Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyötyä avioliitosta on enää miehelle?

Vierailija
11.03.2015 |

Ennen avioliitto tarkoitti sitä, että mies tarjosi naiselle turvaa ja suojaa vastineeksi säännöllisestä seksistä, ruoanlaitosta ja kodinhoidosta. Nykyisin naiset vaativat, että miehet hoitavat myös noita naisten hommia ja seksiinkään ei voi pakottaa. Ennen jos nainen pihtasi, mies heitti naisen pihalle ja nainen sai huonon vaimon maineen, eikä kelvannut enää kellekkään. Nykyisin jos heität pihtari-akan pihalle, maksat elareita sun muita tukia lopun elämääsi ja nainen vie varmaan koirasikin. Avioliitosta ei yksinkertaisesti ole kuin haittaa modernille miehelle, miksi yksikään mies siis haluaisi vapaaehtoisesti siihen vankilaan? Varsinkin nykyisin, kun pillun saanti on helpompaa kuin koskaan ennen. Menneitä ovat ne päivät, kun naista piti kosiskella kuukausien ajan, ennen kuin sai edes tissejä nähdä vilaukselta. Nyt juttelet sulavia tinderissä kevytkenkäisille naisille niin saat pillua melkein aina kun huvittaa .

Kommentit (104)

Vierailija
21/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyähän tämä on sanoa, mutta kyllä rahalla on iso merkitys myös tämän seksiasian kanssa. Olen meidän avio-ongelmien takia menettänyt kiinnostukseni seksiin jo monta vuotta sitten enkä rupea koko hommaan kuin max pari kertaa vuodessa, mutta mieheni ei ole valmis luopumaan siitä taloudellisesta hyvästä mitä hän ei ilman minua pystyisi saamaan. Ei minulla ole mitään paineita harrastaa hänen kanssaan seksiä, ja olen ilmoittanutkin hänelle että jos asia vaivaa häntä niin ymmärrän täysin ja mielelläni eroan. Ei hän halua.

Sen lisäksi ettei hänellä ilman minua olisi varaa omakotitaloon ja kalliiseen autoon, hänelle tuntuu olevan jonkinlainen statusarvo ihan jo siinä että hänellä on vaimo. Hän on alusta asti korostanut sitä. Ihan seurustelun alkuvaiheessa hän jo ilmoitti haluavansa naimisiin, hän on aina mielellään puhunut minusta muille "vaimonaan" etunimen sijaan, ja hän jopa näkee vaivaa näytelläkseen vaimoa ja lapsia tutuilleen (silloinkin kun siihen ei ole mitään erityisen luontevaa syytä).

Vierailija
22/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:11"]

Aiheen vierestä: kai sille, joka ei pysty harrastamaan seksiä, on ok, että mies käy vieraissa? Ai ei vai? Millä oikeudella eväät mieheltä seksin, kun et itse pysty sitä harrastamaan? Yhdyntä kun on yksi elämän suurista nautinnoista.

[/quote]

Ei ole oikein että mies käy vieraissa. Myötä-ja vastoinkäymisissä on vannottu.

[/quote]

Ei kai puolisoaan rakastava nainen ole niin itsekäs, että hän evää mieheltään seksin toisen kanssa, jos ei itse pysty sitä harrastamaan? 

[/quote]

Uskollinen myötä-ja vastoinkäymisissä. Näin olemme vannoneet. Miksi mies on tehnyt lupauksen jota ei halua pitää? Ja miksi ihmeessä vaimoaan rakastava mies meni vieraisiin vaimon sairastuttua?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:16"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 19:11"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:58"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 17:49"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 16:11"]

Aiheen vierestä: kai sille, joka ei pysty harrastamaan seksiä, on ok, että mies käy vieraissa? Ai ei vai? Millä oikeudella eväät mieheltä seksin, kun et itse pysty sitä harrastamaan? Yhdyntä kun on yksi elämän suurista nautinnoista.

[/quote]

Ei ole oikein että mies käy vieraissa. Myötä-ja vastoinkäymisissä on vannottu.

[/quote]

Ei kai puolisoaan rakastava nainen ole niin itsekäs, että hän evää mieheltään seksin toisen kanssa, jos ei itse pysty sitä harrastamaan? 

[/quote]

Miksi vaimoaan rakastava mies haluaisi satuttaa rakastaan harrastamalla seksiä toisen kanssa tietäen, että vaimo ei pihtaa vaan joutuu sairauden takia luopumaan yhdynnästä? Vaimo ei sairautta ole halunnut ja sen lisäksi että hän joutuu kärsimään sairauden aiheuttamat muutkin vaikeudet ja kivut, hän joutuu myös luopumaan seksistä. Hän siis kärsii sairauden takia enemmän kuin miehensä. Millainen mies tuollaisessa tilanteessa haluaisi haavoittaa rakastaan vielä lisää menemällä vieraisiin?

[/quote]

Sellainen, jolle seksi ja yhdyntä ovat hyvin olennainen osa elämää. Siis koskee noin 90% - ellei enemmän - miehistä. Jos vaivaa ei saada hoidettua, niin alle kuusikymppinen ei vaan elä vuositlokulla ilman seksiä. On se sitten mukavaa tai ei, mutta fakta kuitenkin.

[/quote]

No sitten miehen ei pitäisi vannoa olevansa uskollinen myötä-ja vastoinkäymisissä. Todella moni mies on jäänyt vaimonsa rinnalle, eikä ole pettänyt, vaikka vaimo ei pystyisikään yhdyntään. On miehiä, joille kumppanuus ja rakkaus merkitsevät enemmän ja jotka asettavat toisen hyvän itsensä edelle.

Vierailija
24/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauskin aloitus pitkään aikaan, nauran täällä itseni tärviölle :D vai suojaa ja turvaa - niin miltä?

Vierailija
25/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:51"]

Itse en näe plussia avioliitossa. Olen 33v akateeminen, urheilullinen, varakas ja sävyisä mies mutta miksi haluaisin vaimon riipakseni? Jokainen järkevä mies tekee laskelmia, mikä kannattaa ja mitä itse saa kussakin vaihtoehdossa. Avioliitto ei näytä järkevältä minun silmiini.

[/quote]

Kiinnostaisipa tietää, miksi (arvatenkin) naiset alapeukuttavat ratkaisuani. Jos nainen sanoo, ettei tarvitse miestä mihinkään, se lienee hieno osoitus naisen itsellisyydestä. Nyt kun miehenä sanon, etten tarvitse naista mihinkään, taidatte kokea sen loukkauksena. Why?

[/quote]

Ainakin itselläni oletuksena oli, että treffailet naisia pillun toivossa, mutta tuskin kerrot tuon kaiken heti kättelyssä. Tietysti niin nainenkin voi toki tehdä, mutta sinua varmaan alapeukuttivatkin ne naiset, jotka etsivät miestä vakituiseen suhteeseen? Mutta tietty jos kerrot naisille tuon elämänfilosofiasi heti alkuunsa niin sitten hyvä. 

Voisit siis tapailla naista kunhan teillä on eri taloudet?

Vierailija
26/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:25"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:17"]Aika moni mieskin haluaisi lapsia. Niitä on paha yksin tehdä. [/quote] Kyllä meillä on osattu lapset tehdä ihan ilman avioliittoa.

[/quote]

Aika usein älykkäät ja tulevaisuutta hieman pidemmällekin ajattelevat naiset hankkivat lapset vasta avioliitossa, ihan järkisyistä.

[/quote]

Tai köyhät. Itse olen mielestäni ihan älykäs, tulevaisuutta ajatteleva ja järkevä, mutta en näe avioliitolle mitään tarvetta, koska minulla on meidän rahat. 

Vierailija
27/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:33"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:27"]

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:25"][quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:18"] [quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 14:17"]Aika moni mieskin haluaisi lapsia. Niitä on paha yksin tehdä. [/quote] Kyllä meillä on osattu lapset tehdä ihan ilman avioliittoa. [/quote] Aika usein älykkäät ja tulevaisuutta hieman pidemmällekin ajattelevat naiset hankkivat lapset vasta avioliitoss a, ihan järkisyistä. [/quote] Asiat voi hoitaa ilman avioliittoakin.

[/quote]

Edelleen, älykäs ja suunnittelemaan kykenevä nainen. Lapsia voi hankkia avoliitossa, mutta parisuhteen ja yhteisen elämän kannalta avioliitto on edelleen helpoin sekä sitovin menetelmä, joka turvaa lainsäädännön edessä oikeudet.

Jos avioliitto ei nappaa niin ei siihen kukaan pakota.

[/quote]

Edelleen syynä avioliittoon naiselle on se, ettei nainen siis pärjäisi erotilanteessa taloudellisesti yhtä hyvin kuin avioliitossa. Ei sillä ole mitään tekemistä naisen älykkyyden tai suunnitelmakyvyn kanssa, jos naisella on omaisuutta. Koska jos liitto on kuralla niin mies siitä lähtee oli avio- tai avoliitto. 

Vierailija
28/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen kannattaa mennä avioliittoon jos hyvätuloinen mies niin saa leskeneläkkeen jos mies sattuisi kuolemaan hyvissä ajoin. Noo tämä oli jo vähän rankempaa huumoria. Ei sitä synnissä passaa elää. 

Vierailija
29/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 18:35"]

Ja mitähän hyötyä miehen ottamisesta on naiselle. Munaa saa irtona milloin vaan, eikä tarvitse siihen huonoon ja pieneen toiste tyytyä. Tai oikeastaan, kaupan hyllystä saa joka tapauksessa paremman munan. Kun itsensä pitää kuitenkin elättää ja kaikki hommat hoitaa, niin kuinka tyhmä tarvii olla että ottaisi vielä ukon hoidettavakseen?

[/quote]

Ap, olen samaa mieltä kanssasi, ja tämän naisen kanssa myös. En ole vielä niin hyvään mieheen törmännyt, että olisin halunnut naimisiin. Ja olen katunut joitain pidempiä parisuhteitani juuri tuosta syystä että olen saanut jäljestäpäin parempaa. Olisihan se hienoa tavata niin ihana mies ettei mitään muuta enää eläessään tahtoisi. Elämäntavat tarttis olla kyllä aika samanlaiset että pystyis nauttimaan yhteiselosta ensihuuman jälkeenkin. Yksin ei oo tarttenut olla kun on lapsia ja lemmikkejä. Yhtä miestä jouduin rahoittamaan niin paljon etten usko tuohon elättämis-juttuunkaan enää.

Vierailija
30/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliittohan on käytännössä muodollisuus ja vanha perinne, mutta siihen liittyy myös etuja, esim. matalampi perintövero.

Ehkei sitä voida pitää kannattavana, mutta se on kuitenkin eräänlainen rakkaudesta ja elämän jakamisesta kertova sopimus.

En kyllä itsekään ymmärrä, kuka haluaa lähteä nykyisin siihen perhe-elämäoravanpyörään. Hyvän ja onnellisen elämän saisi varmasti kun miettisi, mikä itselleen on kaikista tärkeintä eikä tekisi, mitä muut ajattelevat. Kaikista onnellisimmat tuntemani ihmiset eivät ole koskaan menneet naimisiin vaikka ovat olleet yhdessä jo 50 vuotta.

Vierailija
31/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 13:43"]

No samaahan voi kysyä toistepäin. Miksi kukaan nainen ottaa kotiinsa miestä, joka ei tee mitään, kittaa kaljaa, makaa sohvalla ja kasvattaa mahaa? Ja kuka ei osaa edes tyydyttää naistaan sängyssä.

Nainen pääsee paljon helpomalla asumalla yksin, hankkimalla itselleen vaikka panokaverin tai dildon. Rahaa säästyy, kun ei miehen kaljankittaukseen mene ja kotikin pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole ylimääräistä possua sotkemassa. Lapsetkin voi nainen tehdä yksin, mitä siihen miestä tarvitsee!

...sarkasmia.

[/quote]

Maksan omat kaljani kelan rahoilla ja aloitan kaljan kittaamisen vasta klo 18, ennen sitä käyn uimahallissa tai kuntosalilla. Joskus käyn reeneissä illallakin joten kaljan kittaaminen alkaa silloin vasta lko 21. Kaljan kittaaminen loppuu viimeistään klo 23.30. Kyllä meitä työtä vieroksuvia sporttisiakin kaljan kittaajia löytyy.

Minusta kalja on ihan hyvä välipalojen korvike.

T: seksikäs kaljaa kittaava mies

Vierailija
32/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt mies saa naiselta asunnon ja vähän käyttörahaa.

Vierailija
33/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no kuule, älä mene naimisiin, kuka pakottaa, äitikö?

Vierailija
34/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa kuvitella että avioliitto on jonkinlainen velvollisuus. No, ei se ole. Toivon, että mahdollisimman moni ei menisi naimisiin, ja että koko instituutio lopulta kuihtuisi pois. Ei se ole tätä päivää. Ainoa merkitys nykyään taitaa olla, että puoliso saa lähiomaisen statuksen ja jos toinen sairauden tai onnettomuuden takia tulee oikeustoimikelvottomaksi, niin joutuu huolehtimaan tämän asioista. Se kuitenkin toimii vain toiseen suuntaan. Jos vaimo sairastuu, niin mies ottaa eron. Vaimo sen sijaan joutuu hoitajaksi sairastuneelle miehelle. Naiset, varokaa tätä loukkua!

Vierailija
35/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin Suomen historiassa on ollut aika, jolloin vaimoilla on ollut varaa jäädä pelkiksi kotia hoitaviksi yksityisprostituoiduiksi?

Vierailija
36/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No samaahan voi kysyä toistepäin. Miksi kukaan nainen ottaa kotiinsa miestä, joka ei tee mitään, kittaa kaljaa, makaa sohvalla ja kasvattaa mahaa? Ja kuka ei osaa edes tyydyttää naistaan sängyssä.

Nainen pääsee paljon helpomalla asumalla yksin, hankkimalla itselleen vaikka panokaverin tai dildon. Rahaa säästyy, kun ei miehen kaljankittaukseen mene ja kotikin pysyy hyvässä kunnossa, kun ei ole ylimääräistä possua sotkemassa. Lapsetkin voi nainen tehdä yksin, mitä siihen miestä tarvitsee!

...sarkasmia.

Vierailija
37/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avioliitto antaan lain suojan niin miehille, naisille kuin lapsillekin. Kuvitteletko ap, että vain avioliitossa olleet miehet miehet joutuvat maksamaan elatusmaksuja? Ei avoliitto siltä velvollisuudelta varjele.

Vierailija
38/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en näe plussia avioliitossa. Olen 33v akateeminen, urheilullinen, varakas ja sävyisä mies mutta miksi haluaisin vaimon riipakseni? Jokainen järkevä mies tekee laskelmia, mikä kannattaa ja mitä itse saa kussakin vaihtoehdossa. Avioliitto ei näytä järkevältä minun silmiini.

Vierailija
39/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap on saanut yläpeukutettua itseään noin monta kertaa?

Vierailija
40/104 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pillunsaannin takiako sitä naimisiin mennään. Voi hellanlettas. Pysy mieluusti vaan sinkkuna

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän