Rohkein lähestymisesi selvinpäin ?
Mikä on ollut rohkein suunnittelematon lähestymisesi kiinnostavaa miestä tai naista kohtaan selvinpäin ? Itse olen hemmetin ujo lähestymään miehiä kenet koen viehättäväksi ja mietin kuinka usein ihmiset oikeasti tekevät suoran aloitteen pelkän vihjailun sijaan, ilman iloliemen avustusta. Omani eivät ole häävejä, juoksin kerran kadulla vastaan tulleen miehen kiinni extempore ja sanoin että "sulla on tosi upeat silmät". Mies kiitti punastuen ja totesi olevansa varattu. Toisella kerralla kirjoitin kassakuittiin numeroni ja pienen viestin kaupassa asioidessani ja annoin sen toiselle asiakkaalle, komealle miehelle. Käytiin treffeillä tämän johdosta, mutta siitä ei sen enempää kehkeytynyt, vaikka kivaa olikin. Mites te muut ? N25
Kommentit (2)
No yleensä nuo lähestymiset ovat olleet sellaisia juhlissa seuraan hivuttautumisia ja siitä keskusteluun mukaan tulemisia, mutta ihan tuntemattoon ihmiseen kontaktin ottaminen ? Menin kysymään kauniilta naiselta hyvää kahvilaa kaupungissa mihin olin juuri muuttanut. Nainen kertoi yhden hyvän ja kysyin että lähdetkö kahville. Lähti ja tapailtiin jonkin aikaa :)
No en mä vieraiden perään juokse. Exän kun sais takaisin?