Mitä hyötyä avioliitosta on enää miehelle?
Ennen avioliitto tarkoitti sitä, että mies tarjosi naiselle turvaa ja suojaa vastineeksi säännöllisestä seksistä, ruoanlaitosta ja kodinhoidosta. Nykyisin naiset vaativat, että miehet hoitavat myös noita naisten hommia ja seksiinkään ei voi pakottaa. Ennen jos nainen pihtasi, mies heitti naisen pihalle ja nainen sai huonon vaimon maineen, eikä kelvannut enää kellekkään. Nykyisin jos heität pihtari-akan pihalle, maksat elareita sun muita tukia lopun elämääsi ja nainen vie varmaan koirasikin. Avioliitosta ei yksinkertaisesti ole kuin haittaa modernille miehelle, miksi yksikään mies siis haluaisi vapaaehtoisesti siihen vankilaan? Varsinkin nykyisin, kun pillun saanti on helpompaa kuin koskaan ennen. Menneitä ovat ne päivät, kun naista piti kosiskella kuukausien ajan, ennen kuin sai edes tissejä nähdä vilaukselta. Nyt juttelet sulavia tinderissä kevytkenkäisille naisille niin saat pillua melkein aina kun huvittaa .
Kommentit (104)
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 15:11"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:42"]
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:27"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:17"]Aika moni mieskin haluaisi lapsia. Niitä on paha yksin tehdä. [/quote] Kyllä meillä on osattu lapset tehdä ihan ilman avioliittoa. [/quote] Aika usein älykkäät ja tulevaisuutta hieman pidemmällekin ajattelevat naiset hankkivat lapset vasta avioliitoss a, ihan järkisyistä. [/quote] Asiat voi hoitaa ilman avioliittoakin. [/quote] Edelleen, älykäs ja suunnittelemaan kykenevä nainen. Lapsia voi hankkia avoliitossa, mutta parisuhteen ja yhteisen elämän kannalta avioliitto on edelleen helpoin sekä sitovin menetelmä, joka turvaa lainsäädännön edessä oikeudet. Jos avioliitto ei nappaa niin ei siihen kukaan pakota. [/quote] Niin? Ei omaisuuden laitto molempien nimiin ja keskinäisten testamenttien laatiminen vaadi mitään erityisponnisteluja.
[/quote]
Olet aika tyhmä jos et käsitä mitä etuja avioliiton seurauksena saa. Tästä linkistä voit sivistää itseäsi: http://www.vauva.fi/keskustelu/3808132/ketju/mita_konkreettista_hyotya_avioliitosta_siis_on_vs_avoliitto
[/quote]
Kyllä pystyy omaisuudesta muutenkin huolehtimaan.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:11"]
Aiheen vierestä: kai sille, joka ei pysty harrastamaan seksiä, on ok, että mies käy vieraissa? Ai ei vai? Millä oikeudella eväät mieheltä seksin, kun et itse pysty sitä harrastamaan? Yhdyntä kun on yksi elämän suurista nautinnoista.
[/quote]
Niinhän se on. Mutta niin on ihan vaan se elämä rakastamansa ihmisen kanssa. En mä usko vieraisiin meneväni jos kävisi niin että mieheni ei pystyisi harrastamaan seksiä kanssani - ja uskon että hän kokee samoin. Sitten jos tällainen tilanne tulisi, meidän pitäisi yhdessä (=avioliiton perusta) miettiä uudelleen liittomme rajat, mikä on sallittua, mikä ei, mikä meitä pitää yhdessä jne.
Vieraissa käynti kuulostaa pettämiseltä ja pettäminen ei ole ok. Jos on ns. avoin avioliitto (eli pari yhdessä sopinut että vieraissa käynti on ok) niin sehän on silloin toimiva avioliitto.
"Millä oikeudella eväät mieheltä seksin" En mä sitä ainakaan eväisi vaan se vain "tapahtuisi". Se on se "vastamäessä" osuus niitä vihkivaloja. Ei kaikki ole aina pelkkää ruusuilla tanssimista, cavan juontia ja panemista.
[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:11"]
Aiheen vierestä: kai sille, joka ei pysty harrastamaan seksiä, on ok, että mies käy vieraissa? Ai ei vai? Millä oikeudella eväät mieheltä seksin, kun et itse pysty sitä harrastamaan? Yhdyntä kun on yksi elämän suurista nautinnoista.
[/quote]
Pystyn seksiin kyllä, mutta olemme silti sopineet että mies voi tarvittaessa harrastaa seksiä muiden kanssa jos tosiaan tuntee tarvetta. Minä arvostan yhteistä elämäämme ja harmoniaamme sen verran että olen valmis kärsimään mustasukkaisuutta sen eteen. Sopimuksena on vain se, että mies kertoo avoimesti asioista.
Ei ole vielä tarvinnut vierasta.