Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä h******* siinä on kun mies ei voi kehua?

Vierailija
10.03.2015 |

Miksi tuon miehen on niin kamalan vaikeaa sanoa mitään nättiä? Ei tuu kehuja kuin korkeintaan kahteen alaruumiseen p-kirjaimella alkavaan osaan liittyen. Olisi kiva kuulla että pitää kauniina ja arvostaa minua ja tekemisiäni.

Ja turha kysyä kehunko minä, kyllä kehun ja kiitän. Nykyisin ihan senkin takia että joskus kuulisi itsekin jotain kivaa.

Ja joo, kissa kiitoksella elää, mutta olisipa kyllä kiva tunteakin itsensä taas kissaksi!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Vierailija
22/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:37"]Suomalainen mies on niin alemmuudentuntoinen, ettei se tiedä mitä kehuminen tarkoittaa
[/quote]
No höpö höpö. Minun suomalainen mies osaa ainakin kehua, esim. tänään soitin kaupasta miehelle, että tarviiko tuoda jotain, niin se pyysi tuomaan yhden kauniin naisen takaisin kotiin mahdollisimman pian :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä toivoisin, että mies joskus kehuisi meidän lapsia. Tätä ei tapahdu ikinä. Enkä halua, että turhasta kehuisi, vaan silloin, kun on siihen aihetta. Minua ei kehu koskaan millään lailla, enkä enää odotakkaan. 

Vierailija
24/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä juttelin mieheni kanssa syksyllä tästä kehumis -asiasta sen jälkeen kun olimme parisuhteestamme käyneet ulkopuolisen kanssa juttelemassa. Meillä ei mieheltä kehuja ole kuulunut ainakaan 15 vuoteen, moitteita kyllä tulee. Niinpä mies käänsi keskustelun niin, että jos hän ei moiti, voi asian tulkita kehumiseksi. Ja kehuuhan hän kuulema, on kehunut joskus kun ruoka on ollut tosi hyvää...

Kysyin ulkonäöstäni kehumisesta, mutta siihen en saanut vastausta. Ehkäpä kun moitetta ei tule, on kaikki ok. Seksiäkin hän haluaa, joten kaikki lienee on kunnossa sillä saralla.

Jos teillä siis miehet eivät kehu, niin eiköhän asiat ole kunnossa. :) N40

Vierailija
25/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:35"]

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 22:28"]

No oletko kaunis omasta mielestäsi?

[/quote]

Todella rumasti sanottu/kysytty

[/quote]

Miten niin? Mä en ole omasta mielestäni mutta miehen ja muitten mielestä olen.

Vierailija
26/31 |
12.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei muuta kehuttavaa ole kuin pillu ja perse niin se on sitten voi voi.

Vierailija
27/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt, että on ymmärrettävää (mutta ei hyväksyttävää!), että jotkut naiset lankeavat miehiin, jotka kehuvat ja puhuvat kauniisti. Oma mies ei kun olla möllöttää ja mitään kaunista elettä siltä ei saa. Sitten tulee joku auervaara, joka puhuu kauniita sanoja. Menee kait siinä joku nainen vähemmästäkin sekaisin kun ei ole tottunut sellaiseen. Niin kuin jotkut miehet siitä kun kauniimpi nainen osoittaa huomiota ja kotona on tuttu vanha emäntä.

Itselleni tuli jo hyvä mieli siitä kun miespuolisen työkaverini naamasta näki, että olin hyvännäköinen kun olin laittautunut yksiin työpaikan juhliin. Silmät levisivät ja hyväksyvä ilme levisi naamalle. Ei hän mitään sanonut, mutta ei saanut silmiä irti. (ja olin pukeutunut klassisesti, en tosiaan mihinkään horovaatteisiin jos joku heti sitä ehdottaa...) Kotona kun laittauduin, niin oma mies ei sanonut sanaakaan, tuskin edes vilkaisi. Kyllä nosti mielialaa työkaverin huomiointi.

Vierailija
28/31 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.03.2015 klo 21:36"]

Naiset, miksi haluatte kehuja :D

[/quote]

Samasta syystä kuin lapsi odottaa kehuja vanhemmaltaan. Tällainen nainen kokee olevansa miestä alempi, eräänlainen holhokki aivan samaan tapaan kuin lapsi on suhteessa itseään aikuisempaan äitiin ja isään. Isille ja äidille käydään näyttämässä piirustusta ja isi ja äiti ottaa syliin ja sanoo, että kylläpä on hieno kuva!

Kehuja kaipaava nainen on se ikuinen lapsi sen ikuisen piirustuksensa kanssa odottamassa ikuisesti, että joku häntä ylempi antaa hänen olemukselleen ja saavutuksilleen siunauksensa. Vasta siinä vaiheessa tällainen nainen kokee saaneensa luvan olla olemassa. persoonallisuustyyppi on muistaakseni ns. "ulkoa ohjautuva".

On meitä toisenlaisia naisiakin. Ei vielä ilmeisesti kovin paljon, mutta kuitenkin.

Vierailija
29/31 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisesta ihmisestä - myös sisältä päin ohjautuvasta - positiivinen palaute tuntuu hyvältä.

Olen kuullut niin paljon kehuja ulkonäöstäni, että se ei ihmeemmin hetkauta. Paljon mieluummin kuulen olevani hyväsydäminen, sympaattinen ja fiksu. Mukavalta sellaisen kuuleminen tuntuu, vaikka en ole ulkoa ohjautuva.

Vierailija
30/31 |
11.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.03.2015 klo 12:43"]Jokaisesta ihmisestä - myös sisältä päin ohjautuvasta - positiivinen palaute tuntuu hyvältä.

Olen kuullut niin paljon kehuja ulkonäöstäni, että se ei ihmeemmin hetkauta. Paljon mieluummin kuulen olevani hyväsydäminen, sympaattinen ja fiksu. Mukavalta sellaisen kuuleminen tuntuu, vaikka en ole ulkoa ohjautuva.
[/quote]

Samaa mieltä. Itse olen pohtinut, että tiedän itse olevani esimerkiksi ahkera, mutta haluaisin että myös mies näkee minut sellaisena. Toisin sanoen kehut myös kuvastaisivat sitä, millaisena mies minut näkee.
Ap

Vierailija
31/31 |
14.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi