Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko metsästystä harrastava mies parisuhdeainesta?

Vierailija
07.12.2021 |

Muuten mies vaikuttaa mukavalta, mutten tajua sitä, miten hän kykenee ammuskelemaan hengiltä söpöjä metsäneläimiä sekä myös käsittelemään niitä ruhonosia paljain käsin. Metsästyksen (samoin kuin esim. teurastamotyön) on pakko vaatia tunnekylmyyttä ja raakuutta. Eli siis onko mukavaltakin vaikuttava, metsästystä harrastava mies jotenkin tunnekylmä muutenkin? Millä logiikalla muuten lämmin ihminen kykenee selittämään itselleen eläinten tappamisen?

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kertoo kommenteissa, että syö itsekin lihaa, mutta pitää miehen metsästystä huonona. Sellainen provo tällä kertaa.

Vierailija
42/50 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metsästäjät ovat yleensä alfoja, jotkut kai haluaa nössön ja se sallittakoon (mutta mieluusti eivät lisääntyisi, sillä geenit ovat heikot)

Tosi alfoja kun osaa ampua aseella. ..

Minun tietämäni metsästäjät ovat melkoisen viinaan meneviä maalaisukkoja. 

Mun mieheni on reservin upseeri ja sai intissä kultaisen ampumamerkin. Hän sanoi ettei ikinä lähtisi noiden isäntien kanssa metsään, koska kerta kaikkiaan ikinä ei voi tietää, kuka tusauttaa minnekin.

Intin kultainen ampumamerkki on ihan pilipalitasoa. Ei todellakaan kerro juuri mitään käytännön ampumataidosta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/50 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä metsästäjät ovat ruskean reiän ritareita. Pääasia on poikaporukassa kännissä saunominen ja örveltäminen.

Vaatteetkin, kuin Tom of Finlandilla.

Vierailija
44/50 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä kysymys otsikossa. Ei minkään asian harrastaminen tai harrastamattomuus kerro mitään parisuhteeseen sopivuudesta.

Metsästys ei yhtään sen enemmän tai vähemmän cool harrastus kuin mikään muukaan.

Eiköhän se sopivuus katsota ihan muilla tavoin.

Vierailija
45/50 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihansyöjän on pystyttävä hankkimaan itse ruokansa. Tähän se eläimen tappaminen perustuu. Ei sillä ole mitään tekemistä alfojen ja betojen kanssa, vaikka ehkä kivikaudella niin on ollut.

Ehdottomasti on hyvää ainesta. Missä   metsästäjät ovat viinaan meneviä maalaisukkoja? Meillä päin uusista metsästäjistä suurin osa on nuoria tyttöjä, ukot kuolevat vähitellen pois. 

Vierailija
46/50 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

metsästäjät ovat yleensä alfoja, jotkut kai haluaa nössön ja se sallittakoon (mutta mieluusti eivät lisääntyisi, sillä geenit ovat heikot)

Tosi alfoja kun osaa ampua aseella. ..

Minun tietämäni metsästäjät ovat melkoisen viinaan meneviä maalaisukkoja. 

Mun mieheni on reservin upseeri ja sai intissä kultaisen ampumamerkin. Hän sanoi ettei ikinä lähtisi noiden isäntien kanssa metsään, koska kerta kaikkiaan ikinä ei voi tietää, kuka tusauttaa minnekin.

Intin kultainen ampumamerkki on ihan pilipalitasoa. Ei todellakaan kerro juuri mitään käytännön ampumataidosta.

Ei, sillä jo hirvenammuntakoe on osoittautunut joillekin huippuampujille liian vaativaksi. Ei tarvinnut minunkaan hävetä, kun en saanut ampumakoetta läpi, kun sama kohtalo oli kansallisen tason ampumahiihtäjällä. Sitten on vielä eri asia ampua metsästä hirveä tai jotain pienempää eläintä.

Vierailija
47/50 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaali harrastus, lähisuvussa suurin osa myös naisista metsästää ja varmaan kaikki kalastavat eikä se tee heistä mitenkään tunnekylmempiä. Reippaita ja erähenkisiä ovat. Itse en pystyisi eläintä ampumaan saatikka nylkemään, mutta lihaa syön.  Parisuhteessa en ole koskaan ollut metsästystä harrastavan kanssa. Miehellä on kyllä kantolupa aseelle ja  metsästyskortti, mutta siihen on muita syitä

Vierailija
48/50 |
08.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihansyöjän on pystyttävä hankkimaan itse ruokansa. Tähän se eläimen tappaminen perustuu. Ei sillä ole mitään tekemistä alfojen ja betojen kanssa, vaikka ehkä kivikaudella niin on ollut.

Ehdottomasti on hyvää ainesta. Missä   metsästäjät ovat viinaan meneviä maalaisukkoja? Meillä päin uusista metsästäjistä suurin osa on nuoria tyttöjä, ukot kuolevat vähitellen pois. 

Kananlihaa saa hankittua cittarista, ei siihen tarvitse pieniä kilttejä riekkoja ampua. Hirviä on hyvä karsia sanoo varmasti meistä  jokainen, jolla takana hirvikolari tai melkein kolari.  On sekä ihmistensuojelua että ympäristöteko, sillä liian iso hirvimäärä on haitaksi metsälle, kun popsivat taimia

Vierailija
49/50 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kelpaisi kunnon hirvipaisti

Vierailija
50/50 |
03.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselle kyllä kelpaisi. 🙂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi