiinnostaa juurikin viinan juonti ja tempparit. :D

Ja AP: mua ei kiinnosta miehen koulutus vaan sivistys ja ne ei ole sama asia. Kuvien täytyy myös olla hyviä, moni komeakin mies ottaa itsestään ihan kamalia kuvia. Olisiko sun nmahdollista kysyä joltain naiselta apua niiden ottamiseen? Miesten estetiikantaju on välillä kyseenalainen. :D

Mitähän väliä sillä on minkälaisia kuvia sitä on ottanut, jos kuitenkin uökonäkö on ok? Oletko hakemassa jotain valokuvamallia?

Vierailija
77/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, laita sun profiiliteksti tänne, niin me autetaan sua

Vierailija
78/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

-eri

Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?

Sitähän minäkin.

Olen nainen(merkonomi), mutta miksi ei voisi olla? :D Ei me enää eletä missään luokkayhteiskunnassa jossa herra ja rouva Tohtori kävelevät nenä pystyssä iltapäiväteelle keskustelemaan globalisaatiosta samaan aikaan kun talonmies-pariskunta Möttönen remuaa rööki suussa, siideri kädessä kiireellä kotiin, koska tempparit tulee.

Mulla on kavereina esim. kokki, puutarhuri, koneinsinööri, elämäntapatyötön taiteilija, automekaanikko ja lääkäri.

Näistä itseasiassa tuo insinööri on kaikkein vähiten "sivistynyt". Hän vaan sattui osaamaan matikka koulussa mutta muuten häntä kiinnostaa juurikin viinan juonti ja tempparit. :D

Ja AP: mua ei kiinnosta miehen koulutus vaan sivistys ja ne ei ole sama asia. Kuvien täytyy myös olla hyviä, moni komeakin mies ottaa itsestään ihan kamalia kuvia. Olisiko sun nmahdollista kysyä joltain naiselta apua niiden ottamiseen? Miesten estetiikantaju on välillä kyseenalainen. :D

Mitähän väliä sillä on minkälaisia kuvia sitä on ottanut, jos kuitenkin uökonäkö on ok? Oletko hakemassa jotain valokuvamallia?

Tinderissä on valtavasti miehiä, joilla on kaikissa kuvissa aurinkolasit, osassa kuvista irvistys tai lähes pelkät sieraimet, keskisormi pystyssä (oikeasti kuka haluaa tällaisen kanssa vaihtaa edes viestejä?) tai autoja. Ihan sama, miten komea on irl, hirveän urpon kuvan antaa.

Vierailija
79/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

-eri

Ei se kaikille merkittävä ole, mutta onhan se sellainen helposti kerrottava perustieto kuitenkin, nopeastihan sen kirjoittaa. Usein tuollaiset simppelit, vaikka neutraalitkin perustiedot yhdistettynä omaa persoonaa kuvaavaan tekstiin antavat jo profiilitekstiksi riittävän hyvän kokonaiskuvan noin alkuun. Itse voisin kyllä matchata profiilia, jossa ei ole kerrottu koulutusta tai millä alalla henkilö on, jos profiili olisi kiinnostavam ja toisaalta mikään muu kuin oma alani ei toisi lisäpisteitä. Jos joku sattuisi olemaan samalla alalla kuin itse, olisi se iloinen yllätys, mutta toki silloinkin pitäisi muun osan profiilista olla kiinnostava myös.

Vierailija
80/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On todellakin väliä. Jos kuvassa katsoo vihaisen näköinen mies tai kuva on kuin

sarjamurhaajan pidätyskuva, niin eipä komeus pelasta. Tai puolipimeässä otettu epäselvä kuva aurinkolasit päässä ja tuoppi kädessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän