En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?
Kommentit (242)
No kokeilin tätä Tinderissä just nyt ja tässä on päällimäiset syyt miksi vedin vasemmalle sen lisäksi ettei ole mitään profiilitekstiä tai että ulkonäkö ei miellytä.
- ei kerro muuta itsestään kuin sen, että on pitkä ja harrastaa matkailua. Itsekin tykkään matkailusta, mutta kyllä kiinnostais tietää muutakin.
- Miehen sijainti on lähes 4000 mailin päässä omasta sijainnista
- Profiilissa kuvia lähinnä miehestä salilla
- Peiliselfie ilman paitaa, ei mitään esittelytekstiä
- Miehellä lapsi
- Ainoastaan yksi kuva miehestä ja loput kuvat ovat hänen moottoripyörästään
- Profiili antaa negatiivisen kuvan miehestä
- Kaljatölkki kädessä kuvassa
- Kertoo suoraan, että on naimisissa ja etsii naista hauskanpitoon (vaimo kuulemma tietää asiasta ja tukee miehen valintaa)
- Etsii BDSM seuraa
-Kertoo ainoastaan, että etsii normaalia ihmistä
Vierailija kirjoitti:
No voisiko joku kaveriesi vaimoista auttaa sua? Kysy siltä, jonka kanssa tulet parhaiten juttuun, voisi ehkä miellään ottaa projektikseen sun parittamisen.
Kuulostaa oudolta. Moni kaverieni vaimoista on kivoja, mutta ei meillä ehkä ihan noin hyvää kaverisuhdetta ole olemassa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voisiko joku kaveriesi vaimoista auttaa sua? Kysy siltä, jonka kanssa tulet parhaiten juttuun, voisi ehkä miellään ottaa projektikseen sun parittamisen.
Kuulostaa oudolta. Moni kaverieni vaimoista on kivoja, mutta ei meillä ehkä ihan noin hyvää kaverisuhdetta ole olemassa.
ap
Haluat parantaa tilannettasi, mutta sinulle kelpaa huonosti mikään ehdotettu apu.
Tinderiä en ole käyttänyt, mutta yhtä toista deittisovellusta ja itse ohitin mm seuraavat:
- kuvissa alkoholia/ kasvoilta alkoholistin näköinen
- harrasti metsästystä
- todella huono kirjallinen ilmaisukyky
- Copy-paste yksityisviestit
- liian erilaiset elämänarvot (pintaliitoelämä jne)
- edelliseen liittyen jos tuli oli että mies etsii ”edustusvaimoa”
- kuvat jostain kalliista veneestä tai autosta tms materian esittely
- sitten jos juteltiin niin jos oli huono keskustelemaan, tuli olo että takertuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule matcheja niin fiksaa profiili.
Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.
Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.
Siinäpä se oleellinen.
Tuo voisi toimia, mutta silloin en olisi oma itseni. Olisi Tinder-minä ja sitten se minä, joka olen. Haluaisiko tavata sen väärän minän?
ap
Miksi sitten kysyt neuvoja, jos et ole valmis muuttamaan toiminnassasi mitään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.
Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.
Siinäpä se oleellinen.
Tuo voisi toimia, mutta silloin en olisi oma itseni. Olisi Tinder-minä ja sitten se minä, joka olen. Haluaisiko tavata sen väärän minän?
ap
Miten niin et olisi oma itsesi? Ei tuossa mitään feikkiä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Haluat parantaa tilannettasi, mutta sinulle kelpaa huonosti mikään ehdotettu apu.
En ole tuota mieltä. Voin toki kysyä heiltä, mutta en usko, että he suostuisivat.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se oleellinen.
ap
Hankala sanoa.
Siellä pohjalla on kuitenkin se todellinen minäni. Olisitko sinä tyytyväinen, jos mulla olisi hiottu Tinder-profiili, mutta sitten sen takaa paljastuisi toisenlainen mies?
ap
Vierailija kirjoitti:
Siellä pohjalla on kuitenkin se todellinen minäni. Olisitko sinä tyytyväinen, jos mulla olisi hiottu Tinder-profiili, mutta sitten sen takaa paljastuisi toisenlainen mies?
ap
Miten toisenlainen? Ei kuvia tarvitse väärentää, mutta panostat kuvien laatuun. Pahimmat esimerkit Tinderistä on 10-15 metrin päästä otetut kuvat, joista ei saa mitän selvää. Lyhyesti esittelet itseäsi profiilistekstissä positiivisella otteella eli et listaa millaista kumppania et halua, vaan kerrot mitä hyvää sinussa on.
-kuva otettu sängyssä, siis pää tyynyllä selfie ylhäältä päin
-kuvassa muita ihmisiä, ehkä yksi tai kaksi tälläinen ok mutta ei ekana kuvana
-poseeraa tai pönöttää liikaa, tai liian tuiman näköinen (!) Tykkään eniten sellaisista kuvista, missä mies näyttää aidosti ystävälliseltä. Tämän toteutus voi tietysti olla vaikeaa, en itsekään ole hyvä ottamaan itsestäni kuvia :D Jos edes pystyy hymyilemään myötätuntoisesti itselleen siinä selfiessä, niin voi näyttää ihan sympaattiselta vaikka kuva olisi muuten paska. Tykkäsin kauheesti yhden matchin kuvasta, missä hänellä oli vesimeloni käsissään kaupassa. Se oli jotenkin niin hauska. Voit koittaa saada jotakin sellaisia kuvia, missä teet jotain.
-Kuva on otettu suorassa pönöttäen, suoraan kameraan päin tuijottaen kuin mugshot. Liikaa yritystä
-Tekstissä on liikaa yritystä tai yhtään mitään vaatimuksia. Rehelliset, kohtuulliset toiveet on ok jos mies vaikuttaa kiltiltä ja kivalta. Skippaan myös ne, jotka ilmoittavat pituutensa ja painonsa. Syy on se, että minulle se voi joko tarkoittaa: a) mies on vähän liian epävarma ja ajattelee, että ei kelpaa ihmisenä ilman jotain mittoja b) muutenkin liikaa mittailee ja arvioi, todnäk. myös minua (vaikka olen ihan kivannäköinen ja sopusuhtainen, en vain tykkää)
Tässä jotain. Nämä olivat tietysti vain minun omia.
-n27
Sijaintikin vaikuttaa. Vaikka olis hyvät kuvat ja kiva teksti, niin ohitan jos olet 'pihtiputaalta'.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari syytä:
- ei koulutusta
- huonot kuvat
- lihava
Huh.. en minulla ainakaan ole edes koulutusta näkyvissä koko tinderissä. Olen ajatellut, että ei se kovin merkitsevä asia voi olla, mutta ilmeisesti se sitten kuitenkin on. Ja kauppatieteiden maisteri olen siis.
-eri
Meinaat, että sulla olisi kamalasti yhteistä merkonomin tai lähihoitajan kanssa?
Sitähän minäkin.
Riippuu täysin kyseisestä merkonomista tai lähihoitajasta. Olen aikaisemmin ollut pidemmässä parisuhteessa lääkärin, juristin ja ylioppilaan kanssa, ja näistä eniten yhteistä minulla oli juuri tuon pelkän lukion käyneen naisen kanssa.
Olen myös törmännyt elämäni aikana jos jonkinmoiseen idioottiin joilla on ollut maisterin koulutus, joten en nyt pitäisi sitä minään kovin hyvänä mittarina yhtään mihinkään.
-sama eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se oleellinen.
ap
Hankala sanoa.
ap
Itse en ole Tinderissä tai edes nettideittaillut, koska olen löytänyt puolisoni silloin, kun parinhaku tehtiin lähinnä livenä esim. yökerhoissa.
Baarireissulle laitettiin vatsaa litistävät ja peffaa nostavat sukkahousut, push up -rintaliivit, korkokengät, minihame, vahva meikki ja hiukset kiharalle. Arjessa käytössä oli lähinnä farkut, t-paidat ja lenkkarit. Oma itseni olin molemmissa varustuksissa, vaikka ihan kaikki yöelämässä tavatut eivät ehkä seuraavana päivänä olisi tunnistaneetkaan.
Vähän sama siis tuossa Tinderissä, luulisin: sun tulee esitellä parhaat puolesi. Älä valehtele, mutta korosta hyviä puoliasi ja häivytä vähemmän edullisia. Ajattele, että teet Tinderiin itsestäsi mainoksen. Ei automainoksissakaan kaikkia tyyppivikoja luetella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se oleellinen.
ap
Hankala sanoa.
ap
Millä tavalla ”takaa paljastuisi toisenlainen mies?”
Se että laitat itsestäsi hyvät kuvat tarkoittaa ”hyvä kuva” ei paranneltu tai 10 vuotta vanha. Jos kuvasta katsoo vihaisen näköinen tai elinkautisvangin näköinen mies niin vasuriin menee niin, että heilahtaa.
Kerro kuka olet ja mitä teet ja mitä etsit.
Ikä ja sijainti olisi hyvä näkyä.
Kuva josta näkee kasvot ja toinen mistä näkee vartalon mallin.
Kuviin: Ei alkoholia, kuvia kalasta/ kaloista tai kavereita. Ja paita päälle! Salikuvat ei haittaa jos ne ovat neutraaleita. Tosin salikuvat saattavat karsia ison joukon naisia pois. Eli pieni riski siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se oleellinen.
ap
Hankala sanoa.
ap
No se riippuu millä tavalla toisenlainen. Jos olisit suoranaisesti valehdellut asioita profiilissasi, en olisi tyytyväinen. Mutta jos olisit siinä tuonut esiin vain parhaat puolesi, en näkisi siinä mitään väärää. Mun mielestä nuo ehdotukset olivat hyviä, ei niiden mukaan toimiminen tee kenestäkään feikkiä. Se sen sijaan tekee, jos laitat jonkun muun kuvia, kaunistelet ikääsi jne.
Ehkä sun epävarmuus paistaa profiilista läpi?
Oletko lapseton, seurustelematon, kaveriton, kouluttamaton?
Ja nelikymppisille miehille on kyllä vientiä Tinderissä, kunhan laitat sen profiilin kuntoon annettujen ohjeiden perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinäpä se oleellinen.
ap
Hankala sanoa.
ap
Millä tavalla ”takaa paljastuisi toisenlainen mies?”
Se että laitat itsestäsi hyvät kuvat tarkoittaa ”hyvä kuva” ei paranneltu tai 10 vuotta vanha. Jos kuvasta katsoo vihaisen näköinen tai elinkautisvangin näköinen mies niin vasuriin menee niin, että heilahtaa.
Kerro kuka olet ja mitä teet ja mitä etsit.
Ikä ja sijainti olisi hyvä näkyä.
Kuva josta näkee kasvot ja toinen mistä näkee vartalon mallin.
Kuviin: Ei alkoholia, kuvia kalasta/ kaloista tai kavereita. Ja paita päälle! Salikuvat ei haittaa jos ne ovat neutraaleita. Tosin salikuvat saattavat karsia ison joukon naisia pois. Eli pieni riski siinä.
Just tuli vastaan profiili, jossa mielestäni oli ihan kiva salikuva, mies oli paita päällä ja hymyili ystävällisesti kameraan. Tuollainen on paljon kivempi kuin sellainen paita-pois-lihasten-pullistelu-selfie.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Miten toisenlainen? Ei kuvia tarvitse väärentää, mutta panostat kuvien laatuun. Pahimmat esimerkit Tinderistä on 10-15 metrin päästä otetut kuvat, joista ei saa mitän selvää. Lyhyesti esittelet itseäsi profiilistekstissä positiivisella otteella eli et listaa millaista kumppania et halua, vaan kerrot mitä hyvää sinussa on.
Niin, ehkä tuossa olisi nimenomaan tarvetta sille toiselle mielipiteelle. Minulla on mielestäni tuollainen profiili, mutta kieltämättä se on miesnäkökulmainen. Ja jos en tuolla saa matcheja niin joko ole liian ruma tai sitten profiilini on huono.
ap
Silmät täytyy näkyä. Ihan liian monella aurinkolasit päässä ensimmäisessä kuvassa.
Hymy on tärkeä. Totiset kuvat ei vetoa vaan täytyy näkyä hymyä.
Kuvilla on valitettavsti tinderissä suuri merkitys. Niiden perusteella tehdään nopea päätös.
Ja tekstikin olisi mukava. Kerrot lyhyesti jotain itsestäsi ja mitä/ketä olet hakemassa.