Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:

Vierailija
11.03.2015 |

Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".

- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.

- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-

- Perus seksisepot

- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.

- Kuvamuokkaukset

- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.

- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.

- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D

Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?

Kommentit (102)

Vierailija
41/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joita vituttaa hirveästi vanhempien miesten viestit voivat ainakin suomi24 palvelussa pistää asetuksen minkä ikäisiltä tulee viestit läpi eli turha niistä viesteistä on nillittää

Vierailija
42/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:28"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"]

Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".

- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.

[/quote]

Minkälainen viestin pitäisi olla???  

Asiaton ei saa olla, ASIALLINEN ei saa olla!?!  

Jos olet siellä eri kuvilla niin mistä ne vois edes tietää että laittaa viestiä samalle ihmiselle. 

Naiset eivät koskaan lähetä viestejä miehille. Miesten aloituksia pitää pakostikin olla noin 100x enemmän että sais joskus edes yhden vastauksen naisilta. Jokaiselle naiselle ei varmasti kukaan kirjoita omaa ja erilaista A4 viestiä.  Mies kirjoittaa itsestään intron jossa esittelee itsensä ja lähettää sen monelle naiselle. Mikään muu ei ole käytännössä mahdollista.

[/quote]

Olet väärässä. Naiset eivät lähesty SINUA. Olen itse kyllä laittanut viestiä omanikäisille, kivannäköisille pojille.

Vaikka olisitkin vanha, rupsahtanut ja ruma keski-iköinen mies, se ei tarkoita kaikkien muiden olevan. Ehkä kantsis hyväksyy, että se juna on mennyt jo. Varsinkin tolla ylimielisellä asenteellasi et paranna asiaa, kun ei ole mitään mistä olla ylimielinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:33"]

Niille joita vituttaa hirveästi vanhempien miesten viestit voivat ainakin suomi24 palvelussa pistää asetuksen minkä ikäisiltä tulee viestit läpi eli turha niistä viesteistä on nillittää

[/quote]

Tai sitten vanhemmat miehet voisivat lukea minkä ikäistä kumppania nainen etsii.

Vierailija
44/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:33"]

[/quote]

Mä en ikinä käyttäis Suomi24. Et silleen.

Vierailija
45/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaisia kokemuksia, että tulee 0kpl osumia, jos haen naista sellaisilla kriteereillä kuin haluaisin. Paras olla vaan yksin ja unohtaa koko deittailut. :(

Vierailija
46/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Jos olet siellä eri kuvilla niin mistä ne vois edes tietää että laittaa viestiä samalle ihmiselle. 

Naiset eivät koskaan lähetä viestejä miehille. Miesten aloituksia pitää pakostikin olla noin 100x enemmän että sais joskus edes yhden vastauksen naisilta. Jokaiselle naiselle ei varmasti kukaan kirjoita omaa ja erilaista A4 viestiä.  Mies kirjoittaa itsestään intron jossa esittelee itsensä ja lähettää sen monelle naiselle. Mikään muu ei ole käytännössä mahdollista.

[/quote]

Juuri tuollaiset viestit lentävät roskakoriin ja sammutavat pienenkin kiinnostuksen tehokkaasti. Sen näkee yhdellä silmäyksellä, jos viesti on tehty sellaiseksi että sen voi lähettää kaikille. Jos mies oikeasti lähettää 100 viestiä, se tarkoittaa että ihan kuka tahansa kelpaa. Ja minä en ainakaan ole kuka tahansa.

Vierailija
47/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:29"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:17"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:04"]

Millä tavalla kateus? Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, enkä myöskään ikäisistäni miehistä jotka etsivät nuorta naista. Nuorille naisille minun ei tarvitse olla kateellinen, koska elin kivan nuoruuden itse ja nautin iästäni nyt. 

Sinänsä parikymppisen ja kolmikymppisen ikäero ei mahdoton ole, tosin usein tuonikäiset ihmiset ovat eri vaiheissa elämäänsä, jolloin yhteistä ei löydy välttämättä paljon. 

[/quote]

Elämänvaiheella ei ole hirveästi väliä, jos toisen kanssa on luonnollista jutella ja olla ja huumori käy yksiin. Ei parinvalinta ole ydindysiikkaa: jos synkkaa niin synkkaa, turha analysoida enempää.

[/quote]

Joillekin miehille vain tuntuu olevan luonnollista etsiä sitä juttukaveria joka ikisestä 2-kymppisestä naisesta tällä planeetalla ennen kuin voi edes harkita itsensä ikäisiä.

Tässä jutussa ärsyttää kaksi asiaa. Nainen joutuu nuorena sietämään setämiesten lähentelyjä, jotka joskus jopa pitävät vakavasti otettavat kumppaniehdokkaat loitolla. Sen lisäksi naisen on vaikea katsella tuollaista typeryyttä, kun jotkut miehet kuvittelevat että nuoret naiset eivät pidä 20 vuotta vanhempaa miestä yhtä epäviehättävänä kuin tämä mies pitäisi 20 vuotta vanhempaa naista. Naiset yleensä tajuavat tämän asian paljon miehiä selkeämmin.

[/quote]

Ja kun nainen ohittaa sen 20+ iän niin he eivät itse koskaan tee aloitteita noilla palstoilla.

Mitä ne itkee ettei tule lähestymisiä kun eivät itsekään lähesty KOSKAAN KETÄÄN. 

[/quote]

No miksi lähestyt niitä parikymppisiä jotka eivät kaipaa seuraasi? Mikset hae oman ikäistä- ja tasoista seuraa jonka kanssa vois napata.

Vierailija
48/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kävi huono tuuri ja tutustuin livenä ns. lassukkaan. Hän väitti nettiprofiilissaan itseään vähän ujoksi, kiltiksi ja kunnolliseksi. Tapailu päättyi kolmansille kahvilatreffeille, joiden aikana hän alkoi yhtäkkiä kysellä kuinka monen miehen kanssa olen a) harrastanut seksiä b) suudellut c) FLIRTTAILLUT. Sen päälle hän pyysi lupaamaan, että puhuisin meidän olevan pariskunta, kun puhun 'meistä kahdesta'. En tuntenut häntä oikeastaan ollenkaan, hän oli ollut kahdella aiemmalla tapaamiskerralla lähes koko ajan hiljaa. Ainoa puheenaihe joka häntä kiinnosti liittyi seksiin ja muihin miehiin. Hän myös kommentoi minun vilkuilevan muita miehiä, mitä en ollut tehnyt.

Mieluummin törmään vainoharhaisiin miehiin täällä AV:lla, kuin tosielämässä :( Oli kuitenkin aika hyytävää todeta, että tuollaiset tyypit mainostavat itseään KILTEIKSI ja KUNNOLLISIKSI!

Vierailija
49/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:40"]

Mulle kävi huono tuuri ja tutustuin livenä ns. lassukkaan. Hän väitti nettiprofiilissaan itseään vähän ujoksi, kiltiksi ja kunnolliseksi. Tapailu päättyi kolmansille kahvilatreffeille, joiden aikana hän alkoi yhtäkkiä kysellä kuinka monen miehen kanssa olen a) harrastanut seksiä b) suudellut c) FLIRTTAILLUT. Sen päälle hän pyysi lupaamaan, että puhuisin meidän olevan pariskunta, kun puhun 'meistä kahdesta'. En tuntenut häntä oikeastaan ollenkaan, hän oli ollut kahdella aiemmalla tapaamiskerralla lähes koko ajan hiljaa. Ainoa puheenaihe joka häntä kiinnosti liittyi seksiin ja muihin miehiin. Hän myös kommentoi minun vilkuilevan muita miehiä, mitä en ollut tehnyt.

Mieluummin törmään vainoharhaisiin miehiin täällä AV:lla, kuin tosielämässä :( Oli kuitenkin aika hyytävää todeta, että tuollaiset tyypit mainostavat itseään KILTEIKSI ja KUNNOLLISIKSI!

[/quote]

Naisena toivon että tämä ei ole oikeasti tapahtunut. Eikö mikään varoittanut mitä oli tulossa?

Vierailija
50/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

liian paljon tulee viestejä jopa viidenkympin ylittäneiltä miehiltä, jotka etsivät naisia ikähaarukalla 20-35 (!) ja painostavat tapaamiseen senkin jälkeen, kun heille vastaa ei. 

N25

Vierailija
51/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:36"]

Sellaisia kokemuksia, että tulee 0kpl osumia, jos haen naista sellaisilla kriteereillä kuin haluaisin. Paras olla vaan yksin ja unohtaa koko deittailut. :(

[/quote]

No ehkä pitäis jos et osaa arvioida omaa tasoasi. Sun kriteerit eivät yksinkertaisesti voi olla korkealla jos et ole itse kovatasoinen. Simple as.

Vierailija
52/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan se vuosia cityssä pyörinyt suomen pisimmän deitti-ilmotuksen tehnyt mies  jo löytänyt itelleen muijan?

Vierailija
53/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:44"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:36"]

[/quote]

No ehkä pitäis jos et osaa arvioida omaa tasoasi. Sun kriteerit eivät yksinkertaisesti voi olla korkealla jos et ole itse kovatasoinen. Simple as.

[/quote]

Päinvastoin, mun kriteerit ovat juurikin liian matalalla, tai siis ei löydy tarpeeksi huonoa naista, vaan kaikki ovat liian hyviä. Esim työttömistä naisista on huutava pula. Haluisin sellaisen työttömän jolla ei ole lapsia, ei halua lapsia, vähän lihavan, tavallisen oloisen. Valitettavasti kaikki tarjolla olevat naiset ovat työssäkäyviä, kauniita ja muutenkin ihan liian tasokkaita minulle.

Vierailija
54/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan viestejä vain 5-10v vanhemmilta naisilta. Hyi helvetti.

Ehkä kantsis hyväksyy, että se juna on mennyt jo.

Vierailija
55/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:43"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:40"]

[/quote]

Naisena toivon että tämä ei ole oikeasti tapahtunut. Eikö mikään varoittanut mitä oli tulossa?

[/quote]

Ei mikään. Miehen viestit olivat asiallisia ja tavallisia ensi tapaamiseen saakka. Eka tapaamisella hän ei puhunut oikeastaan mitään ja siksi sovimme vielä uudet treffit. Toisella tapaamisella mies oli kuitenkin taas samanlainen, mutta kolmannella "kerännyt rohkeutensa". Oli yllätys kuulla ne ainoat asiat mitkä häntä kiinnosti.

Vierailija
56/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ne oksettavat läskit vanhat ämmät kuvittelevat että niitä 10v nuoremmat miehet vois missään tapauksessa kiinnostua vaativista, tyhmistä, läskeistä rumista ämmistä. Joilla on siis totaalisen ei mitään annettavaa missään suhteessa. 

Vierailija
57/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen satunnainen nettideitti sivustojen käyttäjä. Aina välillä luonut sinne uuden profiilin, kun kiinnostaa että minkälaisia tyyppejä siellä pyörii. Muutamat treffitkin on takana, mutta en luo paljon toivoa että sieltä se oikea löytyisi. :D Sellainen huomio tullut tehtyä, että samat naamat pyörii tuolla vuodesta toiseen. Toki siellä vaihtuvuuttakin on paljon, mutta samat kuvat sieltä vaan aina silmille hyppii. Treffasin kerran sieltä yhtä miestä, joka oli ollut jäsenenä ainakin pari vuotta ja oli varsinainen tehodeittaaja kun oli kirjoitellut monenkymmenen naisen kanssa viimeisen kuukauden(?) aikana. Ja samalla deittisivustolla taitaa edelleenkin pyöriä. 

Vierailija
58/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainut 'deittailupalvelu' jota käytän on Tinder ja sitäkin käytän vain mitatakseni 'markkina-arvoani'. En ole käynyt treffeillä kenenkään Tinder osuman kanssa. Paikkatunnuistetta muokkaamalla voi tarkastella eri kaupunkien ja maiden osumia. Useita aivan ihastuttavan näköisiä naisia on tykännyt ja yrittänyt viestitelläkin. Mukavaa näin pienellä pohjoisen kaupungissa elävälle, kun täällä ei livenä tapahdu yhtään mitään.

m39

Vierailija
59/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mies voisi vaikka aloittaa siitä, että lukee profiilini, jossa kerron itsestäni. Kaikista hauskinta on, että mies kysyy esim. harrastuksistani, vaikka se lukee selkeästi profiilissani. Mukavinta on, jos mies nappaa jonkun jutun sieltä ja kommentoi sitä. Ja teen kyllä aloitteita miehille, jotka kiinnostavat ja teen kuten toivon itselleni tekevän eli kommentoin tai kysyn jonkun tarkentavan kysymyksen hänen profiilistaan.

On lisäksi todella rasittavaa lukea novellin pituisia tekstejä (tai kuten mainitsemasi A4!), varsinkin kun mies menee yksityiskohtiin esim. juuri harrastuksissaan. Kerran eräs mies kirjoitti pitkän litanian ampuma-aseharrastuksestaan :D En vastannut.

Vierailija
60/102 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:51"]

Mitä ne oksettavat läskit vanhat ämmät kuvittelevat että niitä 10v nuoremmat miehet vois missään tapauksessa kiinnostua vaativista, tyhmistä, läskeistä rumista ämmistä. Joilla on siis totaalisen ei mitään annettavaa missään suhteessa. 

[/quote]Hih. Setämieheen kolahti kun hän tajusi elämän realiteetit ja nyt hän on himmuisen vihainen. Mur!