Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:

Vierailija
11.03.2015 |

Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".

- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.

- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-

- Perus seksisepot

- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.

- Kuvamuokkaukset

- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.

- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.

- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D

Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?

Kommentit (102)

Vierailija
61/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korjaan: siis on typerää, että mies kysyy mitä harrastan, vaikka se lukee profiilissani. -76

Vierailija
62/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"]

Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".

- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.

[/quote]

Minkälainen viestin pitäisi olla???  

Asiaton ei saa olla, ASIALLINEN ei saa olla!?!  

Jos olet siellä eri kuvilla niin mistä ne vois edes tietää että laittaa viestiä samalle ihmiselle. 

Naiset eivät koskaan lähetä viestejä miehille. Miesten aloituksia pitää pakostikin olla noin 100x enemmän että sais joskus edes yhden vastauksen naisilta. Jokaiselle naiselle ei varmasti kukaan kirjoita omaa ja erilaista A4 viestiä.  Mies kirjoittaa itsestään intron jossa esittelee itsensä ja lähettää sen monelle naiselle. Mikään muu ei ole käytännössä mahdollista.

[/quote]

Mies voisi vaikka aloittaa siitä, että lukee profiilini, jossa kerron itsestäni. Kaikista hauskinta on, että mies kysyy esim. harrastuksistani, vaikka se lukee selkeästi profiilissani. Mukavinta on, jos mies nappaa jonkun jutun sieltä ja kommentoi sitä. Ja teen kyllä aloitteita miehille, jotka kiinnostavat ja teen kuten toivon itselleni tekevän eli kommentoin tai kysyn jonkun tarkentavan kysymyksen hänen profiilistaan.

On lisäksi todella rasittavaa lukea novellin pituisia tekstejä (tai kuten mainitsemasi A4!), varsinkin kun mies menee yksityiskohtiin esim. juuri harrastuksissaan. Kerran eräs mies kirjoitti pitkän litanian ampuma-aseharrastuksestaan :D En vastannut.

[/quote]

Sain keran A4:n verran tekstiä, jossa tyyppi kertoi itsestään kaiken mahdollisen (ilmiselvä copy-paste) eikä edes ollut vaivautunut muodon vuoksi lisäämään mitään kysymystä. Kertoi muistaakseni olleensa sinkku jo 3-4 kuukautta. Oli selvästi aivan paniikissa. Ihan uteliaisuuttani kurkkasin tyypin profiilin, ei ollut aikomustakaan vastata. 2 minuuttia myöhemmin tuli uusi A4 tyypin toiveista, unelmista ja vaatimuksista. Tälläkään kertaa ei ollut mitään minulle henkilökohtaisesti osoitettua tekstiä.

Huolestuttavinta oli, että tämän kirjoittajan profiili hävisi melko pian. Ehkä kaksi epätoivoista löysi toisensa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla muhii monenlaisia miehiä ja naisia. Ja osa just tällaisia pakkomielteisiä jankkaajia, jotka nelikymppisenä haluavat timmin kakskymppisen vaikka väkisin - tai sitten niitä (taitaa olla tässäkin ketjussa yksi sellainen), jotka ovat todella katkeria koko naissukupuolelle torjutuksi tulemisistaan; jotka eivät luonnollisesti johdu hänestä. Lopputulema on jossain vaiheessa myrkyllisiä sanoja, uhkailuja ja huoritteluja. 

Vierailija
64/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:04"]

Millä tavalla kateus? Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, enkä myöskään ikäisistäni miehistä jotka etsivät nuorta naista. Nuorille naisille minun ei tarvitse olla kateellinen, koska elin kivan nuoruuden itse ja nautin iästäni nyt. 

Sinänsä parikymppisen ja kolmikymppisen ikäero ei mahdoton ole, tosin usein tuonikäiset ihmiset ovat eri vaiheissa elämäänsä, jolloin yhteistä ei löydy välttämättä paljon. 

[/quote]

Elämänvaiheella ei ole hirveästi väliä, jos toisen kanssa on luonnollista jutella ja olla ja huumori käy yksiin. Ei parinvalinta ole ydindysiikkaa: jos synkkaa niin synkkaa, turha analysoida enempää.

[/quote]

Entäpäs jos lähestyisitkin itseäsi kymmenen vuotta vanhempaa naista?

Vierailija
65/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin alkoi huvittamaan noissa ikäviesteissä yli 25-vuotiaiden tituleeraaminen papparaisiksi. Toki kaikilla on kriteerinsä, jotka voivat olla juuri niin tiukat kuin haluaa.

Ehkä olen nähnyt liikaa ja olen itsekin yli 25-vuotiaana täysin mummeli, mutta kuitenkin jaksaa hieman ihmetyttää niin tiukka suhtautuminen ikään. Entä jos se mies on 25-vuotias tutustuessa, mutta parin viikon päästä täyttääkin 26? Tuon logiikan mukaanhan mies muuttuu auttamattomasti papaksi sinä päivänä, eikä voi olla enää mitenkään puoleensavetävä :)

Minullakin oli ennen tiukkana kriteerinä se, että mies saisi olla ihan max. 10 vuotta minua vanhempi. No, kävi niin, että tapasin 15 vuotta itseäni vanhemman miehen, eikä ikä ole ollut missään vaiheessa se juttu, vaan olen onnellisempi mieheni kanssa kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin.

Vierailija
66/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmeen velvollisuutta ihmisellä on perustella kriteereitään? Eikö voi ajatella vain että ne joilla on epärealistiset vaatimukset kärsiköön omasta kranttuudestaan? Enkö minä saa sanoa vaikka että haluan  yhteydenottoja pelkästään Mikki Hiireltä enkä keneltäkään muulta, ilman että te alatte riidellä vastaan? Eikö riitä että tajuatte että minä olen idiootti joka ei koskaan tule Mikki Hiiren vastausta saamaan?

Itsekin aikanani olin asettanut miesehdokkaille max 30 vuoden ikärajan, ja siitä huolimatta jopa yli viisikymppiset tekivät itseään tykö, ikävä kyllä pahimmillaan jopa pippelikuvien kautta. MIKSI?? Ettekö te voi vain tyytyä ajattelemaan että minä narttu saan kuolla yksin jos ei teidän pappapippelinne kelpaa - miksi minun pitää sitä teille lähteä vielä erikseen perustelemaan?

Vierailija
67/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itselläni oli ikähaarukka omasta iästäni 10 v ylöspäin ja pari vuotta alaspäin. Nelikymppinen nainen olen.

Olen saanut viestejä 30 - 55-vuotiailta miehiltä. Nuoret miehet, kolmekymppiset ehdottelevat suoraan seksiä ja antavat 1. viestissä puhelinnumeronkin. Vähän vanhemmat, mutta kuitenkin paljon minua ja ikähaarukkaani nuoremmat ehdottelevat jo ihan vakavaakin suhdetta. Pari olen tavannutkin, mukavia olivat, mutta vähän - nuoria...

55-vuotiaille ikä on vain numero. Tapasin yhden, joka oli sanojensa mukaan "nuorekas". Oli todella pappamainen. Taidan itse olla nuorekas ikäisekseni, mutta oltiin me ihan eri sukupolvea.

Löysin muutamassa kuukaudessa kivan kumppanin, joka on ihav vakavissaan ja monta vuotta minua nuorempi. Mikäs siinä sitten :)

Vierailija
68/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 20:38"]

Jotenkin alkoi huvittamaan noissa ikäviesteissä yli 25-vuotiaiden tituleeraaminen papparaisiksi. Toki kaikilla on kriteerinsä, jotka voivat olla juuri niin tiukat kuin haluaa. Ehkä olen nähnyt liikaa ja olen itsekin yli 25-vuotiaana täysin mummeli, mutta kuitenkin jaksaa hieman ihmetyttää niin tiukka suhtautuminen ikään. Entä jos se mies on 25-vuotias tutustuessa, mutta parin viikon päästä täyttääkin 26? Tuon logiikan mukaanhan mies muuttuu auttamattomasti papaksi sinä päivänä, eikä voi olla enää mitenkään puoleensavetävä :) Minullakin oli ennen tiukkana kriteerinä se, että mies saisi olla ihan max. 10 vuotta minua vanhempi. No, kävi niin, että tapasin 15 vuotta itseäni vanhemman miehen, eikä ikä ole ollut missään vaiheessa se juttu, vaan olen onnellisempi mieheni kanssa kuin kenenkään muun kanssa aikaisemmin.

[/quote]

Minua taas huvittaa tämä jankkaaminen tuosta ikärajasta, erityisesti tuo iänikuinen "mitä jos sillä onkin synttärit huomenna jne". Jotkut suuttuvat siitä että joku haluaa rajata hakua tietyillä ehdoilla, jotkut "huvittuvat".

Joillakin (harvoilla) se ikäraja joustaa 10-15 vuotta. Se, ettei se jousta kaikilla, ei oikeuta olemaan "huvittunut" toisten valinnoista.

Vierailija
69/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulit sitten tänne kertomaan! Vain nainen voi kehuskella paremmuudellaan. Menisit edes panemaan vanhaa deittiä.

Vierailija
70/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

eliittikumppanit?

mitä järkeä on käyttää väärää kuvaa? sitten valitetaan, kun stockan kellon alle ilmestyikin rokonarpinen plösö

Vierailija
71/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista että löysit vanhan deitin vieläkin sieltä, vaikka oot itsekin nyt takaisin siellä?

Aatteleekohan se samaa sun kuvasta, voi Pirjoa, ei se vieläkään ole miestä löytänyt...

Vierailija
72/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskoja huomioita. Joskus aikoinaan yritin nettideittailua lyhyesti ja ei se nyt herkkua ollut, toivottavasti ei tarvi enää ikinä niille markkinoille palata. 

Onko löytynyt jo kiinnostavaa seuraa? :) 

Vierailija
73/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ihan hirveästi kertomuksia, en ehdi niitä nyt kirjoittelemaankaan mutta ehkä paremmalla ajalla. Mutta sellainen tuli mieleen ja on pakko sanoa, kävin vähän aikaa sitten yhdessä deittisivustolla huvikseni selailemassa, minkälaista tarjonta on nykyään (olen siis onnellisesti naimisissa enkä todellakaan etsi mitään suhdetta). Siellä pyöri useampikin "vanha tuttu" samalla kuvalla ja tekstillä kuin silloin, kun itse vielä olin sinkkumarkkinoilla. Ja siitä on kuitenkin jo neljä vuotta aikaa. Tuli sitten mieleen että kyllä nyt sen verran voisi tuohonkin hommaan panostaa, että edes joskus tietojaan päivittelisi. Ilmeisesti nämä miehet kuitenkin edeleen aktiivisesti käyttävät palvelua, koska tietääkseni ei-aktiiviset profiilit poistetaan automaattisesti. 

Vierailija
74/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielisin ilmiö ovat varatut miehet. Usea ei edes haluaisi tunnustaa olevansa varattu. Se ken keksisi ratkaisun, millä nuo hyypiöt saataisiin pois nettitreffisivustoja pilaamasta, ansaitsisi pikku-Nobelin.

Eikö voisi perustaa vaikkapa nettisivustoa, jonne voisi käydä laittamassa vähintäänkin tuntomerkit varatuista ihmisistä jotka ovat etsimässä sivusuhdetta? 

Vierailija
75/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:37"]

eliittikumppanit?

mitä järkeä on käyttää väärää kuvaa? sitten valitetaan, kun stockan kellon alle ilmestyikin rokonarpinen plösö

[/quote]

Eri kuvia = erilaisia kuvia itsestäni: vähemmän meikkiä, enemmän meikkiä, eri kuvakulmista, kokovartalokuvia, kasvokuvia... En siis käytä samoja kuvia ITSESTÄNI.

Ap

Vierailija
76/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:37"]eliittikumppanit?

[/quote]

Siis aina pitäisi olla yksi ja sama kuva, Se Oikea? Vaikka ois aikaa kulunut?

Vierailija
77/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:37"]

Surullista että löysit vanhan deitin vieläkin sieltä, vaikka oot itsekin nyt takaisin siellä?

Aatteleekohan se samaa sun kuvasta, voi Pirjoa, ei se vieläkään ole miestä löytänyt...

[/quote]

Voi ihan hyvin olla :D Mutta miehelle toivon pelkkää hyvää, koska hän on hyvä tyyppi.

Vierailija
78/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:38"]Vastenmielisin ilmiö ovat varatut miehet. Usea ei edes haluaisi tunnustaa olevansa varattu. Se ken keksisi ratkaisun, millä nuo hyypiöt saataisiin pois nettitreffisivustoja pilaamasta, ansaitsisi pikku-Nobelin.

Eikö voisi perustaa vaikkapa nettisivustoa, jonne voisi käydä laittamassa vähintäänkin tuntomerkit varatuista ihmisistä jotka ovat etsimässä sivusuhdetta? 
[/quote]

Sitä alettaisiin käyttää nopeasti väärin...

Vierailija
79/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:38"]

Hauskoja huomioita. Joskus aikoinaan yritin nettideittailua lyhyesti ja ei se nyt herkkua ollut, toivottavasti ei tarvi enää ikinä niille markkinoille palata. 

Onko löytynyt jo kiinnostavaa seuraa? :) 

[/quote]

No parin miehen kanssa olen nyt jutellut enemmän kuin muiden ja toinen ainakin vaikuttaa tasapainoiselta ihmiseltä. Se on tärkein kriteeri :D Kaikenlaisiin ihmisiin sitä törmääkin... En ole koskaan löytänyt seurustelukumppania netistä, mutta yhdestä miehestä sain todella hyvän ystävän aikoinaan, kun ensimmäisen kerran kävin katsastamassa netin tarjonnan :)

Ap

Vierailija
80/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo varattu ukkeli sai varmaan ihanan vallantunteen jo vain tuolla, että tarjosi tonnin panosta. Varmaan onneton nyhverö, jolla ei edes ole tonnia tilillään. 

Varatuilluhan on jo omat pettämispalvelunsa, menisivät sinne pyörimään.