Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:
Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".
- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.
- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-
- Perus seksisepot
- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.
- Kuvamuokkaukset
- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.
- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.
- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D
Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"]
Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään?
[/quote]
Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;)
Joku varattu setämies ilmaantui alapeukuttamaan. :D