Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! voisitko olla ystävä naisen kanssa, joka on ollut ihastunut sinuun, mutta sinä et ole häneen (enää)?

Vierailija
06.12.2021 |

Jos siis kuvitellaan että olet ollut treffeillä naisen kanssa jonka kanssa et halua parisuhdetta tai ihastuksesi johonkin naiseen on loppunut, ja nainen haluaisi olla kanssasi ystävä, niin voisitko ottaa hänet ystäväksesi? Perustele, miksi tai miksi et! 🙂

Naiset voivat vastata myös vapaasti mitä tulee aiheesta mieleen

Kommentit (54)

Vierailija
21/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koettu on useasti tämä tilanne ja aina on mennyt siihen että nainen oikeuttaa ja vaatii tunteille vastakaikua ja kun ei sitä saa tapahtuu katoaminen solvauksien saattelemana

Huh, olen kokenut samanlaista miesten taholta. Solvaaminen ja muu lapsellinen käytös on hyvin luotaantyöntävää, syystäkään sellainen ihminen ei herätä ihastuksen tunteita.

Vierailija
22/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, kiusaa vain itseään. Unohda koko mies.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Friend zone on ikuinen pettymys sille, joka olisi toivonut (salaa) enemmän. Ehkä ystävyys ihastumisen loputtua voi toimia, jos molemmat löytävät tahoillaan parisuhteen tmv.

Vierailija
24/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei tällä palstalla miehet käy.

Käypäs. (Kurkkasin housunkauluksesta)

Vierailija
25/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Friend zone on ikuinen pettymys sille, joka olisi toivonut (salaa) enemmän. Ehkä ystävyys ihastumisen loputtua voi toimia, jos molemmat löytävät tahoillaan parisuhteen tmv.

Jotenkin näin saattaisi toimia. Molemmat tahoillaan onnellisessa parisuhteessa kuitenkin minimiedellytys.

Vierailija
26/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty itse olemaan, itsekunnioitus estää.

Vierailija
27/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis nainen. Kerran olen roikkunut kaverina, ja kuitenkin ilmeisesti mies sai ihastuksestani tyydytystä, koska sen jälkeen kun minä en enää ollutkaan ihastunut häneen, näytti neutraalimpi reagointini häneen jotenkin harmittavan häntä :D

Vierailija
28/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koettu on useasti tämä tilanne ja aina on mennyt siihen että nainen oikeuttaa ja vaatii tunteille vastakaikua ja kun ei sitä saa tapahtuu katoaminen solvauksien saattelemana

Huh, olen kokenut samanlaista miesten taholta. Solvaaminen ja muu lapsellinen käytös on hyvin luotaantyöntävää, syystäkään sellainen ihminen ei herätä ihastuksen tunteita.

Oletko tehnyt heille sen normaalin teon missä huomio ja "lahjat" kelpaa mutta jos mies haluaisi vastakaikua panostukseensa sitä et suostu antamaan?

Vierailija
29/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se häviää siinä vaiheessa kun on 100% varma ettei pillua tule. 

Vierailija
30/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko tehnyt heille sen normaalin teon missä huomio ja "lahjat" kelpaa mutta jos mies haluaisi vastakaikua panostukseensa sitä et suostu antamaan?

Miksi hemmetissä lahjot ennen kuin olet varmistunut naisen tunteista? Yleensä se suurempi panostus aloitetaan molemmin puolin vasta siinä vaiheessa, kun ollaan varmoja että ollaan samalla sivulla. Mikään ei ole vastenmielisempää kuin mies joka yrittää ostaa naisen suhteeseen.

Eri

Vierailija
31/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt kerran. Ystävyys loppui naisen puolelta oudosti, loukkaantui jostain eikä suostunut kertomaan mistä oli kyse eikä minulla ollut aavistustakaan. Oli minuun ihastunut mutta oli puhuttu että ollaan ystäviä, ei olisi toiminut siinä tilanteessa mikään muu oikein...

Itselläni päinvastainen tilanne. Olimme miehen kanssa sopineet jatkavamme ystävinä, mutta mies loukkaantui jostain ja kävi todella ilkeäksi. Mahdoton siinä oli ystävyyttä jatkaa.

Vierailija
32/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee aivan samaa miehille: lahjovat ja antavat huomiota ilman vastakaikua ja sitten loukkantuvat, kun vastakaikua ei tule.

Vierailija
33/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä siis nainen. Kerran olen roikkunut kaverina, ja kuitenkin ilmeisesti mies sai ihastuksestani tyydytystä, koska sen jälkeen kun minä en enää ollutkaan ihastunut häneen, näytti neutraalimpi reagointini häneen jotenkin harmittavan häntä :D

Miellyttävännäköiset sinkkumiehet usein pitävät ympärillään haaremia kaverinaisia, joilta saa mukavasti kaikki parisuhteen edut ilman, että täytyy sitoutua keneenkään.

Vierailija
34/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miehet eivät oikein osaa sosiaalisia suhteita ylipäätään. Nainen joko kiinnostaa tai ei kiinnosta ja jos ei kiinnosta romanttisessa mielessä niin ei sitten kerta kaikkiaan kiinnosta yhtään missään muussakaan.

Omasta puolestani olen huomannut, että miehiä ei kiinnostanut edes opetella nimeäni kun olin vähän painavampi kun taas nykyään sitä oikein tivataan.

Vierailija
35/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parhaimmillaan tapailusuhde on aivan huippu. Nähdään aina silloin tällöin, käydään kuviossa paikoissa, vietetään iltoja yhdessä ja harrastetaan seksiä. Eikä silti tarvitse sitoutua tai olla tilivelvollinen omista menoista.

Vierailija
36/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miellyttävännäköiset sinkkumiehet usein pitävät ympärillään haaremia kaverinaisia, joilta saa mukavasti kaikki parisuhteen edut ilman, että täytyy sitoutua keneenkään.

Niin kauan kuin pitävät. Kyllä ne miellyttävännäköiset sinkkumiehetkin vanhenevat. Kaverinaiset alkavat todennäköisesti jossain vaiheessa kaivata pysyvämpää ja pariutua tahoillaan ja sinkkumies ei enää saakaan aivan kaikkea.

Vierailija
37/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelläni oli paras ystävä (nainen) tavatessamme ja hän kertoi naisen olleen ihastunut häneen muutama vuosi sitten. He kahvittelivat välillä seurustelusuhteemme aikana ja pitivät muutenkin yhteyttä. Kun muutimme yhteen tämä paras ystävä katkaisi välit kokonaan, eikä hänestä ole sen jälkeen kuulunut. Ehkä hän edelleen herätteli toivoa parisuhteesta mieheni kanssa? En tiedä… Minua välillä harmittaa asia, sillä arvostin heidän vuosien ystävyyttään.

Vierailija
38/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti miehet eivät oikein osaa sosiaalisia suhteita ylipäätään. Nainen joko kiinnostaa tai ei kiinnosta ja jos ei kiinnosta romanttisessa mielessä niin ei sitten kerta kaikkiaan kiinnosta yhtään missään muussakaan.

Näin se on. Mulla on tasan 2kpl miespuolisia kavereita, joiden kanssa on täysin platoninen suhde. Se on onnistunut, koska kumpikaan ei ole koskaan yrittänyt mitään. Yleisesti ottaen miesten kanssa ei nainen voi olla ”vain kavereita”.

N44

Vierailija
39/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset tekee aivan samaa miehille: lahjovat ja antavat huomiota ilman vastakaikua ja sitten loukkantuvat, kun vastakaikua ei tule.

Kyllä se silloin loukkaa jos mies kuitenkin väittää olevansa kiinnostunut. Munaton "mies" kun ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta eikä huomio ole toivottua.

Vierailija
40/54 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se silloin loukkaa jos mies kuitenkin väittää olevansa kiinnostunut. Munaton "mies" kun ei osaa suoraan sanoa ettei kiinnosta eikä huomio ole toivottua.

Kyllä nainen aina tietää miehen kiinnostuksen tai sen puutteen, mutta aina sitä vastausta ei vain halua kuulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi