- 25 kg ja uusi elämä!
En osannut arvatakaan, miten uskomattoman paljon mukavampaa elämä on, kun ei ole ylimääräisiä kiloja ja mulla niitä oli siis reilusti. Nyt normaalipainossa ja ihan uusi vire elämään löytynyt:
- nukun paremmin ja en kuorsaa
- en hikoile
- jaksan liikkua, kävellä, urheilla, pyöräillä mitä vaan tosi paljon paremmin
- sokerit on ok ja verenpaine kunnossa
- virtsankarkailu loppui
- vaatteet istuu paremmin
- kivoja kesävaatteita saa joka kaupasta
- reidet ei hinkkaa yhteen
- miesten huomio on kasvavanut tuhatkertaisesti
- mieliala on hyvä ja itsetunto kohdillaan
- seksi maistuu
Onneksi jaksoin, nyt nautitaan!
Kommentit (26)
kiitos, olen ihan superiloinen ja ylpeä, että onnistuin!!!! ap
Ja syksyyn mennessä olet lihonnut kaikki takaisin +5kg
Vierailija kirjoitti:
Ja syksyyn mennessä olet lihonnut kaikki takaisin +5kg
Kiitos kannustuksesta!
Laihduttelin hitaasti noin 2 vuoden aikana, tarkoituksena, että olisi pysyvä muutos. Mutta minkäs sille sitten voi, jos näin käy. Nautin nyt tästä kesästä senkin edestä! Ap
Onnea! Mulla takana 42 kiloa. Jesh 😊
Vierailija kirjoitti:
Onnea! Mulla takana 42 kiloa. Jesh 😊
Huippua, onnea! Huomasitko samoja vaikutuksia? ap
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet, ap?
47v
Mutkanperällä oli ennen montakin kuntosalia, siellä oli kiva käydä treenaamassa ja pitämässä itsestä huolta. Ei ole enää... Lapsena käytiin usein ostamassa limsaa marketista. Sitäkään kauppaa ei enää ole. Minkäs teet :(
Wautsi! Ihan todella. Mistä löysit motivaation laihtumiseen? Itse yrittänyt moneen kertaan monta vuotta. Tämänkin vuoden alussa mukamas alotin ja just tajusin, että en varmaan ole kiloakaan hoikempi kuin vuoden vaihteessa. Enkä nyt niin kauheesti ole mielestäni edes sikaillut syömisen kanssa. Kaikki noi positiiviset seuraukset olisi kyllä todella ihania. Kiitos, että listasit asiat, jos yrittäisi taas käynnistää jonkun ajatusprosessin päässään.
Onnea ap! Ja teit vielä just oikein eli hitaasti elämäntapamuutoksella. Nauti!
Vierailija kirjoitti:
Wautsi! Ihan todella. Mistä löysit motivaation laihtumiseen? Itse yrittänyt moneen kertaan monta vuotta. Tämänkin vuoden alussa mukamas alotin ja just tajusin, että en varmaan ole kiloakaan hoikempi kuin vuoden vaihteessa. Enkä nyt niin kauheesti ole mielestäni edes sikaillut syömisen kanssa. Kaikki noi positiiviset seuraukset olisi kyllä todella ihania. Kiitos, että listasit asiat, jos yrittäisi taas käynnistää jonkun ajatusprosessin päässään.
Kiitos paljon, minut sysäsi liikkeelle kuva, missä näytin tosi isolta ja vanhalta. Sitä mietin, kun loskassa kävelin pitkiä lenkkejä ja siitä se lähti. Tsemppiä sinulle myös, kaikki on mahdollista! ap
Vierailija kirjoitti:
Onnea ap! Ja teit vielä just oikein eli hitaasti elämäntapamuutoksella. Nauti!
Kiiitooos paljon! ap
Onnittelut!
Olen 20 vuotta sinua vanhempi mutta kilomäärä on lähes sama (23 kg pois) ja tahti sama. Ihan samaa ole kokenut. Todella suuri ero elämänlaadussa!
Ja ei, jojo-ilmiötä ei tule, koska käyn tarkalla vaaalla joka-aamu, ja jos paino on noussut, on dieettipäivä! Toimii!
Terveisin
Eläkeläismummi joka jaksaa peuhata lastenlasten kanssa
Vierailija kirjoitti:
Onnittelut!
Olen 20 vuotta sinua vanhempi mutta kilomäärä on lähes sama (23 kg pois) ja tahti sama. Ihan samaa ole kokenut. Todella suuri ero elämänlaadussa!
Ja ei, jojo-ilmiötä ei tule, koska käyn tarkalla vaaalla joka-aamu, ja jos paino on noussut, on dieettipäivä! Toimii!
Terveisin
Eläkeläismummi joka jaksaa peuhata lastenlasten kanssa
Hei mahtavaa ja onnea sinulle! ap
Ei voi pitää paikkaansa, kaikki läskistyneet aina julistaa olevansa juuri nyt onnellisimmillaan.
t.Lola
SamiSanta kirjoitti:
Mutkanperällä oli ennen montakin kuntosalia, siellä oli kiva käydä treenaamassa ja pitämässä itsestä huolta. Ei ole enää... Lapsena käytiin usein ostamassa limsaa marketista. Sitäkään kauppaa ei enää ole. Minkäs teet :(
Ajettiin kerran siitä ohi. On tosiaan kuollut kylä. ap
Onnea onnistumisesta! Vähän kyllä ihmetyttää ettet huomannut tuon kaiken saman tapahtuvan/tapahtuneen toisin päin kun lihoit..
Nimittäin nuo listaamasi asiat oli just ne jotka sai itseni muuttamaan elämäntapojani. Halusin nukkua taas hyvin, jaksaa paremmin ja pukeutua kivoihin vaatteisiin ym. Ainoastaan tuo miesten huomio on/oli yhdentekevää.
Onnea! Perässä tullaan