En saa Tinderissä matcheja. Voisitteko naiset kertoa millaisille miehille ette laita sydäntä?
Kommentit (242)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun ongelmasi todennäköisesti on se, että et tule ikinä tasoisillesi naisille näkyville.
Tinderin tarkoituksena ei ole saada sinua tai ketään muutakaan pariutumaan, vaan saada ihmisiä viettämään mahdollisimman paljon aikaa sovelluksessa. Datan mukaan miehet käyvät siellä usein ja ovat pitkään, naiset käyvät harvemmin ja selaavat vain pienen osan profiileja. Ne taas ovat mahdollisimman komeita tyyppejä, että nainen tulisi sinne pian uudestaan. Koska naisia on siellä murto-osa miehiin nähden, keskiverto mieskäyttäjä ehtii plärätä kaikki naiset läpi, kun naisille näytetään vain niitä kalsarimalleja.
Paha sanoa. Ilmeisesti en tule kenellekään näkyviin, koska olen ollut vuosia Tinderissä ja saanut alle 10 matchia siellä.
ap
Voisiko joku naispuolinen ystäväsi katsoa profiiliasi ja kertoa, miltä se hänen silmäänsä näyttää?
Käykö äiti?
ap
Ei käy. Äidin mielestä olet täydellinen juuri noin.
t. äiti itsekin
Hah.
No, sitten ei onnistu tuo, koska en omaa naispuolisia ystäviä.
ap
Kuvan on oltava sen näköinen, että hygienia on kunnossa. En pidä myöskään sellaisista kuvista, joista ei käy selvästi ilmi, että kuka kuvassa olijoista omistaa sen tilin. Profiilitekstin ei tarvitse olla mikään jännitysromaani, mutta enemmän kuin "moi" tai "kysymällä lisää".
Yksi iso syy on negatiivinen profiili teksti, jossa mies luettelee kaiken sen mitä ei halua sen sijaan, että kertoisi mitä haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, sun ongelmasi todennäköisesti on se, että et tule ikinä tasoisillesi naisille näkyville.
Tinderin tarkoituksena ei ole saada sinua tai ketään muutakaan pariutumaan, vaan saada ihmisiä viettämään mahdollisimman paljon aikaa sovelluksessa. Datan mukaan miehet käyvät siellä usein ja ovat pitkään, naiset käyvät harvemmin ja selaavat vain pienen osan profiileja. Ne taas ovat mahdollisimman komeita tyyppejä, että nainen tulisi sinne pian uudestaan. Koska naisia on siellä murto-osa miehiin nähden, keskiverto mieskäyttäjä ehtii plärätä kaikki naiset läpi, kun naisille näytetään vain niitä kalsarimalleja.
Paha sanoa. Ilmeisesti en tule kenellekään näkyviin, koska olen ollut vuosia Tinderissä ja saanut alle 10 matchia siellä.
ap
Voisiko joku naispuolinen ystäväsi katsoa profiiliasi ja kertoa, miltä se hänen silmäänsä näyttää?
Käykö äiti?
ap
t. äiti itsekin
Hah.
ap
Onko sulla miespuoleisia kaverieita, jotka ovat menestyneet tinderissä? Jos on, voit kysyä heiltä. Uskon että heillä on silmää sille, mikä naisia kiinnostaa.
- KAIKKI tekstittömät menee vasemmalle, myös sellaiset, joissa on pelkkiä emojeja tai pituus eikä muuta
- Paidattomat kuvat
- Negatiivisuus ja aggressiivisuus: "ei täältä mitään löydä, ethän ole sitä ja tätä, jos olet x ja y niin vedä suoraan vasuriin, pituus xxx kun tuntuu olevan niin tärkeää"
- suttuiset kuvat, kuvat aurinkolaseissa ja lippiksessä, ryhmäkuvat, kuvat autoista, huumorikuvat, kuvat lapsista, kuvissa tupakkaa tai kaljaa
- kaikki seksiin liittyvät viittaukset, varsinkin "vanilja sopii vain jäätelöön"
- ikä piilotettu
- "en etsi kirjekavereita"
- "en etsi mitään vakavaa"
Itse olen useaankin otteeseen ollut tinderissä ja ehdottomat eit kuvissa olivat nämä:
-tupakoi
-liiallinen komeus/aivan ojasta repäisty äijä
-kuvat otettu alaviistosta
-paidattomat kuvat/salikuvat
-kuvat lapsista
-ei yhtään kuvaa ilman aurinkolaseja
Eli etsin ihan tavallista miestä ja useampien kanssa kävin treffeilläkin. Sitten tietysti ne myös jätin tykkäämättä/lopetin viestittelyn heti jos ilmeni että mies etsikin vain panoseuraa (itse en harrasta satunnaista seksiä ollenkaan tuntemattomien kanssa).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole enää tinderissä mutta silloin kun olin, en laittanut miehille
-joiden ulkonäkö ei miellyttänyt
-joiden kuvat olivat muuten jollain tavalla kyseenalaisia
-jotka eivät osuneet ikähaarukkaani
-joiden profiiliteksti ei iskenyt.
Siinäpä ne.
Nämä ovat melko subjektiivisia juttuja. Kiitos silti vastauksesta.
ap
Tietysti ne ovat. Ja siksi on ihan turha yrittää muuttaa itseään, koska koskaan ei voi miellyttää kaikkia tai edes suurinta osaa.
eri
Toki.
Mutta Tinderin kaltaisessa sovelluksessa olisi hyvä miellyttää suurinta osaa, koska silloin parantaisi mahdollisuuksiaan löytää seuraa.
ap
Eli sinussa ei ole mitään persoonallista ja vastaavasti sinulle kävisi lähes kuka tahansa? Heitän silti klassisen kysymyksen:
Mikä sinusta tekee mielenkiintoisen ja millaisille naisille?
En tarkoittanut tuota. Ajattelin, että monessa naisessa olisi oletusarvoisesti sellaista joka kiinnostaisi mua. Ja siksi olisi hyvä matchata mahdollisimman monen kanssa. Sillä tavalla voisi sitten löytää sen, joka on se oikea juuri mulle ja hänelle.
ap
Vierailija kirjoitti:
Yksi iso syy on negatiivinen profiili teksti, jossa mies luettelee kaiken sen mitä ei halua sen sijaan, että kertoisi mitä haluaa.
En ole koskaan tuollaista kirjoittanut, eli ainakin sen voin ruksia pois syistä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuvan on oltava sen näköinen, että hygienia on kunnossa. En pidä myöskään sellaisista kuvista, joista ei käy selvästi ilmi, että kuka kuvassa olijoista omistaa sen tilin. Profiilitekstin ei tarvitse olla mikään jännitysromaani, mutta enemmän kuin "moi" tai "kysymällä lisää".
Helppo nyrkkisääntö: sen on aina se rumin. Paremmannäköiset kaverit on jätetty kuviin tykkäysten toivossa.
Muista poistaa profiili välillä, koska uutena käyttäjänä sinulla on parempi näkyvyys 1-2 viikkoa. Panosta kuviin ja pyydä jotakuta tuttua ottamaan 1-2 kuvaa, ettei ole pelkkiä selfietä. Uudet kuvat, ei mitään Suomi100v kehyksillä olevia otoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Käykö äiti?
ap
t. äiti itsekin
Hah.
ap
Onko sulla miespuoleisia kaverieita, jotka ovat menestyneet tinderissä? Jos on, voit kysyä heiltä. Uskon että heillä on silmää sille, mikä naisia kiinnostaa.
Ei oikeastaan.
Olen jo sen verran vanha, että kaikki kaverini ovat naimisissa.
ap
En ole tinderissä, mutta omalla no-no - listallani kumppaniehdokkaalle olisi seuraavat:
-kirjallinen ilmaisu huonoa. Tämä on varmaankin itselleni se kaikista isoin kynnys. Jos ihminen kirjoittaa pelkkiä päälauseita, sanavarasto on suppea ja teksti hyvin yksiulotteista, täynnä hymiöitä tai vastaavia turhia asioita, niin ei jatkoon.
-teksti sisältää vain ja ainoastaan vaatimuksia kumppanille, koski ne sitten ulkonäköä, ikää, harrastuksia, poliittista tai uskonnollista suuntautumista jne. niin kyseinen tyyppi alkaa lähinnä tympiä ja jopa inhottaa
-kuvien perusteella karsiutuu kyllä metsästyksellä ylpeilevät. En sano, että metsästys olisi mikään ehdoton ei harrastuksena (tosin olen itse kasvissyöjä, eli voi olla, ettei arvomaailmat välttämättä nnatsaisi), mutta jos profiilikuva on leveä hymy jotain kuollutta jänistä riiputtaen jonain suurena saavutuksena, niin eipä se oikein innosta.
Vierailija kirjoitti:
Muista poistaa profiili välillä, koska uutena käyttäjänä sinulla on parempi näkyvyys 1-2 viikkoa. Panosta kuviin ja pyydä jotakuta tuttua ottamaan 1-2 kuvaa, ettei ole pelkkiä selfietä. Uudet kuvat, ei mitään Suomi100v kehyksillä olevia otoksia.
Kokeilin tuotakin.
Ei auttanut.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kokeilin tuotakin.
Ei auttanut.
ap
Yleisimmät sudenkuopat ovat huonot kuvat, huono teksti. Kunnon kuvat ja positiivinen myyvä teksti auttaa jo erottumaan joukosta. Sitten on juttuja, joille ei mitään voi esim. itsellä eläinallergia joten kaikki lemmikinomistajat vetäisee minut suoraan vasuriin. Ennemmin otan vähemmän matchejä, kuin heti alkuun kysyn lemmikistä ja sitten lopetan keskustelun siihen.
Jos ei tule matcheja niin fiksaa profiili.
Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.
Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.
Siinäpä se oleellinen.
Vierailija kirjoitti:
Jos ei tule matcheja niin fiksaa profiili.
Kunnon kuvat, ammattilaisen ottamat, joissa hymyilet ja olet tietysti siisti. Kolme, neljä hyvää kuvaa riittää, eri vaatteet ja eri maisema/tausta. Et tarvitse harrastuskuvia, voit kertoa harrastuksista profiilissa.
Profiiliteksti missä kerrot mitä haet, mitä harrastat, millä alalla olet jne. Kirjoita kokonaisia lauseita, jätä listat pois.
Siinäpä se oleellinen.
Tuo voisi toimia, mutta silloin en olisi oma itseni. Olisi Tinder-minä ja sitten se minä, joka olen. Haluaisiko tavata sen väärän minän?
ap
Vierailija kirjoitti:
Millainen ikähaarukka sulla on?
Olen noin 40 v itse.
Ikähaarukkani on 35-45.
ap
No voisiko joku kaveriesi vaimoista auttaa sua? Kysy siltä, jonka kanssa tulet parhaiten juttuun, voisi ehkä miellään ottaa projektikseen sun parittamisen.
Itse painan ruksia, jos mies
- ei hymyile kuvissa
- harrastaa metsästystä/kalastusta
- on persu ja tuo sen ylpeästi esiin (tietysti hyvä asia siinä mielessä ettemme haaskaa toistemme aikaa)
- on liian komea
- tyhmä syy, mutta ei siis osaa ottaa selfietä, vaan toljottaa alaviistoon kameraan suu auki tai muuten pöllösti; en välttämättä ajattele häntä mitenkään tyhmänä saati rumana, mutta sen nopean hetken aikana kun hän viivähtää näytölläni, ei herätä kiinnostusta
- ylipainoinen/likaiset hiukset/ylikasvanut kampaus
- TUPAKOI
- esittelyteksti on huonoa suomenkieltä, tai siinä lukee "en jaxa kuvailla, kysymällä selviää"
- pieniä lapsia tai haluaa lapsia
- näyttää kuvassa keskaria
......Aika herkästi tulee siis rastia, toisaalta näiden seikkojen vastavalossa herkästi tulee myös plussaa. :)