Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:
Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".
- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.
- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-
- Perus seksisepot
- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.
- Kuvamuokkaukset
- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.
- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.
- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D
Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?
Kommentit (102)
Ainakaan, mitä kuuntelen ystävääni ei ole juuri positiivista sanottavaa. Vääriä kuvia, seksihulluja jne. Itse en ole tätä ikinä harrastanut, luotan "suoraan havaintoon"
entäs jos joku varattu ukkeli ei sitten annakaan sitä tonnia vaan raiskaa eliittikumppanin. onko naisella pokkaa mennä tekemään rikosilmoitus?
Luojan kiitos, että löysin herra Oikean ja menin naimisiin. Pyörin nettideiteissä vuosina 2008-2012 ja siinä välissä oli aina muutaman kuukauden suhteita. Aina kun palasin takaisin sinkkumarkkinoille ja loin profiilin suomi24:lle, sain taas samoilta tyypeiltä yhteydenottoja, kuin aikaisemmin ja yleensä viestit olivat samaa diipadaapaa. Paras ehkä oli, kun tapasin sitä kautta erään miehen ja seurusteltiin 3 kuukautta. Mies mainosti profiilissaan olevansa eläinrakas, tykkäävänsä koirista ja minulla oli pieni alle 5 kg kiltti koira. Mies oli todella nihkeä koiralleni, koira ei saanut tulla miehen luokse ja kun oltiin minun luona, mies jäi ennemmin katsomaan televisiota kuin lähti yhdessä koiraa ulkoiluttamaan. Joka tapauksessa, kun jätin miehen, mies uusi profiilinsa ja kertoi siinä olevansa KISSARAKAS. Lisäksi hän oli lisännyt, ettei pidä yksinkertaisista naisista (piikki minulle). Tämä sama mies etsii edelleen samalla profiilillaan naista..
Parasta, mitä mulle on nettideittipalvelu tuonut elämään, on mun ihana mies. Kohta kaksi vuotta yhdessä asuttu ja molemmat ollaan asiaintilaan enemmän kuin tyytyväisiä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:46"]
Aikoinaan tuli harrastettua nettideittailua paljonkin. En enää ikinä lähtis samaan. Ihan asiallisiakin tyyppejä oli, mutta hälyttävän usein miehet tykkäs lähetellä pikkukikkeleittensä kuvia niitä edes pyytämättä. Uh.
[/quote]
Hahah, taidan kohta luovuttaa! Minulle ei koskaan ole tullut kuvia kikkeleistä, kun miehet ehdottelevat jo sivustolla. Jotkut jo hienovaraisesti, jolloin sanon: "Asia ole ajankohtainen, voisimmeko vaihtaa puheenaihetta?" tai vaihdan puheenaihetta itse suoraan. Yleensä nämä miehet sitten palaavatkin aiheeseen eikä minua enää kiinnosta. Pyrin lisäksi lukemaan kaiken profiilitekstin hyvin tarkkaan, mitä he kirjoittavat tai jättävät kirjoittamatta, jolloin pystyn ohittamaan ne epämiellyttävimmät tapaukset.
Ap
Mun kokemukset 2000-luvun alkupuolelta on aika neutraaleja, yllättävänkin asiallisia ja miellyttäviä viestejä sain. Mulla ei ollut kuvaa, mikä varmaan latisti monen pervopenan tunnelmat, eivätkä sitten lähestyneet.
Muutaman tyypin tapasin, mutta valitettavasti ei niistä mitään romanttista virinnyt - joukossa oli vain yksi vähän epämiellyttävä tapaus. Tosin, nykyisenkin mieheni olen tavannut netissä, erään kansainvälisen pelin keskusteluissa, ja se sitten olikin menoa alusta asti. ;)
Onhan siellä mukaviakin ihmisiä ja oon kahvitellukki muutaman kans pariin kertaan mutta jotenki itselle tulee outo olo kun netistä selata naamasta toiseen ja ns. väkisin etsiä. Itselleni ei tule sitä "fiilistä" mitä oon ihastunnut muualla kuin netissä. Tai sitten olen outo:D mutta onnen metsästykseen:D
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:56"]
Parasta, mitä mulle on nettideittipalvelu tuonut elämään, on mun ihana mies. Kohta kaksi vuotta yhdessä asuttu ja molemmat ollaan asiaintilaan enemmän kuin tyytyväisiä.
[/quote]
Sama. Yli vuosi yhdessä ja tuntuu hyvältä. Häntä ennen yli 10 vuotta nettideittailua, välillä aktiivisemmin ja välillä passiivisemmin. Muutama suhde löytyi jo ennen Häntäkin.
Että en menisi täysin nettideittailua tuomitsemaan, vaikka nuo iänikuiset tyypit päivittämättöminen profiileineen tulivat tutuksi. Pahimmillaan sama profiili 10 vuotta, sama kuva, sama teksti.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:38"]Vastenmielisin ilmiö ovat varatut miehet. Usea ei edes haluaisi tunnustaa olevansa varattu. Se ken keksisi ratkaisun, millä nuo hyypiöt saataisiin pois nettitreffisivustoja pilaamasta, ansaitsisi pikku-Nobelin. Eikö voisi perustaa vaikkapa nettisivustoa, jonne voisi käydä laittamassa vähintäänkin tuntomerkit varatuista ihmisistä jotka ovat etsimässä sivusuhdetta? [/quote] Sitä alettaisiin käyttää nopeasti väärin...
[/quote]
Mitä tarkoitat? Paljon pitäisi tulla väärinkäyttöä, että se olisi hyötyjä suurempaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:38"]Vastenmielisin ilmiö ovat varatut miehet. Usea ei edes haluaisi tunnustaa olevansa varattu. Se ken keksisi ratkaisun, millä nuo hyypiöt saataisiin pois nettitreffisivustoja pilaamasta, ansaitsisi pikku-Nobelin. Eikö voisi perustaa vaikkapa nettisivustoa, jonne voisi käydä laittamassa vähintäänkin tuntomerkit varatuista ihmisistä jotka ovat etsimässä sivusuhdetta? [/quote] Sitä alettaisiin käyttää nopeasti väärin...
[/quote]
Mitä tarkoitat? Paljon pitäisi tulla väärinkäyttöä, että se olisi hyötyjä suurempaa.
[/quote]
Sanoisin kyllä, että yksikin väärin perustein pettäjäksi leimaamiseen päättynyt suhde on liikaa.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
Sanoisin kyllä, että yksikin väärin perustein pettäjäksi leimaamiseen päättynyt suhde on liikaa.
[/quote]
Eikö tarkoitus olisi käräyttää tiettyjä nimimerkkejä, jotka vonkaavat naisia varattuina. Ei oikeita nimiä? Vai ymmärsinkö alkuperäisen sivuston ehdottajan väärin? -ohis
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Eikö tarkoitus olisi käräyttää tiettyjä nimimerkkejä, jotka vonkaavat naisia varattuina. Ei oikeita nimiä? Vai ymmärsinkö alkuperäisen sivuston ehdottajan väärin? -ohis
[/quote]
Joku laittaa sinne nimimerkkejä / henkilöitä, jotka eivät tätä harrasta ilkeilläkseen ja lisäksi jos tämä palsta mitään kertoo, niin joku puoliso löytää sieltä oman vastakappaleensa, vaikka häntä ei olisi edes tarkoitettu.
Koska itsekin olet siellä Taas niin et taida olla kovin kultakimpale..
Mies
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:35"]
Koska itsekin olet siellä Taas niin et taida olla kovin kultakimpale..
Mies
[/quote]
Voi ihan hyvin olla, mutta taisi nyt iskeä arkaan paikkaan sinulle? :D
Ap
Eikö näitä miehiä (ja naisia) ole paljonkin, jotka jäävät koukkuun nettideittisaitteihin, ja pitävät siellä profiilejaan vaikka olisivat jonkun jo tavanneetkin.
Itseäni raivostuttaa nettideittailussa ylivoimaisesti eniten miesten ikäsekoilu. On todella huvittavaa, että se on aina naiset ketä syytetään ikänsä valehtelusta koska voi jestas kun miehetkin osaa.
Olen 20v nainen. Ikähaarukkani on 20-25. Toi 25 on ihan mun kipuraja, en ole kiinnostunuy sedistä enkä ihmisistä jotka ovat täysin eri elämäntilanteessa kui mä
Noh, olen luonnollisesti ilmaissut selkeästi minkä ikäisten kannattaa ottaa yhteyttä. Ylläri: saan ehdottomasti eniten viestejä 35-55 vuotiailta miehiltä jotka a) tarjoavat rahaa, käynyt hyyyyvin usein b) ruikuttavat kylmää liittoansa (siis vittuako mua kiinnostaa?) c) kirjoittavat hengästyttävän pitkän sepustuksen itsestään, elämästään, mitä voisi mulle tarjota, miten hyvännäköinen/tyylikäs/älykäs hän on. Ja huom! lähes poikkeuksetta noihin viesteihin kuuluu sana "nuorekas."
Yök. Hyi stana. Pistää vihaksi, että tälläset pällit tukkivat laatikon ja vievät tilan oikeilta kandidaateilta. Sit on tietysti nää miehet jotka ilmoittavat iäkseen 25 ja kuvasta pilkistää lihava, kaljuuntunut keski-ikäinen.
Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:54"]
Itseäni raivostuttaa nettideittailussa ylivoimaisesti eniten miesten ikäsekoilu. On todella huvittavaa, että se on aina naiset ketä syytetään ikänsä valehtelusta koska voi jestas kun miehetkin osaa.
Olen 20v nainen. Ikähaarukkani on 20-25. Toi 25 on ihan mun kipuraja, en ole kiinnostunuy sedistä enkä ihmisistä jotka ovat täysin eri elämäntilanteessa kui mä
Noh, olen luonnollisesti ilmaissut selkeästi minkä ikäisten kannattaa ottaa yhteyttä. Ylläri: saan ehdottomasti eniten viestejä 35-55 vuotiailta miehiltä jotka a) tarjoavat rahaa, käynyt hyyyyvin usein b) ruikuttavat kylmää liittoansa (siis vittuako mua kiinnostaa?) c) kirjoittavat hengästyttävän pitkän sepustuksen itsestään, elämästään, mitä voisi mulle tarjota, miten hyvännäköinen/tyylikäs/älykäs hän on. Ja huom! lähes poikkeuksetta noihin viesteihin kuuluu sana "nuorekas."
Yök. Hyi stana. Pistää vihaksi, että tälläset pällit tukkivat laatikon ja vievät tilan oikeilta kandidaateilta. Sit on tietysti nää miehet jotka ilmoittavat iäkseen 25 ja kuvasta pilkistää lihava, kaljuuntunut keski-ikäinen.
[/quote]
Luulen, että laittavat saman tekstin aina kaikille mahdollisille ehdokkaille... Eivät välitä yhtään profiilistasi. Kuka näiden mukaan lähtee?! Uskomatonta touhua. Ja sitten kun niille ei vastaa, saattavat pitkäänkin pommittaa viesteillä :D
Ap
Joo mulla oli ikähaarukkana 22-28, eniten otti yhteyttä ne yli nelikymppiset.
Aikoinaan tuli harrastettua nettideittailua paljonkin. En enää ikinä lähtis samaan. Ihan asiallisiakin tyyppejä oli, mutta hälyttävän usein miehet tykkäs lähetellä pikkukikkeleittensä kuvia niitä edes pyytämättä. Uh.