En taida saada enää töitä
Kommentit (19)
Vierailija kirjoitti:
Sitten pitää ap vaan elää kitkutella muuten. T. Valis
Töitä on vaikeaa saada, jos asiaa vaikeutetaan
Vierailija kirjoitti:
Vai et halua?
Halutaan töihin vaikka huomenna, ei taida riittää itsellä natsat työpaikan saamiseen. Ollaan muiden käsissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töitä on vaikeaa saada, jos asiaa vaikeutetaan
Kyllä minä sen tiedän. Olen kitkutellut itse koko elämäni. T. Valis
Tarkoitus on saada noin 500,000 työtöntä jotta työvoimasta olisi riittävästi ylitarjontaa ja palkka-alet voidaan toteuttaa. Olemme ihan kohta päässeet tavoitteeseen.
Samoin, ikää jo yli 60 ja olen lomautettuna ollut puoli vuotta. Liiton rahat juoksee kyllä.
Joku puhemies voisi puhua yhden työpaikan ap:lle
Haet kaikkia siivoojan ym. Hommia. Älä jää kotiin makaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Haet kaikkia siivoojan ym. Hommia. Älä jää kotiin makaamaan.
Korkeakoulutettu ei voi tehdä siivoojan töitä. Tulee siitäkin vaan v i t t u i l u a
Jep, tuskin minäkään saan enää normaalia työpaikkaa. Olen osatyökyvytön. Olen tehnyt 30 vuotta töitä ja poiskellut 2 ammattia.
Varmasti saa töitä, kun ottaa minkä tahansa työn mistä päin Suomea vain.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tahansa työtä ei haeta eikä oteta vastaan
Vierailija kirjoitti:
Työtä ei noin vain oteta. Se saadaan, jos annetaan, jos kelpuutetaan. Useimmiten ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Työtä ei noin vain oteta. Se saadaan, jos annetaan, jos kelpuutetaan. Useimmiten ei.
Joo, sitten meillä on näitä "ulkopuolisia" työnsaannin vaikuttajia
Vierailija kirjoitti:
Tarkoitus on saada noin 500,000 työtöntä jotta työvoimasta olisi riittävästi ylitarjontaa ja palkka-alet voidaan toteuttaa. Olemme ihan kohta päässeet tavoitteeseen.
Eikös juuri ollut, että 511000 työtöntä on jo. Palkka-alet toteuteettiin jo 1995. Vieläkään ei olla 1980-luvun elintasolla kuin korkeimman desiilin tuloissa. Mutta hyvähän se on tehdä toinen mokoma työttömiä, niin on mistä valita.
Työttömät ei taida olla haluttua työvoimaa? Mielummin palkataan jo valmiiksi työelämässä oleva?
Jos 50 vuotiaana on tavis duunari niin tuskin saa töitä. Pitäisi olla jotain erikoisosaamista mitä muilla ei ole niin voi saada töitä. Hallitus haluaa kuitenkin suomeen ulkomailta kaikenlaisia työntekijöitä kuten hoitajia ja raksamiehiä ja jopa siivoojia pitää hakea ulkomailta vaikka suomessa on 400 000 työtöntä.