Palasin nettideittimarkkinoille! Tässä huomioita:
Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".
- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.
- Sitten oli näitä iänikuisia jankkaania, jotka blokkasin jo viimeksi: "Löytyyks whatsapp? Kikkii?" Yksi haukkui minut viimeksi huoraksi, ja meinasi mennä jo samaan suuntaan kun en vastannut viesteihin. Blokkasin, mutta tyypit näkevät edelleen profiilini -.-
- Perus seksisepot
- Eräällä miehellä oli kasvokuva itsestään sängyssä, jossa nainen nojaa mieheen :D Eli naisesta näkyy otsaa ja hiuksia.
- Kuvamuokkaukset
- Varattu mies tarjosi 1000 € yhdestä yöstä, lupasi maksaa etukäteen.
- Ja surullisinta oli, että löysin entisen deitin sieltä. Mies on aivan ihana ihminen ja ansaitsee arvoisensa naisen, mutta olemme liian erilaisia, niin vihelsin pelin poikki.
- Kyllähän minäkin olen jo vanha naama siellä (aina eri kuvilla tosin) ja taidan olla epätoivoinen :D
Minkälaisia kokemuksia teillä on nettideittailusta? Mikä on typerintä/hauskinta/ihaninta, mihin olette törmänneet?
Kommentit (102)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"]
Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään?
[/quote]
Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;)
[/quote]
Minullakin oli 20-vuotiaana nettideitaillessa yläikäraja 25. Eli ei ainakaan kaikkia "setämiehet" kiinnosta. Tuntui, että minulla olisi enemmän yhteistä omanikäisten kanssa. Laitoin vielä asetukset niin, että vain etsimäni ikäiset ihmiset pystyivät viestittämään. Tuli oikein mukavia viestejä, ja muistaakseni vain yksi seksiehdotus. Silti jotkut vanhemmatkin miehet jättivät profiiliini kommentteja ja valittivat, etteivät voineet laittaa minulle viestiä :D
Löysin silloin viisi vuotta sitten nykyisen avomieheni, joka muuten on vain puoli vuotta minua vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:18"]
Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään?
[/quote]
Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;)
[/quote]
Minullakin oli 20-vuotiaana nettideitaillessa yläikäraja 25. Eli ei ainakaan kaikkia "setämiehet" kiinnosta. Tuntui, että minulla olisi enemmän yhteistä omanikäisten kanssa. Laitoin vielä asetukset niin, että vain etsimäni ikäiset ihmiset pystyivät viestittämään. Tuli oikein mukavia viestejä, ja muistaakseni vain yksi seksiehdotus. Silti jotkut vanhemmatkin miehet jättivät profiiliini kommentteja ja valittivat, etteivät voineet laittaa minulle viestiä :D
Löysin silloin viisi vuotta sitten nykyisen avomieheni, joka muuten on vain puoli vuotta minua vanhempi.
[/quote]
Olemalla avoin mahdollisuudet kasvaa. Jos 20v hakee 20-21v seuraa niin putoaa monta mahdollista pois. En ymmärrä mistä kenkä puristaa, ettei vanhempi mies saa kiinnostaa tai että siinä olisi jotain "pahaa". Joltain varmaan löytyy selitys.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:18"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Olemalla avoin mahdollisuudet kasvaa. Jos 20v hakee 20-21v seuraa niin putoaa monta mahdollista pois. En ymmärrä mistä kenkä puristaa, ettei vanhempi mies saa kiinnostaa tai että siinä olisi jotain "pahaa". Joltain varmaan löytyy selitys.
[/quote]
Ahaa, yksi tuhansista setäahdistelijoista eksynyt tänne avlle. Multa löytyy sulle selitys: EN OLE KIINNOSTUNUT PAPOISTA. En nää yli 25-vuotiaita seksuaalisesti tai henkisesti kiinnostavina. Mikä helvetin ongelma se on ymmärtää ja kunnioittaa toisen ihmisen rajoja, joka on merkinnyt ikähaarukkansa selkeästi profiiliin? Oikeasti mikä teidän ongelma on?? Toi ilmiö on pilannut mun nettideittailun, koska ne ahdistelijapapat ei edes ymmärrä antaa olla!!
Kuinka kehtaat tulla sönköttämään avoimuudesta tai siitä, miten en saa rajata haluamani ihmisiä pois!! Minä päätän itse ketä deittailen, ei se 45-vuotias kalju läskimaha joka luulee voivansa "synkata" mun kanssa ja automaattisesti olettaa mun henkilökohtaisen rajauksen olevan väärä koska hän tietää paremmin!
Mistä helvetistä sun kenkäsi puristaa kun et ymmärrä olla ahdistelematta ihmisiä, jotka EI Kaipaa sun seuraasi!
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"] Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään? [/quote] Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;) [/quote] Minullakin oli 20-vuotiaana nettideitaillessa yläikäraja 25. Eli ei ainakaan kaikkia "setämiehet" kiinnosta. Tuntui, että minulla olisi enemmän yhteistä omanikäisten kanssa. Laitoin vielä asetukset niin, että vain etsimäni ikäiset ihmiset pystyivät viestittämään. Tuli oikein mukavia viestejä, ja muistaakseni vain yksi seksiehdotus. Silti jotkut vanhemmatkin miehet jättivät profiiliini kommentteja ja valittivat, etteivät voineet laittaa minulle viestiä :D Löysin silloin viisi vuotta sitten nykyisen avomieheni, joka muuten on vain puoli vuotta minua vanhempi. [/quote] Olemalla avoin mahdollisuudet kasvaa. Jos 20v hakee 20-21v seuraa niin putoaa monta mahdollista pois. En ymmärrä mistä kenkä puristaa, ettei vanhempi mies saa kiinnostaa tai että siinä olisi jotain "pahaa". Joltain varmaan löytyy selitys. [/quote] Ahaa, yksi tuhansista setäahdistelijoista eksynyt tänne avlle. Multa löytyy sulle selitys: EN OLE KIINNOSTUNUT PAPOISTA. En nää yli 25-vuotiaita seksuaalisesti tai henkisesti kiinnostavina. Mikä helvetin ongelma se on ymmärtää ja kunnioittaa toisen ihmisen rajoja, joka on merkinnyt ikähaarukkansa selkeästi profiiliin? Oikeasti mikä teidän ongelma on?? Toi ilmiö on pilannut mun nettideittailun, koska ne ahdistelijapapat ei edes ymmärrä antaa olla!! Kuinka kehtaat tulla sönköttämään avoimuudesta tai siitä, miten en saa rajata haluamani ihmisiä pois!! Minä päätän itse ketä deittailen, ei se 45-vuotias kalju läskimaha joka luulee voivansa "synkata" mun kanssa ja automaattisesti olettaa mun henkilökohtaisen rajauksen olevan väärä koska hän tietää paremmin! Mistä helvetistä sun kenkäsi puristaa kun et ymmärrä olla ahdistelematta ihmisiä, jotka EI Kaipaa sun seuraasi!
[/quote]
:D Oletko henkisesti ihan vakaa? Eikä vieläkään selvinnyt, mitä automaattisen pahaa vanhemmassa miehessä on. Rautalankaa kiitos.
Miehet valehtelevat todella paljon nettideittailussa. Itsellekin on tuttuja iän ja vartalonmallin valehtelu. Ei tuollaisen jälkeen ole mitään mahdollisuuksia alkaa rakentaa suhdetta, kun jo ennen tapaamista valehdellaan. Homma on kertalaakista seis, kun tuollaisesta jää kiinni.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:47"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:26"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:18"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:58"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:03"] Joo, en kyllä ymmärrä noita vanhojen miesten nuorten naisten ahdistelua. Kai luulot itsestään ovat täysin epärealistiset, todella harvalla nuorella naisella on mitään setämiesfetissiä vaan etsivät ikäistänsä seuraa. Ja kyllähän nuo kaikenlaiset valheet iästä, painosta, pituudesta, tms. karisevat aika äkkiä kun on aika tavata, miksi siis vaivautua? En ikinä ole ymmärtänyt tuota? Jos takana on jokin "sisältö ratkaisee" -juttu, niin mitä se kertoo siitä sisällöstä jos aloittaa jo tutustumisen valehtelemalla itsestään? [/quote] Onko noin? Kyllähän moni parikymppinen nainen pitää kolmekymppisiä miehiä kuumina. Mikähän ongelma tähän kätkeytyy? Vai onko kyseessä kateus? ;) [/quote] Minullakin oli 20-vuotiaana nettideitaillessa yläikäraja 25. Eli ei ainakaan kaikkia "setämiehet" kiinnosta. Tuntui, että minulla olisi enemmän yhteistä omanikäisten kanssa. Laitoin vielä asetukset niin, että vain etsimäni ikäiset ihmiset pystyivät viestittämään. Tuli oikein mukavia viestejä, ja muistaakseni vain yksi seksiehdotus. Silti jotkut vanhemmatkin miehet jättivät profiiliini kommentteja ja valittivat, etteivät voineet laittaa minulle viestiä :D Löysin silloin viisi vuotta sitten nykyisen avomieheni, joka muuten on vain puoli vuotta minua vanhempi. [/quote] Olemalla avoin mahdollisuudet kasvaa. Jos 20v hakee 20-21v seuraa niin putoaa monta mahdollista pois. En ymmärrä mistä kenkä puristaa, ettei vanhempi mies saa kiinnostaa tai että siinä olisi jotain "pahaa". Joltain varmaan löytyy selitys. [/quote] Ahaa, yksi tuhansista setäahdistelijoista eksynyt tänne avlle. Multa löytyy sulle selitys: EN OLE KIINNOSTUNUT PAPOISTA. En nää yli 25-vuotiaita seksuaalisesti tai henkisesti kiinnostavina. Mikä helvetin ongelma se on ymmärtää ja kunnioittaa toisen ihmisen rajoja, joka on merkinnyt ikähaarukkansa selkeästi profiiliin? Oikeasti mikä teidän ongelma on?? Toi ilmiö on pilannut mun nettideittailun, koska ne ahdistelijapapat ei edes ymmärrä antaa olla!! Kuinka kehtaat tulla sönköttämään avoimuudesta tai siitä, miten en saa rajata haluamani ihmisiä pois!! Minä päätän itse ketä deittailen, ei se 45-vuotias kalju läskimaha joka luulee voivansa "synkata" mun kanssa ja automaattisesti olettaa mun henkilökohtaisen rajauksen olevan väärä koska hän tietää paremmin! Mistä helvetistä sun kenkäsi puristaa kun et ymmärrä olla ahdistelematta ihmisiä, jotka EI Kaipaa sun seuraasi!
[/quote]
:D Oletko henkisesti ihan vakaa? Eikä vieläkään selvinnyt, mitä automaattisen pahaa vanhemmassa miehessä on. Rautalankaa kiitos.
[/quote]
Jos et tuosta tajunnut, niin käväisepä lääkärissä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:51"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:47"]
[/quote]
[/quote]
En ole henkisesti vakaa sen jälkeen kun mua on häiriköinyt jo puol vuotta vanhat sedät.
Rautalankaa sinulle: En. Ole. Kiinnostunut. Yli. 25. Vuotiaista. Joten. Haluan. Heidän. Jättävän. Minut. Rauhaan.
Mitä sä et ymmärrä? Mitä?
En halua harrastaa seksiä, seurustella, jakaa elämääni, muutta yhteen, mennä naimisiin tai perustaa perhettä itseäni yli viisi vuotta vamhemman kanssa. Selitätkö mulle mitä et tajua?
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:07"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:54"]
Itseäni raivostuttaa nettideittailussa ylivoimaisesti eniten miesten ikäsekoilu. On todella huvittavaa, että se on aina naiset ketä syytetään ikänsä valehtelusta koska voi jestas kun miehetkin osaa.
Olen 20v nainen. Ikähaarukkani on 20-25. Toi 25 on ihan mun kipuraja, en ole kiinnostunuy sedistä enkä ihmisistä jotka ovat täysin eri elämäntilanteessa kui mä
Noh, olen luonnollisesti ilmaissut selkeästi minkä ikäisten kannattaa ottaa yhteyttä. Ylläri: saan ehdottomasti eniten viestejä 35-55 vuotiailta miehiltä jotka a) tarjoavat rahaa, käynyt hyyyyvin usein b) ruikuttavat kylmää liittoansa (siis vittuako mua kiinnostaa?) c) kirjoittavat hengästyttävän pitkän sepustuksen itsestään, elämästään, mitä voisi mulle tarjota, miten hyvännäköinen/tyylikäs/älykäs hän on. Ja huom! lähes poikkeuksetta noihin viesteihin kuuluu sana "nuorekas."
Yök. Hyi stana. Pistää vihaksi, että tälläset pällit tukkivat laatikon ja vievät tilan oikeilta kandidaateilta. Sit on tietysti nää miehet jotka ilmoittavat iäkseen 25 ja kuvasta pilkistää lihava, kaljuuntunut keski-ikäinen.
[/quote]
Luulen, että laittavat saman tekstin aina kaikille mahdollisille ehdokkaille... Eivät välitä yhtään profiilistasi. Kuka näiden mukaan lähtee?! Uskomatonta touhua. Ja sitten kun niille ei vastaa, saattavat pitkäänkin pommittaa viesteillä :D
Ap
[/quote]
Just tää. Ja vaikka vaivaituisi laittamaan takiaiselle sen napakan "en halua isääni 8 vuotta vanhempaa ruttukullia" niin ne ei usko.
Oon saanut ihan valehtelematta +200 viestiä vanhoilta, varatuilta miehiltä. Ryhmä johon en koskisi pitkällä tikullakaan. Silti mun on pakko kestäö heidän ahdisteluaan, koska nää narsistisedät eivät ymmärrä että pidän heitä vastenmielisenä vaan heittävät juuri tota shittiä mitä toi yks setäjankkaaja.
Joku ottaa asiallisen kysymyksen aika tunteellisesti. Osaisiko joku järkevämpi vastata, mikä oikein tekee vanhemmasta miehestä pahan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:02"]
Joku ottaa asiallisen kysymyksen aika tunteellisesti. Osaisiko joku järkevämpi vastata, mikä oikein tekee vanhemmasta miehestä pahan.
[/quote]
Ei hyvää päivää.... Etkö nyt osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? KIINNOSTUKSEN PUUTE. EI KIINNOSTA VANHEMPI MIES. Meneekö sinne kaaliin???
Minulla ei ole ihan yhtä pahaa ongelmaa noiden yli-ikäsiten miesten kanssa kuin joillakin tässä ketjussa. Mutta se harmittaa kyllä kun profiilia käyvät katsomassa koko ajan 4-kymppiset miehet ja itse olen 32. En ymmärrä mistä miehet ovat saaneet päähänsä, että naiset muka ovat kiinnostuneita paljon itseään vanhemmista miehistä. Poikkeuksia toki löytyy kuten joka asiasta, mutta muistaakseni n. 90 %:lla pariskunnista on ikäeroa max. 5 vuotta.
Miten miehet oikein selittävät tämän itselleen? Että rypyt ja alkava kalju ovat puoleensavetäviä piirteitä? Vai onko vain luettu liikaa juorulehtiä ja kuvitellaan että itsekin voidaan saada 10-20 vuotta nuorempi nainen koska George Clooneykin näyttää hyvältä vanhana?
Onneksi voi itse lähestyä sopivan ikäisiä miehiä, mutta olisi mukava jos itse ei tarvitsisi ihan aina olla se aloitteellinen osapuoli.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:02"]
[/quote]
Ei hyvää päivää.... Etkö nyt osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? KIINNOSTUKSEN PUUTE. EI KIINNOSTA VANHEMPI MIES. Meneekö sinne kaaliin???
[/quote]
No miks sulle ei kelpaa vanhempi mies? ;-)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:04"]
Millä tavalla kateus? Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, enkä myöskään ikäisistäni miehistä jotka etsivät nuorta naista. Nuorille naisille minun ei tarvitse olla kateellinen, koska elin kivan nuoruuden itse ja nautin iästäni nyt.
Sinänsä parikymppisen ja kolmikymppisen ikäero ei mahdoton ole, tosin usein tuonikäiset ihmiset ovat eri vaiheissa elämäänsä, jolloin yhteistä ei löydy välttämättä paljon.
[/quote]
Elämänvaiheella ei ole hirveästi väliä, jos toisen kanssa on luonnollista jutella ja olla ja huumori käy yksiin. Ei parinvalinta ole ydindysiikkaa: jos synkkaa niin synkkaa, turha analysoida enempää.
[/quote]
Joillekin miehille vain tuntuu olevan luonnollista etsiä sitä juttukaveria joka ikisestä 2-kymppisestä naisesta tällä planeetalla ennen kuin voi edes harkita itsensä ikäisiä.
Tässä jutussa ärsyttää kaksi asiaa. Nainen joutuu nuorena sietämään setämiesten lähentelyjä, jotka joskus jopa pitävät vakavasti otettavat kumppaniehdokkaat loitolla. Sen lisäksi naisen on vaikea katsella tuollaista typeryyttä, kun jotkut miehet kuvittelevat että nuoret naiset eivät pidä 20 vuotta vanhempaa miestä yhtä epäviehättävänä kuin tämä mies pitäisi 20 vuotta vanhempaa naista. Naiset yleensä tajuavat tämän asian paljon miehiä selkeämmin.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:26"]
Eikö tarkoitus olisi käräyttää tiettyjä nimimerkkejä, jotka vonkaavat naisia varattuina. Ei oikeita nimiä? Vai ymmärsinkö alkuperäisen sivuston ehdottajan väärin? -ohis
[/quote]
Äkkiäkös joku kiusantekijä "käräyttäisi" nimimerkkejä ihan huvikseen, ja listalle joutuisi ihan viattomiakin. Ja ne huijarithan tekisivät uusia prfiileja liukuhihnalta, joten systeemistä tuskin olisi mitään hyötyä.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:11"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:05"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:02"] Joku ottaa asiallisen kysymyksen aika tunteellisesti. Osaisiko joku järkevämpi vastata, mikä oikein tekee vanhemmasta miehestä pahan. [/quote] Ei hyvää päivää.... Etkö nyt osaa lukea, vai etkö vain ymmärrä lukemaasi? KIINNOSTUKSEN PUUTE. EI KIINNOSTA VANHEMPI MIES. Meneekö sinne kaaliin??? [/quote] No miks sulle ei kelpaa vanhempi mies? ;-)
[/quote]
Toi ei ollut mun kirjottama koska tajusin sun trollaavan . Mutta kerron nyt niitä syitä: rypyt, keskivartalolihavuus, roikkuva perse, kaljuuntuminen tai harmaat hiukset, silmälasit, elämänkokemus (haluan kokea kaikki ekat kerrat hänen kanssaan, ex-vaimo tai lapset eivät ole vaihtoehto), erektio-ja kestövyysongelmat, se setämäisyys. En halua bilettää tai käydä yliopiston juhlissa papparaisen kanssa, josta paistaa ettei hän kuulu joukkoon. Mikään ei ole surullisempaa kuin vanha mies joka luulee olevansa vielä 20 ja käy Namussa tarjoamassa drinkkejä tytöille kysellen arvaako he hänen ikäänsä. Ja kyllä, on aito esimerkki.
Vaikka trollaat, niin sun kannattaa miettiä mikset koe naisten ansaitsevan mahdiollisuutta valita parinsa itse.
Tiivistys: en koe yli parikymppisiä miehiä seksuaalisesti vetovoimaisiksi. Siksi.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"]
Tein jälleen kerran profiilin yhdelle deittipalstalle, koska alkoi taas kyllästyttää yksin oleminen. Viimeksi olin samalla sivustolla joitakin kuukausia sitten, ja oli huvittavaa törmätä vanhoihin "tuttuihin".
- Joiltakin miehiltä tuli samoja viestejä kuin aiemminkin :D Sellaisia pitkiä siis, missä kerrotaan lähes kaikki tämänhetkisestä elämästä, haaveista, lempielokuvista ym. ja sitten pyydetään, että minä kertoisin itsestäni jotain.
[/quote]
Minkälainen viestin pitäisi olla???
Asiaton ei saa olla, ASIALLINEN ei saa olla!?!
Jos olet siellä eri kuvilla niin mistä ne vois edes tietää että laittaa viestiä samalle ihmiselle.
Naiset eivät koskaan lähetä viestejä miehille. Miesten aloituksia pitää pakostikin olla noin 100x enemmän että sais joskus edes yhden vastauksen naisilta. Jokaiselle naiselle ei varmasti kukaan kirjoita omaa ja erilaista A4 viestiä. Mies kirjoittaa itsestään intron jossa esittelee itsensä ja lähettää sen monelle naiselle. Mikään muu ei ole käytännössä mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:17"]
Millä tavalla kateus? Itse en ole kiinnostunut vanhemmista miehistä, enkä myöskään ikäisistäni miehistä jotka etsivät nuorta naista. Nuorille naisille minun ei tarvitse olla kateellinen, koska elin kivan nuoruuden itse ja nautin iästäni nyt.
Sinänsä parikymppisen ja kolmikymppisen ikäero ei mahdoton ole, tosin usein tuonikäiset ihmiset ovat eri vaiheissa elämäänsä, jolloin yhteistä ei löydy välttämättä paljon.
[/quote]
Elämänvaiheella ei ole hirveästi väliä, jos toisen kanssa on luonnollista jutella ja olla ja huumori käy yksiin. Ei parinvalinta ole ydindysiikkaa: jos synkkaa niin synkkaa, turha analysoida enempää.
[/quote]
Joillekin miehille vain tuntuu olevan luonnollista etsiä sitä juttukaveria joka ikisestä 2-kymppisestä naisesta tällä planeetalla ennen kuin voi edes harkita itsensä ikäisiä.
Tässä jutussa ärsyttää kaksi asiaa. Nainen joutuu nuorena sietämään setämiesten lähentelyjä, jotka joskus jopa pitävät vakavasti otettavat kumppaniehdokkaat loitolla. Sen lisäksi naisen on vaikea katsella tuollaista typeryyttä, kun jotkut miehet kuvittelevat että nuoret naiset eivät pidä 20 vuotta vanhempaa miestä yhtä epäviehättävänä kuin tämä mies pitäisi 20 vuotta vanhempaa naista. Naiset yleensä tajuavat tämän asian paljon miehiä selkeämmin.
[/quote]
Ja kun nainen ohittaa sen 20+ iän niin he eivät itse koskaan tee aloitteita noilla palstoilla.
Mitä ne itkee ettei tule lähestymisiä kun eivät itsekään lähesty KOSKAAN KETÄÄN.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:29"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:17"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Ja kun nainen ohittaa sen 20+ iän niin he eivät itse koskaan tee aloitteita noilla palstoilla.
Mitä ne itkee ettei tule lähestymisiä kun eivät itsekään lähesty KOSKAAN KETÄÄN.
[/quote]
Yli 2-kymppiset naisethan vasta alkavat tehdä niitä aloitteita, kun ikä tuo rohkeutta.
[/quote]