Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?

Vierailija
07.12.2021 |

Kiitos jo etukäteen.

Kommentit (242)

Vierailija
101/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.

Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Vierailija
102/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä teillä naisilla on metsästystä ja/tai kalastusta harrastavia miehiä vastaan?

Kellä on, kellä ei ole. Itsellä tullut useampi kalastava nainen Tinderissä tarjolle ja pari metsästävääkin. Saaliskuviakin muutamalta kalastavalta naiselta nähnyt.  Itse en kalasta tai metsästä, joten jos nuo ovat ainoat kiinnostuksen kohteet naisen profiilissa, niin skippaa koska haluan löytää yhteisiä kiinnostuksia profiiliemme välillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sijaintikin vaikuttaa. Vaikka olis hyvät kuvat ja kiva teksti, niin ohitan jos olet 'pihtiputaalta'.

Tuo ei ole mun ongelma. Asun yli 100 000 asukkaan kaupungissa. 

ap

Silti voi olla varsin pieni Tinderiä käyttävien naisten joukko. Noin puolet asukkaista naisia, joista noin puolet parisuhteessa. Ikä rajaa rajusti. Osa ei ole heteroita ja moniko hakee seuraa Tinderissä? 100-500 käyttäjää lienee turvallinen arvaus. Miehiä Tinderissä noin kolminkertainen määrä, joten massasta pitää kyetä erottumaan. 

Vierailija
104/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotta ei puhuttaisi asian vierestä niin voin kertoa tähän millainen mun Tinder-profiili on.

Mulla on viisi kuvaa. Hymyilen niissä. On kokovartalokuvia ja harrastuskuvia. Ei ole kalastuskuvia. Tekstissä on muutamalla lauseella info siitä millainen olen, mitä haen ja ehkä lopussa joku mielestäni hauska vitsi.

Tuolla ei saa matcheja.

ap

ehkä vika on siinä vitsissä..

Vierailija
105/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Samaa ajattelin.

Vierailija
106/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap vaikutat vähän yksinäiseltä ja takakireltä etkä halua muutosta. Pientäkään muutosta. Naisena en halua parisuhteeseen muutosvastarintaisen miehen kanssa - parisuhde on muutenkin hankalaa, kompromisseja ja kaikkea. Jos vielä toinen hannaa joka asiassa vastaan ”en mä tätä” ja ’en mä ainakaan tota” niin ei kiitos. Joskus tuon näkee jo katseesta tai kulmakarvojen asennosta.

Vierailija
107/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- liian pitkä kuvaus, kuvaus täynnä kirjoitusvirheitä, kuvaus pelkkiä hymiöitä

- ihan erilaiset arvot kuin mulla

- ei kuvaa tai huono kuva

- tupakoi tai juo kaljaa

Vierailija
108/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Onko silmät näkyvissä?

Millainen se ”hauska vitsi” on?

Kirjoitatko etsiväsi hoikkaa tai ”itsestään huolta pitävää”?

Vierailija
109/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyn uudestaan:

Mikä sinusta tekee kiinnostavan?

Me naiset harvemmin kiinnostumme miehestä vain siksi, että hän on olemassa ja hengittää. Tai että hän asuu 10 km säteellä ja on sinkku. Pitää olla jotain, mikä herättää kiinnostuksen. Se voi olla vaikea ymmärtää, jos itse pyyhkii oikealle kaikki naiset, joiden ulkonäössä ei ole mitään isompaa vikaa.

Kun itse viimeksi (ja viimeisen kerran ikinä) kokeilin nettideittailua, tein haun aika laajalla alueella ja löysin silti vain neljä tai viisi sellaista miestä, joille laitoin viestin. Yksi tai kaksi heistä vastasi mutta siihen se jäikin. Onneksi, koska sittemmin ihan livenä tapasin nykyisen puolisoni.

Vierailija
110/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.

Vierailija
111/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille

-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt

-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia

-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani

-joiden profiiliteksti ei iskenyt.

Siinäpä ne.

Nämä ovat melko subjektiivisia juttuja. Kiitos silti vastauksesta.

ap

Tietysti ne ovat. Ja siksi on ihan turha yrittää muuttaa itseään, koska koskaan ei voi miellyttää kaikkia tai edes suurinta osaa.

eri

Toki.

Mutta Tinderin kaltaisessa sovelluksessa olisi hyvä miellyttää suurinta osaa, koska silloin parantaisi mahdollisuuksiaan löytää seuraa.

ap

SIllon ei paranna mahdollisuuksiaan kuin epäsopivien matchien saamiseen, oman persoonansa piilotteluun ja pettymyksiin.

Vierailija
112/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pari syytä:

- ei koulutusta

- huonot kuvat

- lihava

Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.

-eri

Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?

Sitähän minäkin.

Olen nainen(merkonomi), mutta miksi ei voisi olla? :D Ei me enää eletä missään luokkayhteiskunnassa jossa herra ja rouva Tohtori kävelevät nenä pystyssä iltapäiväteelle keskustelemaan globalisaatiosta samaan aikaan kun talonmies-pariskunta Möttönen remuaa rööki suussa, siideri kädessä kiireellä kotiin, koska tempparit tulee.

Mulla on kavereina esim. kokki, puutarhuri, koneinsinööri, elämäntapatyötön taiteilija, automekaanikko ja lääkäri.

Näistä itseasiassa tuo insinööri on kaikkein vähiten "sivistynyt". Hän vaan sattui osaamaan matikka koulussa mutta muuten häntä kiinnostaa juurikin viinan juonti ja tempparit. :D

Ja AP: mua ei kiinnosta miehen koulutus vaan sivistys ja ne ei ole sama asia. Kuvien täytyy myös olla hyviä, moni komeakin mies ottaa itsestään ihan kamalia kuvia. Olisiko sun nmahdollista kysyä joltain naiselta apua niiden ottamiseen? Miesten estetiikantaju on välillä kyseenalainen. :D

Mitähän väliä sillä on minkälaisia kuvia sitä on ottanut, jos kuitenkin uökonäkö on ok? Oletko hakemassa jotain valokuvamallia?

Huonosti otetut valokuvat antavat vaikutelman, että mies tekee muutkin asiat hutiloiden. Tuo on vähän sama asia kuin lähettäisit työhakemuksen, joka vilisee kirjoitusvirheitä. Jos ei viitsi edes siihen panostaa, että on selkeät kuvat niin se kertoo kyllä miehestä aika paljon, nykyaikaan puhelimissa on todella hyvät kamerat ja jos YouTubesta voi vaikka katsoa opastusvideon miten ottaa hyviä kuvia.

T. Eri

Vierailija
113/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä sinusta tekee kiinnostavan?

Mikä viime kädessä tekee yhdestäkään taviksesta kiinnostavan? Itse katson kuvat eli näyttääkö toinen siltä, että minun kannattaa teksti lukea. Tekstistä toivon löytäväni yhteisiä kiinnostuksia enkä omia turn-off juttujani kuten tupakointia, lapsitoiveita, lemmikkejä jne. Deittisivuilla on lopulta todella vähän naisia, joita kiinnostaa lähestyä, koska mitään syytä lähestyä ei profiileissa anneta.

Vierailija
114/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Joko sulla on hammashymy ja huonosti hoidetut/puuttuvia hampaita tai sitten hassunhauska vitsi on ihan susi. Veikkaan jälkimmäistä. Myös kuvissa tai tekstissä on jotain vikaa joten tosiaan helpottaisi jos kirjoittaisit esim sen vitsin tänne niin voidaan arvioida onko se ongelma.

Vierailija
115/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Ehkä voi olla. Voin kokeilla jättää sen pois.

Kiitos vinkistä.

ap

Vierailija
116/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

No en ihmettele, mutta tervetuloa miehenä Tinderiin. Mulla on 5 kuvaa, jotka aika erilaisia kuten urheiluharrastuksen parissa, kasvokuva jne + pitkä esittelyteksti. Olen korkeasti koulutettu, ihan hyvännäköinen, tumma ja pitkä mies. Aika kalastelua on ja käy työstä, jotta saa jonkun kiinnostavan mätsin. Turhilla tykkäyksillä tai mätseillä en tee mitään, joten etsintä jatkunut jo useamman vuoden. Ehkä pituuden ansiosta saan jonkun mätsin, jos nainen lähemmäksi 180 pitkä tai yli. Eipä ole helppoa, ei tarvitse kadehtia yhtään.

Hyvännäköisyyskin voi olla tinderissä ongelma, jos se ylittää tietyn rajan. Itse en laittanut tykkäystä miehille, joista ajattelin kuvan perusteella että ovat liian komeita minulle ja matcheja löytyy jonoksi asti, ja olen kuullut että moni muukin nainen toimii samalla tavalla.

Vierailija
117/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Joko sulla on hammashymy ja huonosti hoidetut/puuttuvia hampaita tai sitten hassunhauska vitsi on ihan susi. Veikkaan jälkimmäistä. Myös kuvissa tai tekstissä on jotain vikaa joten tosiaan helpottaisi jos kirjoittaisit esim sen vitsin tänne niin voidaan arvioida onko se ongelma.

Niin kai tässä on se ongelma.

Itse en muiden profiileja katsoessani mieti, että huonon vitsin takia jätän tykkäämättä. Ehkä sitten moni tekee niin. Pieninkin virhe aiheuttaa sen, että profiili heitetään pois.

ap

Vierailija
118/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuolla ei saa matcheja.

ap

Niin kai tässä on se ongelma.

Itse en muiden profiileja katsoessani mieti, että huonon vitsin takia jätän tykkäämättä. Ehkä sitten moni tekee niin. Pieninkin virhe aiheuttaa sen, että profiili heitetään pois.

ap

Silloin kun ollaan parisuhdetta etsimässä, on todella tärkeää että huumorintajut kohtaavat. Huono vitsi ei siis ole mikään pikkujuttu.

Vierailija
119/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin vuoden 2020 alussa reilun kuukauden Tinderissä ja sain todella heikosti tykkäyksiä, mutta tuohon vaikuttaa valtavan paljon myös kaupunki. Itse asun suhtellisen pienessä, n. 45k asukkaan kaupungissa ja tarjonta jopa sadan kilometrin säteellä oli hyvin nopeasti koluttu läpi.

Omasta mielestäni profiilini oli suhteellisen selkeä niissä raameissa, mitä Tinder antaa käytettäväksi. Siellä vaan on omasta mielestäni ongelmana, ettei sovellus anna kovin avokätisesti mahdollisuuksia luoda kattavaa profiilia. Muistaakseni kuvien määrä oli rajoitettu viiteen ja profiilitekstin pituus oli jotain twiitin luokkaa, eli ei kovin helppoa luoda kattavaa profiilia.

Tiedän, että täällä kysyttiin neuvoa nimenomaan naisilta, mutta laitan nyt ohimennen omia painotuksia tähän ohimennen.

Profiilit joista tykkäsin:

- Selkeä profiiliteksti, jossa kerrottiin jotain henkilöstä itsestään.

- Useampia kuvia, joiden joukossa myös muita kuin selfieitä.

- Siisti, mutta rento olemus sekä tekstin, että kuvien välityksellä.

- Saman suuntaisia elämänarvoja.

- Samalla tarkoituksella liikkeellä, eli ei esim ONS, jne.

Profiilit joista en tykännyt:

- IG linkki ensimmäisenä. (Pinnallista. Hakee mahd. vain seuraajia).

- Onlyfans. (Hyi v'ttu).

- Ei profiilitekstiä, pelkkiä emojia, geneerinen profiiliteksti tai jotain aforismeja tekstin sijaan.

- Pelkkiä selfie kuvia, matkakuvia, autokuvia, aurinkolasit jokaisessa kuvassa, yökerhokuvia, jne.

- Alkoholia kuvissa.

- Näkyviä tatuointeja. (Ei välttämättä deal breaker, mutta itseäni ei miellytä eikä mulla ole ainuttakaan).

- Lista vaatimuksia. (Ei niitä täytä melkein kukaan muukaan alustalla, joten ei kannata vaivautua).

- Rahan ja materian korostaminen.

Tuossa nyt jotain. Ei välttämättä hyödytä AP:ta, mutta laitoin aikani kuluksi kuitenkin. Lopulta tuntuu, että ainakin omalla kohdallani moni tässä langassa kirjoittaneista naisista osuu naulan kantaan sen osalta, minkälainen profiili miehellä ei miellytä. Pätää ainakin minun kohdallani myös samat asiat pitkälti naisten profiileihin.

M29

Vierailija
120/242 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Itsellä helpompaa todeta miksi en laita jotakuta oikealla kuin miksi laittaisin oikealle. Olen mieluummin liian kriittinen kuin liian lepsu. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme